![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat zit er zoal in sperma:
Een lange kolom suikers (waaronder Fructose, glucose en glycogeen) Zuren (waaronder citroenzuur, melkzuur en urinezuur) En chemische elementen als fosfor, magnesium, natrium, stikstof, zing en zwavel. Ook zit er in Sperma cholesterol om de zaadcellen te helpen naar het zure milieu van de vagina. Weet wat je eet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Enneu dat sperma gezond blijkt te zijn heb ik nog al ergens gehoord, nog niets over gelezen ofzow... Zou het niet weten, uitproberen dus. Tijdje sperma-dieet, dan weer lekkere toetjes en zien of we weer blij worden ![]() (ik ben nu al blij, zonder sperma...) *edit* (... zonder sperma TE ETEN, welteverstaan, voordat sommige kindertjes weer grappen & grollen gaan beginnen maken) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik typ niet altijd puntjes. Ik zit hier al heel lang en zorg altijd voor overzichtelijke posts. M'n spatie was alleen even kapot, zoals je in m'n sig had kunnen lezen.
|
sperma is verre van gezond
bij het klaarkomen volgt het sperme deels dezelfde weg als de urine: door de urinebuis. Urine is hoogst schadelijk en de chemicalien die achterblijven in de urinebuis kunnen worden meegenomen door het sperma. bij een vrouw is urine/ slijmproductie gescheiden
||
![]() |
Citaat:
Waauw! ik heb respect voor jou, Big Brother! Je bent de eerste die ik tegenkom die het gewoon zegt en gewoon doet..... en? helpt het? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sperma slikken schoolganger123 | 9 | 04-11-2011 12:44 | |
Seksualiteit |
slikken of niet ? poessie | 122 | 23-11-2009 20:33 | |
Seksualiteit |
Sperma tegenhouden alfa | 44 | 22-07-2006 18:53 | |