Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik doe dat sowieso niet, zoenen met 'zomaar' een jongen. Ik denk dat ik die fase in m'n leven mis ofzo... Maar vriendinnen gaan echt uit van 'zo hoeveel zullen we er gaan scoren'... Nou ik doe daar dus niet aan mee...
En toen ik een vriend had deed ik dat ook nie met vreemde jongens... Ik stond gewoon de hele avond met hem te flirten, das veel leuker ![]() Kuzzje IK ![]() *ja ik hecht nog wel waarde aan zoenen, tis niet zomaar iets*
|
Ik zou zelf ook nooit met een andere jongen zoenen als ik uit ben dan met mijn vriend.
Ik vind het ook wel zielig gesteld als je alleen voor de jongens uitgaat. Ik ga uit om samen met mn vrienden te feesten. Daarnaast ga ik bijna altijd uit zonder mijn vriend, omdat hij op de uitgaansavonden vaak moet werken. Dat zou dus volgens jou vriendin betekenen: goh, wie zal ik vanavond eens gaan zoenen? Voor mij dus niet, ik heb prima lol zonder mn vriend, en daar komt geen flirten of zelfs zoenen met andere jongens aan te pas!
|
![]() |
sorry hoor maar als jij een vriend heb of een vriendin dan denk je er tog niet aan om met een ander te gaan, dan heb je toch genoeg aan je vriend of vriendin alleen...
Ja ik vind het gewoon heel zwak als je vreemdgaat en het dan ook nog eens gaat ontkennen enzo weet je, als je vreemd gaat hou je gewoon niet meer genoeg van je vriend of van je vriendin en dan moet je het gewoon uitmaken anders hou je hem of haar alleen maar aan het lijntje EN DAT IS GEWOON HARTSTIKKE ZWAK.... MAAR JA IEDER Z'N EIGEN MENING EN DIT IS DIE VAN MIJ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ze praat 't leuk goed voorzichzelf :\
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Ik snap niet helemaal wat je bedoeld... Ik ben het iig met jou eens en niet met je vriendin! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat (die vriendin) is het soort meisje waar ik eigenlijk het liefst een beetje mee oppas...als je er namelijk mee zoent, weet je nooit of ze het doen omdat ze jóu leuk vinden om de persoon die je bent, of omdat ze drank in hun kop hebben gegoten en gewoon hitsig waren...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1) Ik ga nauwelijks uit, omdat de behoefte daartoe gering is.
2) Ik hou er niet van veel te drinken en te kleffen met mensen die ik niet ken. 3) Als 1 en 2 niet van toepassing zouden zijn, dan nog zou ik niet zoenen met een ander op het moment dat ik een relatie heb. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hebben 13 en 14 jarige meisjes behoefte aan seks? Dr_Love | 111 | 17-08-2017 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen) Hoofd&Schouders | 7 | 01-07-2005 00:30 | |
Psychologie |
Ontevreden over mezelf... Sterretje* | 124 | 18-09-2004 08:29 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste dans (verhaal) Angeles | 7 | 28-01-2003 11:58 |