Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2002, 23:56
Casado
Casado is offline
hoi allemaal
ik ben verliefd op een cassiere bij de supermakrt bij ons de buurt
ze werkt daar pas.
ik ken haar niet, weet haar naam niet, weet eigenlijk nix van haar
maar ik vind haar harstikke leuk, maar hoe kan ik dat laten merken. of hoe kan meer over haar te weten komen.
ik durf het niet te vragen staat beetje raar.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen (ze is zo leuk en ziet er lief uit)

thnx casado(ben trouwens nieuw op dit forum)

ps: ik denk dat ze mij ook wel leuk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2002, 00:02
utopian me
utopian me is offline
kijk eens op het naamplaatje hoe ze heet .

tja, hoe weet je dat ze jou ook wel leuk vindt? probeer uit te vinden waar ze uitgaat en ga daar ook eens heen ofzo...
maak tijdens het afrekenen steeds een praatje met haar.
oke, ik weet ook niks beters.. iig succes
Oud 28-09-2002, 01:00
Verwijderd
Gewoon lekker bijdehand doen, spreek haar met haar voornaam aan (zie naamplaatje ). Als je bij haar aan de kassa staat, probeer dan 'ns een gesprekje met haar aan te knopen. Het is nogal moeilijk om haar vanachter de lopende band te vragen of ze vanavond wat te doen heeft, maar misschien zijn er andere manieren...vraag eens rond? Misschien kent één van je kennissen haar?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 10:27
Unexplained
Unexplained is offline
Lekker oppervlakkig, om verliefd te worden op enkel het uiterlijk van iemand en de woorden "heeft u een bonuskaart?".
Oud 28-09-2002, 10:34
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Lekker oppervlakkig, om verliefd te worden op enkel het uiterlijk van iemand en de woorden "heeft u een bonuskaart?".
je kan nooit vanaf het begin op het innerlijk vallen

ga gewoon in dezelfde supermarkt werken
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:38
Casado
Casado is offline
he unexplained dat is niet oppervlakkig
je valt eerst op uiterlijk en daarna probeer je haar dan beter te leren kennen en haar innerlijk te leren kennen

mischien dat het bij jouw andersom is kan
maar bij moet er een soort vonk zijn.
ik kan niet nix voor een meisje voelen en erachter komen dat ze aardig is en iets met haar begginnen.

maar bedankt voor de reply's
en ze heeft geen naamkaartje
ik probeer gewoon een praatje te maken de volgende keer
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 12:01
Unexplained
Unexplained is offline
Iemand leuk of aantrekkelijk vinden is nog tot daaraan toe, maar verliefd zijn is geen gepaste term.
Oud 28-09-2002, 13:13
Roos
Roos is offline
Koop een doosje bonbons bij d'r en zeg dan dat het voor haar is
Oud 28-09-2002, 14:36
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
rosi schreef:
Dies cool jah

Eerst afrekenen en dan zeggen dat ze eigenlijk voor haar zijn. Of een bosje bloemen o.i.d.?
Oud 28-09-2002, 15:08
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
"wil je de bon?" "nee, ik wil je telefoonnummer"

maar je kan wel gewoon een onzin praatje houden, vinden ze wel leuk, wel doen als het rustig is, anders zijn de klanten na jou pissig en dat vind ze ook niet leuk

spreek haar niet aan op haar voornaam als die op haar naamkaartje staat, dat is namelijk bijzonder irritant weet ik uit ervaring, waarom weet ik niet, maar begin nooit een zin met haar voornaam als je haar nog nooit gesproken hebt. (dit hoef je niet te volgen, misschien vind zij het niet erg, maar ik weiger om die reden een naambordje te dragen met mijn voornaam, dan spreken ze mij maar aan op m'n achternaam).
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 16:08
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Unique schreef:
Dies cool jah

Eerst afrekenen en dan zeggen dat ze eigenlijk voor haar zijn. Of een bosje bloemen o.i.d.?
Je kan ook gewoon een praatje maken met er, der is altijd wel iets op te te merken toch. Dan de volgende keren ga je gewoon weer naar die kassa, op die manier kun je ook een beetje afwegen hoe ze reageerd.
Oud 28-09-2002, 16:26
highlight
highlight is offline
Citaat:
rosi schreef:
dat zou ik wel heel leuk vinden als ik haar was iig..Goed idee!
Oud 28-09-2002, 16:30
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
highlight schreef:
dat zou ik wel heel leuk vinden als ik haar was iig..Goed idee!
Ook als je het van een heel stomme [lelijke?] jongen zou krijgen?
Oud 28-09-2002, 16:53
Dotcom
Dotcom is offline
Verliefd is een groot woord als je haar niet echt kent, maar ik zou gewoon vragen of ze eens langs komt film kijken ofzo.
Oud 28-09-2002, 17:08
coecie
coecie is offline
ik was een keer verliefd op een jongen die in een cd zaak werkte, dat werd een dure obsessie, want ik heb niet genoeg geld om elke dag een cd te kopen, anywyas...
ik hakte op een dag de knoop door en zei tegen hem, ja sorry, maar dit is gewoon een te dure hobby, wil je een keertje met me uitgaan zodat ik weer gewoon cd´s kan downloaden?
hij vond het alleen maar supercool, en toen hebben we een tijdje gedate! jeeee
dus, doe gewoon stoer en vraag of ze mee uitgaat, of of je haar nummer mag hebben...
doe stoer en voel je goed!!! yay!
Oud 28-09-2002, 17:37
disaster
disaster is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:
respect
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:49
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
rosi schreef:
hiih ja dat zou ik denk ik ook best leuk vinden ja
Ik zou me dan best wel vereerd voelen ofzo

Mjah ik las hier ook iets van "niet met de voornaam aanspreken".. Daar ben ik het mee eens... Ik vind dat namelijk irritant, ik werk in de schouwburg en daar hadden we eerst ook een naamplaatje, heel veel mensen gaan dan eerst naar dat naamplaatje turen en dan "goh Eveline, mag je hier nog zo laat werken van je ouders" aarggggh. enzovoorts hele stomme dingen vaak, ik vond dat gewoon heeeeel erg vervelend!
Het gaat dan eigenlijk niet eens om wàt ze zeggen..
Misschien vindt zij het niet irritant, mja dat weet ik dus nie..

Mjah je moet dus op de een of andere manier met haar in contact te komen, misschien ken je iemand anders in die supermarkt die je meer kan vertellen ofzo..? En anders dan toch bijvoorbeeld dat doosje bonbons oid (wel erg leuk ideetje vind ik!!)
Oud 28-09-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef:
En dan kijkt iedereen je stomverbaasd aan en geeft ze je de bon in de hoop dat je snel verdwijnt

Neemt niet weg dat je het kunt proberen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 20:12
highlight
highlight is offline
Citaat:
moenbase schreef:
ja, dan zou ik het nog steeds leuk vinden, want het gaat om het gebaar en niet persé om de persoon die er achter zit. Maar als er
'meer' van moet komen dan kijk je natuurlijk wel wat voor jongen het is..
Oud 08-10-2002, 19:38
the_conquer
the_conquer is offline
Het eerste wat ik zou doen is uitvinden waar ze nog meer rondhangt dan als bliepmiep. Zodoende kun je haar ook buiten haar werk benaderen. Of een methode is der gewoon uitvragen.

succes

the conquer
Oud 08-10-2002, 19:59
Martin
Martin is offline
LOL, ik vind die manieren hier eigenlijk best wel komisch, vooral dat doosje bonbons en die actie van "Wil je de bon?" -> "Nee ik wil je telefoonnummer".

LOL

Nou maar hopen dat een keer iemand dat zegt als ik achter de kassa bij Sanders zit.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:26
Loezzel
Loezzel is offline
Pfff, ik vind het maar een moeilijke situatie hoor. Ik zou echt een knalrode kop krijgen als ik van een klant ineens een doos bonbons zou kijken. Ik zou me echt superongemakkelijk voelen.
En ook als iemand me gewoon mee zou uitvragen.

Het is denk ik handiger als je er (via anderen) achter probeert te komen wat haar hobbies zijn, waar ze uitgaat enzo. Daar kun je misschien makkelijker laten merken dat je haar leuk vindt...
Oud 08-10-2002, 20:58
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Casado schreef:
hoi allemaal
1) ik ben verliefd op een cassiere bij de supermakrt bij ons de buurt
ze werkt daar pas.
2) ik ken haar niet, weet haar naam niet, weet eigenlijk nix van haar
maar ik vind haar harstikke leuk, maar hoe kan ik dat laten merken. of hoe kan meer over haar te weten komen.
3) ik durf het niet te vragen staat beetje raar.

4) ik hoop dat jullie me kunnen helpen (ze is zo leuk en ziet er lief uit)

thnx casado(ben trouwens nieuw op dit forum)

5) ps: ik denk dat ze mij ook wel leuk vind.
1) Niet slim, zet haar uit je hoofd.
2) Houden zo.
3) Houd je bij je eigen stand.
4) Je moet uit je lijden worden verlost.
5) Dat zal wel.

Uit jouw topic en je reacties maak ik op dat je de domste niet bent. Houd je uit de buurt van simpele zielen als cassières. Verhoudingen met mensen van een andere stand maken je uiteindelijk niet gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:03
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
2) Houden zo.
5) Dat zal wel.

Uit jouw topic en je reacties maak ik op dat je de domste niet bent. Houd je uit de buurt van simpele zielen als cassières. Verhoudingen met mensen van een andere stand maken je uiteindelijk niet gelukkig.
En als ze zit kun je niet zien of je niet stiekem meer dan 2 cm korter is, misschien is ze ook wel veel te jong/oud
Oud 08-10-2002, 21:05
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
2) Houden zo.
5) Dat zal wel.

Is het niet een beetje kort door de bocht om alle cassieres 'niet slim' te noemen?... Naar mijn mening is het doodnormaal voor middelbare scholieren om bij te verdienen in een supermarkt... Ik kan me natuurlijk vergissen. Ben ook maar een mens...

Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 21:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 21:15
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Gothic schreef:
En als ze zit kun je niet zien of je niet stiekem meer dan 2 cm korter is, misschien is ze ook wel veel te jong/oud

En daarbij komt nog eens dat hij onder de 21 is!
Oud 08-10-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
2) Houden zo.
5) Dat zal wel.

Hmm ik ga ervan uit dat je dit niet serieus meent..
Maarre...
Ik vind mensen simpel als ze zich meer voelen dan mensen met een lagere opleiding.
Verder snap ik niet hoe jij uit 3 reply's iemands IQ kan zien, maarjaah....
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:49
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
2) Houden zo.
5) Dat zal wel.

Volgens mij moet je om cassière bij de AH te worden minimaal HAVO hebben, dus echt dom kan je ze dan niet noemen Alleen VWO/Atheneum (en Gymnasium, naja is eigenlijk Atheneum + Latijn + Grieks) zijn hoger, dussuh......
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:59
Eaglewing
Eaglewing is offline
Gewoon telefoonnummer vragen als het heel rustig is

Bij ons (fastfoodketen) komt dat ook wel eens voor en is dat alleen maar leuk!
Wat let je, andere manieren zijn er toch ook niet echt!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Volgens mij moet je om cassière bij de AH te worden minimaal HAVO hebben, dus echt dom kan je ze dan niet noemen Alleen VWO/Atheneum (en Gymnasium, naja is eigenlijk Atheneum + Latijn + Grieks) zijn hoger, dussuh......
+ KCV
Oud 08-10-2002, 22:01
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Gothic schreef:
+ KCV
KCV? Wa's da?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:01
de abt van sion
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:

1) Is het niet een beetje kort door de bocht om alle cassieres 'niet slim' te noemen?...
2) Naar mijn mening is het doodnormaal voor middelbare scholieren om bij te verdienen in een supermarkt...
3) Ik kan me natuurlijk vergissen. Ben ook maar een mens...
1) Ik noemde zijn gedrag "niet slim".
2) Een slechte zaak, maar het is in ieder geval beter dan gewone prostitutie.
3) Ja.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:07
de abt van sion
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

1) Hmm ik ga ervan uit dat je dit niet serieus meent..
Maarre...
2) Ik vind mensen simpel als ze zich meer voelen dan mensen met een lagere opleiding.
3) Verder snap ik niet hoe jij uit 3 reply's iemands IQ kan zien, maarjaah....
1) Jammer.
2) Mensen met een hogere opleiding hebben meer bereikt dan mensen met een lagere opleiding. Of ze meer mens zijn, weet ik niet.
3) Ik ken zijn IQ niet. En het gaat hier niet om IQ. Ik leid het af uit het "beschavingsniveau". Daaruit leid ik ook af dat jij mij niet mag.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:20
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
1) Jammer.
2) Mensen met een hogere opleiding hebben meer bereikt dan mensen met een lagere opleiding. Of ze meer mens zijn, weet ik niet.
3) Ik ken zijn IQ niet. En het gaat hier niet om IQ. Ik leid het af uit het "beschavingsniveau". Daaruit leid ik ook af dat jij mij niet mag.
2) hmm ligt eraan wat je meer bereikt noemt...dat hangt helemaal van de persoon en de situatie af. Iemand met een hoge opleiding kan alsnog in de goot belanden en iemand met een lage opleiding kan behoorlijk veel bereiken.
3) jij zei dat je eruit opmaakte dat hij " de domste niet was" , maarjaah.
Dat ik jou niet mag?
Hmm ik reageer er verder maar niet meer op denk ik zow.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:23
Pletterprater
Pletterprater is offline
Casado, heeft een cassiere eigenlijk niet altijd een naambordje op? Naam is dus zo aan te komen. Nu zie ik eigenlijk niks in namen, alleen dat het vervelende woorden zonder betekenis zijn om te onthouden, maar goed... aangezien je aangaf, dat je haar naam niet kende, zal je je misschien wel interesseren in die naam.

Abt... sorry hoor, maar je antwoord op punt 2 van Alicia is een beetje vaag en geeft niet aan, dat mensen met een hogere opleiding die NEERKIJKEN op mensen met een lagere opleiding gelijk hebben om te zeggen dat ze beter zijn. (even andere verwoording, je weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel)
Tevens lijk je geen onderscheid te maken in hoger opgeleiden, die wel op mensen neerkijken en hoger opgeleiden die dit niet doen.

Als je dus niets zinnigs te melden hebt (wat ik in ieder geval niet uit dat stukje kan halen) reageer dan niet.
(en ja, ik vond dit berichtje zeer zinnig, aangezien ik je hiermee je fout aan geef, opdat mogelijke vervolg fouten achterwegen kunnen worden gelaten)
Oud 08-10-2002, 22:27
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
1) Ik noemde zijn gedrag "niet slim".
2) Een slechte zaak, maar het is in ieder geval beter dan gewone prostitutie.
3) Ja.
Ik zie niet wat er zo slecht aan is (Behalve dan een slecht salaris)... Een bijbaantje heeft geen enkel invloed op de carrieremogelijkheden van iemand in de toekomst.

Op terug te komen op je oorspronkelijke uitspraken:
Citaat:
de abt van sion schreef:

2) Houden zo.
5) Dat zal wel.

Ik zie geen enkele onderbouwing die je uitspraken maar enigsinds rechtvaardigen.
Oud 08-10-2002, 22:58
Verwijderd
pakje condooms kopen, bij haar afrekenen en n dikke knipoog geven...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:59
de abt van sion
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Hmm ik reageer er verder maar niet meer op denk ik zow.
Nee, laat maar, want aan jouw reacties hebben we hier niet meer dan aan de mijne.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 23:03
de abt van sion
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Een bijbaantje heeft geen enkel invloed op de carrieremogelijkheden van iemand in de toekomst.

Jawel. Een bijbaantje houdt je af van een aantal dingen die goed zijn voor je carrière, zoals je opleiding.
Ik vergelijk bijbaantjes met prostitutie omdat je er tijd en moeite voor moet doen tegen een - zoals je zelf al zegt - slecht salaris, terwijl een ander het geld opstrijkt.

Bijbaantjes belemmeren je carrière.

En zeg nu niet dat ze goed zijn voor de contactuele vaardigheden, want als je die mist, maak je - ondanks bijbaantjes - nooit carrière.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 23:04
Tox
Tox is offline
Citaat:
utopian me schreef:
kijk eens op het naamplaatje hoe ze heet .

hehe was ook het eerste waar ik aandacht toen ik dit leeste
Oud 08-10-2002, 23:06
de abt van sion
Citaat:
Wim Wok schreef:
pakje condooms kopen, bij haar afrekenen en n dikke knipoog geven...
Als ze daar positief op reageert, is ze een levend bewijs van de domheid van een caissière.
Weet je dat dit onder schennis kan worden gerekend?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 23:06
Tox
Tox is offline
Spreek haar een keer in het uitgaansleven aan zou ik zeggen,, (ja moet je haar wel toevallig tegenkomen)
Oud 08-10-2002, 23:08
Tox
Tox is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Nee, laat maar, want aan jouw reacties hebben we hier niet meer dan aan de mijne.
Abt aan jou reacties hebben we inderdaad niks, maar dat waren we al veel eerder tot de conclusie gekomen. Ik baal er wel een beetje van dat je ooit terug bent gekomen, kon je nie eeuwig weg blijven.

Elke keer maar weer zeiken op andere (ja doe het zelf ook op jou, maar daar voel ik me nu ff tot geroepen). Tss bestaat er geen forum op de EO-jongere site, ga je daar maar lekker zitten
Oud 08-10-2002, 23:13
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Als ze daar positief op reageert, is ze een levend bewijs van de domheid van een caissière.
Weet je dat dit onder schennis kan worden gerekend?
was niet al te serieus hoor..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 23:16
de abt van sion
Citaat:
Tox schreef:
Spreek haar een keer in het uitgaansleven aan zou ik zeggen,, (ja moet je haar wel toevallig tegenkomen)
Dít is nu pas een nuttig advies...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 23:23
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dít is nu pas een nuttig advies...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 23:24
Tox
Tox is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
1) We? Jij, zul je bedoelen. Spreek voor jezelf.
2) Formuleer eerst eens goed, dan praten we wel verder.
3) Ik baal nooit van mensen, zelfs niet van jou. Ik heb wel geleerd om me in te houden.
4) Dit gaat alle perken te buiten: je wenst mij de dood toe. Ik heb nog nooit iemand de dood toegewenst. Iemand die een zo verknipte geest eeft als jij, moet de toegang tot dit forum ontzegd worden. Mensen dood willen hebben...
5) Wat is "zeiken"?
6) Ik heb niets met de EO te maken.
1) kan me de vorige keer herinneren dat je vaak op het forum was voor je "onderzoek" (waar je trouwens nog steeds de resultaten van zou posten) toen was je nie zo super gewild en durf te wedden dat er wel een stuk meer mensen zijn die mijn mening delen

2)
Citaat:
de abt van sion schreef:
Iemand die een zo verknipte geest eeft als jij, moet de toegang tot dit forum ontzegd worden. Mensen dood willen hebben...
Laten we inderdaad maar niet over elkaars spelling beginnen

3)Ik baal wel, goed van je dat je niet baalt

4)Ik wens je niet dood, ik zeg alleen dat ik je liever niet meer op het forum zag, maar ja daar ben je vrij in en ik weerhoud je niet. Had het alleen liever gezien dat jij niet op het forum was

5) pak het woordenboek

6)Oke welk forum je dan ook wilt
Oud 08-10-2002, 23:38
Tox
Tox is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
owja en hier zeg je zelf dat we niks aan je reacties hebben
Oud 09-10-2002, 06:19
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
ja tuurlijk, gaat toch om t idee, als iemand met zo'n actie zou komen zegt dat wat over die jongen, dan kijk je vaak door t uiterlijk heen hoor
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 07:31
Verwijderd
Abt, ruzie maken/zoeken doe je maar lekker ergens anders
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten