Advertentie | |
|
![]() |
|
ik was een keer verliefd op een jongen die in een cd zaak werkte, dat werd een dure obsessie, want ik heb niet genoeg geld om elke dag een cd te kopen, anywyas...
ik hakte op een dag de knoop door en zei tegen hem, ja sorry, maar dit is gewoon een te dure hobby, wil je een keertje met me uitgaan zodat ik weer gewoon cd´s kan downloaden? hij vond het alleen maar supercool, en toen hebben we een tijdje gedate! jeeee dus, doe gewoon stoer en vraag of ze mee uitgaat, of of je haar nummer mag hebben... doe stoer en voel je goed!!! yay!
||
Citaat:
![]() Ik zou me dan best wel vereerd voelen ofzo ![]() Mjah ik las hier ook iets van "niet met de voornaam aanspreken".. Daar ben ik het mee eens... Ik vind dat namelijk irritant, ik werk in de schouwburg en daar hadden we eerst ook een naamplaatje, heel veel mensen gaan dan eerst naar dat naamplaatje turen en dan "goh Eveline, mag je hier nog zo laat werken van je ouders" aarggggh. enzovoorts hele stomme dingen vaak, ik vond dat gewoon heeeeel erg vervelend! Het gaat dan eigenlijk niet eens om wàt ze zeggen.. Misschien vindt zij het niet irritant, mja dat weet ik dus nie.. Mjah je moet dus op de een of andere manier met haar in contact te komen, misschien ken je iemand anders in die supermarkt die je meer kan vertellen ofzo..? En anders dan toch bijvoorbeeld dat doosje bonbons oid ![]()
||
Citaat:
'meer' van moet komen dan kijk je natuurlijk wel wat voor jongen het is..
|
Pfff, ik vind het maar een moeilijke situatie hoor. Ik zou echt een knalrode kop krijgen als ik van een klant ineens een doos bonbons zou kijken. Ik zou me echt superongemakkelijk voelen.
En ook als iemand me gewoon mee zou uitvragen. Het is denk ik handiger als je er (via anderen) achter probeert te komen wat haar hobbies zijn, waar ze uitgaat enzo. Daar kun je misschien makkelijker laten merken dat je haar leuk vindt...
||
![]() |
Citaat:
2) Houden zo. 3) Houd je bij je eigen stand. 4) Je moet uit je lijden worden verlost. 5) Dat zal wel. Uit jouw topic en je reacties maak ik op dat je de domste niet bent. Houd je uit de buurt van simpele zielen als cassières. Verhoudingen met mensen van een andere stand maken je uiteindelijk niet gelukkig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 21:34. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarre... Ik vind mensen simpel als ze zich meer voelen dan mensen met een lagere opleiding. Verder snap ik niet hoe jij uit 3 reply's iemands IQ kan zien, maarjaah.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2) Een slechte zaak, maar het is in ieder geval beter dan gewone prostitutie. 3) Ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Mensen met een hogere opleiding hebben meer bereikt dan mensen met een lagere opleiding. Of ze meer mens zijn, weet ik niet. 3) Ik ken zijn IQ niet. En het gaat hier niet om IQ. Ik leid het af uit het "beschavingsniveau". Daaruit leid ik ook af dat jij mij niet mag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
3) jij zei dat je eruit opmaakte dat hij " de domste niet was" , maarjaah. Dat ik jou niet mag? ![]() Hmm ik reageer er verder maar niet meer op denk ik zow. |
![]() |
|
![]() |
Casado, heeft een cassiere eigenlijk niet altijd een naambordje op? Naam is dus zo aan te komen. Nu zie ik eigenlijk niks in namen, alleen dat het vervelende woorden zonder betekenis zijn om te onthouden, maar goed... aangezien je aangaf, dat je haar naam niet kende, zal je je misschien wel interesseren in die naam.
Abt... sorry hoor, maar je antwoord op punt 2 van Alicia is een beetje vaag en geeft niet aan, dat mensen met een hogere opleiding die NEERKIJKEN op mensen met een lagere opleiding gelijk hebben om te zeggen dat ze beter zijn. (even andere verwoording, je weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel) Tevens lijk je geen onderscheid te maken in hoger opgeleiden, die wel op mensen neerkijken en hoger opgeleiden die dit niet doen. Als je dus niets zinnigs te melden hebt (wat ik in ieder geval niet uit dat stukje kan halen) reageer dan niet. (en ja, ik vond dit berichtje zeer zinnig, aangezien ik je hiermee je fout aan geef, opdat mogelijke vervolg fouten achterwegen kunnen worden gelaten)
|||
Citaat:
Op terug te komen op je oorspronkelijke uitspraken: Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vergelijk bijbaantjes met prostitutie omdat je er tijd en moeite voor moet doen tegen een - zoals je zelf al zegt - slecht salaris, terwijl een ander het geld opstrijkt. Bijbaantjes belemmeren je carrière. En zeg nu niet dat ze goed zijn voor de contactuele vaardigheden, want als je die mist, maak je - ondanks bijbaantjes - nooit carrière. |
![]() |
||
Citaat:
Elke keer maar weer zeiken op andere (ja doe het zelf ook op jou, maar daar voel ik me nu ff tot geroepen). Tss bestaat er geen forum op de EO-jongere site, ga je daar maar lekker zitten
|||
Citaat:
2) Citaat:
3)Ik baal wel, goed van je dat je niet baalt ![]() 4)Ik wens je niet dood, ik zeg alleen dat ik je liever niet meer op het forum zag, maar ja daar ben je vrij in en ik weerhoud je niet. Had het alleen liever gezien dat jij niet op het forum was 5) pak het woordenboek 6)Oke welk forum je dan ook wilt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
pdd-nos en 'wereldvreemd' Verwijderd | 28 | 24-03-2012 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #40 Verwijderd | 500 | 09-08-2006 20:35 | |
Liefde & Relatie |
internetLUUVVV SkAnOuK | 77 | 07-04-2003 10:45 | |
De Kantine |
Welke woorden worden t meest verkeerd gespeld? Verwijderd | 59 | 18-08-2002 21:58 |