Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2003, 14:49
karindeboom
karindeboom is offline
HELP!!
k heb mijn vriend getrokken tot ie klaarkwam en er dus sperma uitkwam...daaran heeft ie het afgedaan en is ie me gaan vingeren... ik weet alleen nie of alle sperma der goed af was kan ik nu zwanger zijn ondanks dat ik nog maagd ben... ik hoorde dat dat scheelde.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:52
Doopy
Doopy is offline
ja dat kan, maar meestal gebeurd het niet op die manier.

ik hoop het niet voor je, je bent nog wel jong om met zo'n enorme buik te lopen.

Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:53
Verwijderd
Citaat:
karindeboom schreef:
HELP!!
k heb mijn vriend getrokken tot ie klaarkwam en er dus sperma uitkwam...daaran heeft ie het afgedaan en is ie me gaan vingeren... ik weet alleen nie of alle sperma der goed af was kan ik nu zwanger zijn ondanks dat ik nog maagd ben... ik hoorde dat dat scheelde.
Wat scheelde wat? Je wordt heus niet eerder of later zwanger omdat je maagd bent...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:56
Verwijderd
Dat lijkt me wel apart. Kunnen ze voor de bevalling behalve de vagina insnijden ook gelijk je maagdenvlies doorsnijden

Dan word je ontmaagd door een scalpel
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Dat lijkt me wel apart. Kunnen ze voor de bevalling behalve de vagina insnijden ook gelijk je maagdenvlies doorsnijden

Het is echt niet zo dat er een heel vlies overheen zit hoor. Dat is de grootste illusie die sommige mensen hebben. Het is gewoon een klein randje dat bij de een wel inscheurt en bij de ander niet. Soms scheurt het al in door een condoom, een vinger, of gewoon door sport. Het is geen vlies, het is een randje dat MOGELIJK kan scheuren.

Verder is het niet mogelijk om op die manier zwanger te raken. Zaadcellen blijven sowieso heel kort leven buiten het lichaam. Daarbij is het vrijwel onmogelijk om zwanger te raken. Hij zou dan heel veel zaadcellen aan zijn handen moeten hebben, jij zou heel erg nat moeten zijn. Die zaadcellen zouden vanaf zijn vinger jouw vagina in moeten zijn gegaan en ook nog eens zover moeten zijn gekomen om de eicel te bereiken. En dan zouden ze uiteindleijk ook nog eens sterk genoeg moeten zijn geweest om de eicel daadwerkelijk te bevruchten.. Denk het niet hè?
Daarbij komt nog dat het ook nog eens de goede tijd moet zijn om zwanger te raken. Er zijn maar een paar dagen in een hele cyclus waarop je zwanger kunt raken.

Het heeft heel veel toeval en wonderen nodig om op de manier die jij beschreef zwanger te worden.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:27
Verwijderd
als je echt verschrikkelijk veel ongeluk en pech hebt, kun je daardoor inderdaad zwanger worden. Als je je zorgen maakt, kun je het beste wachten os je ongesteld wordt (maar niet te veel stressen, want daardoor kan het gewoon twee weken later komen) en als je dat niet wordt een test doen.
of je nog maagd bent of niet maakt niets uit voor de kans op zwangerschap op deze manier.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:29
sinsere
sinsere is offline
Je kunt zwanger zijn ja. Hoewel de kans iets kleiner is, doordat het sperma even in de "open lucht" is geweest. Dan gaat het vrij snel dood, maar toch .. de kans is echt aanwezig.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:37
greeny
greeny is offline
heb eens gehoord uit betrouwbare bron dat als sperma 10 minuten aande buitenlucht is blootgesteld, dat het zijn werking dan verliest.
Heb precies hetzelfde meegemaakt als jij. Test gedaan, was niet zwanger. Gewoon niet stressen, is erg moeilijk, heb er ervaring mee....
Succes, het komt wel goed
Oud 05-03-2003, 17:15
DXC
DXC is offline
Kan je ook zwanger worden dan als hij nog niet door het maagdenvlies is gekomen en dus nog niet klaargekomen is?
(misschien domme vraag maar wil wel graag antwoord)
Oud 05-03-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
DXC schreef:
Kan je ook zwanger worden dan als hij nog niet door het maagdenvlies is gekomen en dus nog niet klaargekomen is?
Het is niet echt een vlies, lees mijn reactie hierboven maar. Het is gewoon een randje. Het is dus niet zo dat het gat verzegeld is met een vliesje. Het is een een stukje wat bij het randje van de vagina zit en dat MOGELIJK zou kunnen inscheuren. Het is geen echt vlies. Het is dus ook mogelijk om sperma in je te krijgen (en dus zwanger te worden) zonder dat de jongen daadwerkelijk in je is (gekomen).

En daarbij: Waarom zou hij niet kunnen klaarkomen als hij niet 'door' het 'maagdenvlies' heen is?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:43
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
DXC schreef:
In voorvocht zitten ook al wel een paar spermacellen, dus in theorie kun je daarvan zwanger worden. Maar als hij wel klaarkomt tegen je maagdenvlies aan, kunnen de jongens zo naar boven zwemmen. Dat maagdenvlies houdt echt niks tegen hoor.

Even een vraagje: wanneer ben je voor het laatst ongesteld geworden? Dus gaarne datum van de eerste dag dat het echt doorzette ? Ben je regelmatig? Hoelang duurt jouw cyclus meestal?
Bij een gewone cyclus van 28 dagen is de tweede week plus nog een paar dagen van de cyclus gevaarlijk. Dag 1 van je cyclus is dag 1 van je menstruatie.

De eerste week ben je dan nog ongesteld, maar dan is het nog niet veilig, omdat de spermacellen zich in jouw eileider nestelen en daar een paar dagen in leven blijven, wachtend op de eicel.

De tweede week is echt bloedlink, omdat je dan ieder moment een eisprong kunt krijgen. Die dag ben je op zijn vruchtbaarst. Je hebt dan ook ontzettend veel zin in sex.

De eerste helft van de derde week is een uitloop week, want je weet nooit of je niet eens laat bent met springen. De vierde week is veilig.
Oud 05-03-2003, 17:43
Qimm
Qimm is offline

om alle misverstanden uit de wereld te helpen.... ER IS GEEN VLIES het is een hobbeltje! kijk *wijst omhoog*

(wat een kunst he?)
Oud 05-03-2003, 17:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef:

om alle misverstanden uit de wereld te helpen.... ER IS GEEN VLIES het is een hobbeltje! kijk *wijst omhoog*

(wat een kunst he?)

Guess what: mijn maagdenvlies/randje zit er nog. Het is op een paar plaatsen ingescheurd, maar er zit nog wat. Daar gaat het ook altijd pijn doen als we niet voorzichtig genoeg zijn in het begin.
Ik ben nog een halve maagd!
Oud 05-03-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:

(wat een kunst he?)
helemaal verkeerd, maagdenvlies zit aan t ingang van de vagina, gewoon waar je ingaat, een heel klein dun randje is t vaak een halve maan
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:12
Qimm
Qimm is offline
meende dat het meer aan de binnenkant zat, hmmm.. dan heb ik um nie meer... En ik ben nog maagd *verstopt zich voor de pers*
Oud 05-03-2003, 19:04
DXC
DXC is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
In voorvocht zitten ook al wel een paar spermacellen, dus in theorie kun je daarvan zwanger worden. Maar als hij wel klaarkomt tegen je maagdenvlies aan, kunnen de jongens zo naar boven zwemmen. Dat maagdenvlies houdt echt niks tegen hoor.

Even een vraagje: wanneer ben je voor het laatst ongesteld geworden? Dus gaarne datum van de eerste dag dat het echt doorzette ? Ben je regelmatig? Hoelang duurt jouw cyclus meestal?
Bij een gewone cyclus van 28 dagen is de tweede week plus nog een paar dagen van de cyclus gevaarlijk. Dag 1 van je cyclus is dag 1 van je menstruatie.

De eerste week ben je dan nog ongesteld, maar dan is het nog niet veilig, omdat de spermacellen zich in jouw eileider nestelen en daar een paar dagen in leven blijven, wachtend op de eicel.

De tweede week is echt bloedlink, omdat je dan ieder moment een eisprong kunt krijgen. Die dag ben je op zijn vruchtbaarst. Je hebt dan ook ontzettend veel zin in sex.

De eerste helft van de derde week is een uitloop week, want je weet nooit of je niet eens laat bent met springen. De vierde week is veilig.
Euhm.. We zijn niet verder gegaan omdat het echt heel veel pijn deed.. We hebben het op n zaterdag geprobeerd en ik werd die woensdag daar gelijk na ongesteld.. Ik ben verschrikkelijk onzeker maar ik kan nu toch helemaal niet zwanger zijn?
Oud 05-03-2003, 19:06
LM
LM is offline
Kan, als er sperma op zijn vingers zat ofzow.
Oud 05-03-2003, 19:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
Kan, als er sperma op zijn vingers zat ofzow.
kan nit, als ze ongesteld is geweest al. ALS er al wat binnen was gekomen, is het er wel uitgspoeld
Oud 05-03-2003, 19:18
DXC
DXC is offline
Citaat:
Qimm schreef:
kan nit, als ze ongesteld is geweest al. ALS er al wat binnen was gekomen, is het er wel uitgspoeld
Dus ik kan t zeker weten niet zijn?
Sorry ik zeur n beetje volgens mij...
Oud 05-03-2003, 19:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DXC schreef:
Dus ik kan t zeker weten niet zijn?
Sorry ik zeur n beetje volgens mij...
nee, als je ongesteld bent geworden is de hele inhoud han ja baarmoeder naar buiten gewerkt, dus ook eventueel zaad.
Ook is de kans op bevruchting zo'n beetje niet aanwezig om dat er een gerijpte eicel moet zijn, die is er niet, dat was 2 weken geleden aan de orde. Dus maak je niet te druk.
Oud 05-03-2003, 19:35
DXC
DXC is offline
Citaat:
Qimm schreef:
nee, als je ongesteld bent geworden is de hele inhoud han ja baarmoeder naar buiten gewerkt, dus ook eventueel zaad.
Ook is de kans op bevruchting zo'n beetje niet aanwezig om dat er een gerijpte eicel moet zijn, die is er niet, dat was 2 weken geleden aan de orde. Dus maak je niet te druk.
Thnx.. Ben ik weer beetje gerustgesteld moet me ook niet zo druk maken...
Oud 05-03-2003, 19:38
poesiefox
poesiefox is offline
Een voortaan veilig vrijen he, dat is ook beter voor onze gemoedsrust hier op het forum. Je hebt zelfs condooms met zaaddodend glijmiddel.
Oud 05-03-2003, 20:03
cheela
cheela is offline
Citaat:
******** schreef:

Ik weet niet wat voor een enge ideeen jij hebt over een bevalling maar er komt weinig scalpel aan te pas hoor en ze snijden al helemaal niet binnen in!
Oud 05-03-2003, 20:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
cheela schreef:
Ik weet niet wat voor een enge ideeen jij hebt over een bevalling maar er komt weinig scalpel aan te pas hoor en ze snijden al helemaal niet binnen in!
nee aleen dat lekkere velletje tussen je vagina en anus...
*besluit*
sla mij maar K.O en snij me open,danm aar een litteken op mijn buik!
Oud 05-03-2003, 20:06
cheela
cheela is offline
bevallen valt best wel mee!
Oud 05-03-2003, 20:07
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
cheela schreef:
Nee, ze zetten gewoon met een schaar schuin naar beneden een knip in de onderste helft van de rechter schaamlip, om zeven uur, zogezegd. Als de dokter rechtshandig is. Anders in de linker. Soms in allebei, als het kind een erg dikke kop heeft of met zijn kontje vooruit komt.

Alles beter dan een anaalruptuur. Dan ben je zo een uur aan het hechten onder volledige narcose.
Oud 05-03-2003, 20:09
cheela
cheela is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Nee, ze zetten gewoon met een schaar schuin naar beneden een knip in de onderste helft van de rechter schaamlip, om zeven uur, zogezegd. Als de dokter rechtshandig is. Anders in de linker. Soms in allebei, als het kind een erg dikke kop heeft of met zijn kontje vooruit komt.

Alles beter dan een anaalruptuur. Dan ben je zo een uur aan het hechten onder volledige narcose.
met een gewone KNIP zijn ze ook al een 3 kwartier bezig hoor. En en knip is inderdaad 10x beter dan een Totaal ruptuur want dat lijkt me helemaal vreselijk!
Oud 05-03-2003, 20:17
krasiegirly
krasiegirly is offline
zo makkelijk is het niej om zwanger te worden ofso.. meestal ben je vruchtbaar 2 weken voor je ongesteldheid.. en dat duurt maar 11 uur.. ik dacht eerst ook dat ik zwanger was want toen was hij in mij klaargekomen en ik was nog niej aan de pil.. maar ik werd gewoon ongesteld.. en als je het zeker wil weten moet je gewoon een zwangerschapstest kopen!
E 8,- ong. bij de drogist..
XiZz..
Oud 05-03-2003, 20:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
cheela schreef:
bevallen valt best wel mee!
ik zie het me niet doen, misschin ook omdat ik helemaal GEEN belang heb bij kinderen *rilt bij de gedacht* nee voorlopig niet
Oud 05-03-2003, 20:20
cheela
cheela is offline
Citaat:
Qimm schreef:
ik zie het me niet doen, misschin ook omdat ik helemaal GEEN belang heb bij kinderen *rilt bij de gedacht* nee voorlopig niet
ach als je van gedachten verandert en je bent eenmaal zwanger gaat alles vanzelf
Oud 05-03-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
helemaal verkeerd, maagdenvlies zit aan t ingang van de vagina, gewoon waar je ingaat, een heel klein dun randje is t vaak een halve maan
Mja, volgens mij zit hij ook iets verder voor in de vagina... maar verder, leuk plaatje hoor
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mja, volgens mij zit hij ook iets verder voor in de vagina... maar verder, leuk plaatje hoor
ik ben zoooo kunstzinnig he hmmm ben wl tot de conclusie gekomen dat ik dus geen maagdenvlies heb Kom maar op met de sex P
Oud 07-03-2003, 14:25
BELLEKE
BELLEKE is offline
Als ik het begrijp kan je dus nog maagd zijn en zwanger rapen...?
Oud 07-03-2003, 16:13
Verwijderd
mjah, misschien was dat de Onbevlekte Ontvangenis! Maria en Jozef waren gewoon een beetje onhandig geweest bij de manuele sex
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten