![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het niet mogelijk om op die manier zwanger te raken. Zaadcellen blijven sowieso heel kort leven buiten het lichaam. Daarbij is het vrijwel onmogelijk om zwanger te raken. Hij zou dan heel veel zaadcellen aan zijn handen moeten hebben, jij zou heel erg nat moeten zijn. Die zaadcellen zouden vanaf zijn vinger jouw vagina in moeten zijn gegaan en ook nog eens zover moeten zijn gekomen om de eicel te bereiken. En dan zouden ze uiteindleijk ook nog eens sterk genoeg moeten zijn geweest om de eicel daadwerkelijk te bevruchten.. Denk het niet hè? ![]() Daarbij komt nog dat het ook nog eens de goede tijd moet zijn om zwanger te raken. Er zijn maar een paar dagen in een hele cyclus waarop je zwanger kunt raken. Het heeft heel veel toeval en wonderen nodig om op de manier die jij beschreef zwanger te worden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
als je echt verschrikkelijk veel ongeluk en pech hebt, kun je daardoor inderdaad zwanger worden. Als je je zorgen maakt, kun je het beste wachten os je ongesteld wordt (maar niet te veel stressen, want daardoor kan het gewoon twee weken later komen) en als je dat niet wordt een test doen.
of je nog maagd bent of niet maakt niets uit voor de kans op zwangerschap op deze manier. |
![]() |
|
![]() |
heb eens gehoord uit betrouwbare bron dat als sperma 10 minuten aande buitenlucht is blootgesteld, dat het zijn werking dan verliest.
Heb precies hetzelfde meegemaakt als jij. Test gedaan, was niet zwanger. Gewoon niet stressen, is erg moeilijk, heb er ervaring mee.... Succes, het komt wel goed
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij: Waarom zou hij niet kunnen klaarkomen als hij niet 'door' het 'maagdenvlies' heen is? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Even een vraagje: wanneer ben je voor het laatst ongesteld geworden? Dus gaarne datum van de eerste dag dat het echt doorzette ? Ben je regelmatig? Hoelang duurt jouw cyclus meestal? Bij een gewone cyclus van 28 dagen is de tweede week plus nog een paar dagen van de cyclus gevaarlijk. Dag 1 van je cyclus is dag 1 van je menstruatie. De eerste week ben je dan nog ongesteld, maar dan is het nog niet veilig, omdat de spermacellen zich in jouw eileider nestelen en daar een paar dagen in leven blijven, wachtend op de eicel. De tweede week is echt bloedlink, omdat je dan ieder moment een eisprong kunt krijgen. Die dag ben je op zijn vruchtbaarst. Je hebt dan ook ontzettend veel zin in sex. De eerste helft van de derde week is een uitloop week, want je weet nooit of je niet eens laat bent met springen. De vierde week is veilig.
||
![]() |
Citaat:
Guess what: mijn maagdenvlies/randje zit er nog. Het is op een paar plaatsen ingescheurd, maar er zit nog wat. Daar gaat het ook altijd pijn doen als we niet voorzichtig genoeg zijn in het begin. Ik ben nog een halve maagd!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Sorry ik zeur n beetje volgens mij...
||
Citaat:
Ook is de kans op bevruchting zo'n beetje niet aanwezig om dat er een gerijpte eicel moet zijn, die is er niet, dat was 2 weken geleden aan de orde. Dus maak je niet te druk.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
*besluit* sla mij maar K.O en snij me open,danm aar een litteken op mijn buik!
||
![]() |
Citaat:
Alles beter dan een anaalruptuur. Dan ben je zo een uur aan het hechten onder volledige narcose.
||
Citaat:
|
![]() |
zo makkelijk is het niej om zwanger te worden ofso.. meestal ben je vruchtbaar 2 weken voor je ongesteldheid.. en dat duurt maar 11 uur.. ik dacht eerst ook dat ik zwanger was want toen was hij in mij klaargekomen en ik was nog niej aan de pil.. maar ik werd gewoon ongesteld.. en als je het zeker wil weten moet je gewoon een zwangerschapstest kopen!
E 8,- ong. bij de drogist.. XiZz..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |