Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat klopt dan ook weer... maar toch... dan komen er weer van die half dubbele topics... dat werkt dan ook niet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
De wereld zou een rare plek worden als een bezigheid alleen maar gerechtvaardigd was op het moment dat díe bezigheid de enige en belangrijkste was... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en daarbij, dit topic is niet half zo serieus bedoeld als sommige van jullie denken.. mij lijkt dat nummer "Opa war Sturmführer bei die SS" wel leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We kunnen voor een heel groot deel de honger in de wereld verhelpen. We doen het alleen niet omdat we er zelf slechter van kunnen worden. Denk maar even aan de protectionistische markt in Europa, en de VS op het gebied van landbouw. Vooral Europa. Dat zou al een eerste stap zijn naar minder honger...een open markt. Dan kan men in Afrika ook eens "mee gaan doen", ze kunnen hun producten echt nooit hier afzetten, door al die kutmaatregelen. Dat is iets wat Claus ook heeft gezegd trouwens. Maar hier ging het meer om die "mythe" die zich ineens rondom Claus voordoet. Waarom ineens zo meeleven? Die man lag de laatste jaren al voor pampus met verschrikkelijk veel pijn. En nu zijn we ineens allemaal meelevend. Uhu. Daarnaast vind ik de Nederlandse tv ook belachelijk slecht, ik heb nu al zesenvijftig keer het leven van Claus gezien op negen verschillende kanalen. Het is naar voor Claus' familie, en ik vind het ook rottig voor hun. Hou het daar dan ook op, die man wordt zowat heilig verklaard...echt niet dat dat gebeurd als mijn oma overlijd die naar mijn mening misschien nog wel beter werk verricht heeft op deze aardkloot dan Meneer Claus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kheb meer respect voor mensen die er nog wat van proberen te maken (zoals een claus bijvoorbeeld) dan heel makkelijk zeggen: het kan toch niet.... en on-topic: Sinatra - My Way
||
Citaat:
En ik snap dat je dit topic niet helemaal serieus moet nemen hoor ![]()
|
DIt is toch gewoon een topic NAAR AANLEIDING van Claus, hij is nou eenmaal iemand die veel mensen kennen, en verder helemaal niet omdat ie zo heilig en goed geweest zou zijn.
Je kan wel een topic maken: welke muziek is toepasselijk als mijn achterbuurvrouw overlijdt, maar dit is gewoon iemand waar iedereen zijn eigen beeld bij heeft en die iedereen kent. Toch? Niet zo moeilijk doen zou ik zeggen... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|