Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2002, 19:59
Verwijderd
RIP Claus, wat vind je een toepasselijk nummer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2002, 20:05
Verwijderd
Neuk! - Dood ga je toch
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:08
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
jeff buckley - hallelujah
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:11
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Pennywise - Fight till you die
Oud 06-10-2002, 20:19
Stevill
Stevill is offline
Ferox- Jigrip

Oud 06-10-2002, 20:19
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
My Dying Bride - The Light at the End of the World
Oud 06-10-2002, 20:22
SODA
SODA is offline
Jeff buckley - satisfied mind
Oud 06-10-2002, 20:22
konflict
konflict is offline
queens of the stone age - song for the dead
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:26
Verwijderd
Op dit moment gaan echt honderden mensen, wat zeg ik duizenden mensen dood. In veel ergere situaties. Godsamme.

Het is naar voor zijn familie, maar wij kennen dat hele zooitje verder toch niet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:31
Verwijderd
Slayer - Fight till Death
Slayer - Die by the Sword
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:33
Verwijderd
waarom schoot mij het nou net te binnen om zo'n topic te openen? in ieder geval, ik ben het met halve banaan eens.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:37
konflict
konflict is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Op dit moment gaan echt honderden mensen, wat zeg ik duizenden mensen dood. In veel ergere situaties. Godsamme.

Het is naar voor zijn familie, maar wij kennen dat hele zooitje verder toch niet.
ik denk dat je dit topic niet zo heel serieus moet nemen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:38
R
R is offline
Ach man, rot op.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:39
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Tuurlijk ken je die wel. Alleen niet persoonlijk..

Zou je daarom niet mogen rauwen? Wat is dat voor onzin?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:42
]{ing
]{ing is offline
the smashing pumpkins - bullet with butterfly wings

voor claus dan maar..

despite all my rage i am still just a rat in a cage
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
rauwen
bedoel je niet stiekem rouwen?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:44
Rhinus
Rhinus is offline
Ja, dat bedoel ik. Maar wel stiekum he, dus niet doorvertellen!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:

Tuurlijk mag je wel rouwen, maar Meneer Claus overlijd en heel Nederland moet daar weer 28 weken bij stil staan. Op dit moment gaan er duizenden mensen dood van de honger. Daar staan we ook niet bij stil, nooit niet.

Bah ik vind dit zo'n hypocriet kutland.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Ja, dat bedoel ik. Maar wel stiekum he, dus niet doorvertellen!
won't tell! :x
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:47
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

t gaat toch ook nie perse om wie er dood is?? *of begrijp ik dat verkeerd?* je kunt toch ook gewoon een liedje noemen dat je toepasselijk vind wanneer iemand doodgaat, maakt niet uit wie??
Oud 06-10-2002, 20:48
Upior
Upior is offline
slayer - reign in blood
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:51
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
t gaat toch ook nie perse om wie er dood is?? *of begrijp ik dat verkeerd?* je kunt toch ook gewoon een liedje noemen dat je toepasselijk vind wanneer iemand doodgaat, maakt niet uit wie??
Ok.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:

Precies, je zegt het he-le-maal goed! Je MAG rouwen, maar het MOET niet! Ik bedoel, ik vind 't erg voor de nabestaanden, maar verder.. Is 't voor mij gewoon net zo erg als de achterbuurvrouw die doodgaat. Ik HOEF niet te rouwen, en door al dat overdreven gezeik van 'zet je status op bezet' word ik er haast toe gedwongen. Verder sluit ik me aan bij Halve Banaan.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Precies, je zegt het he-le-maal goed! Je MAG rouwen, maar het MOET niet! Ik bedoel, ik vind 't erg voor de nabestaanden, maar verder.. Is 't voor mij gewoon net zo erg als de achterbuurvrouw die doodgaat. Ik HOEF niet te rouwen, en door al dat overdreven gezeik van 'zet je status op bezet' word ik er haast toe gedwongen. Verder sluit ik me aan bij Halve Banaan.
Scheelt mij weer typen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:57
paco de taco
paco de taco is offline
ramones - pet cemetary
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2002, 21:02
Infaustus
Infaustus is offline
deranged-laugh at human tragedies
obituary-cause of death
obituary-don't care ( zo denk ik er over)
obituary-slowly we rot
fuck..i'm dead-fuck..i'm dead
hateplow-everybody dies
Oud 06-10-2002, 21:06
Saaaz
Saaaz is offline
ja halve banaan je hebt wel gelijk hoor..

maar inderdaad dit topic is eerder gewoon voor liedjes die je toepasselijk vind als er iemand dood gaat... denk ik..
maargoed ik weet het ook niet...
Oud 06-10-2002, 21:09
SODA
SODA is offline
Citaat:
Saaaz schreef:
maar inderdaad dit topic is eerder gewoon voor liedjes die je toepasselijk vind als er iemand dood gaat... denk ik..
Ja, daar heb je gelijk in. Heel veel v/d nummers die hier zijn genoemd hebben niks met Claus te maken maar meer met de dood alleen.
Oud 06-10-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Saaaz schreef:
ja halve banaan je hebt wel gelijk hoor..

Dan zou je een topic moeten openen over welke muziek je toepasselijk vind als er iemand in je omgeving overlijdt.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 21:15
battlestar
battlestar is offline
prodigy - claustrophobic sting

ik zoi 't nie wieete
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 22:22
Saaaz
Saaaz is offline
Citaat:
Glow schreef:
Dan zou je een topic moeten openen over welke muziek je toepasselijk vind als er iemand in je omgeving overlijdt.
ja oke...
dat klopt dan ook weer...
maar toch...
dan komen er weer van die half dubbele topics... dat werkt dan ook niet...
Oud 06-10-2002, 22:35
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:
Tuurlijk mag je wel rouwen, maar Meneer Claus overlijd en heel Nederland moet daar weer 28 weken bij stil staan. Op dit moment gaan er duizenden mensen dood van de honger. Daar staan we ook niet bij stil, nooit niet.

Hallooooo, wake up kiddo, de wereld ís hypocriet. Je kúnt niet iedere biafra aan eten helpen, je kúnt geen vrede stichten op de Balkan of in het Midden-Oosten, je kúnt niet alle mensen tevreden stellen wanneer je als internationale gemeenschap een besluit neemt. Ellende zal er altijd blijven. Het feit dat er mensen zijn die het nog erger hebben dan wij, het feit dat er mensen zijn die op het moment dat ik dit typ en jij dit straks leest doodgaan van de honger, wil toch niet zeggen dat wíj niet mogen rouwen om Claus?

De wereld zou een rare plek worden als een bezigheid alleen maar gerechtvaardigd was op het moment dat díe bezigheid de enige en belangrijkste was...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 22:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Hallooooo, wake up kiddo, de wereld ís hypocriet. Je kúnt niet iedere biafra aan eten helpen, je kúnt geen vrede stichten op de Balkan of in het Midden-Oosten, je kúnt niet alle mensen tevreden stellen wanneer je als internationale gemeenschap een besluit neemt. Ellende zal er altijd blijven. Het feit dat er mensen zijn die het nog erger hebben dan wij, het feit dat er mensen zijn die op het moment dat ik dit typ en jij dit straks leest doodgaan van de honger, wil toch niet zeggen dat wíj niet mogen rouwen om Claus?

De wereld zou een rare plek worden als een bezigheid alleen maar gerechtvaardigd was op het moment dat díe bezigheid de enige en belangrijkste was...
juist

en daarbij, dit topic is niet half zo serieus bedoeld als sommige van jullie denken..

mij lijkt dat nummer "Opa war Sturmführer bei die SS" wel leuk
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 23:04
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
Het Horst Wessel lied.
muhahahaa

da's wel heel erg bruut

b'tje aspect voor deze dooie mof he
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 00:36
Carn
Carn is offline
Typo O Negative - Everything dies
Oud 07-10-2002, 07:33
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
mij lijkt dat nummer "Opa war Sturmführer bei die SS" wel leuk
lol

obituary - slowly we rot is vet
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 07:38
toemba
toemba is offline
Arme Claus.. Hij had al veel eerder moeten gaan want volgens mij had die gast echt zware pijn.. Maar wat dacht je van Dead boy's Poem van Nightwish?>?
Oud 07-10-2002, 07:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

We kunnen voor een heel groot deel de honger in de wereld verhelpen. We doen het alleen niet omdat we er zelf slechter van kunnen worden. Denk maar even aan de protectionistische markt in Europa, en de VS op het gebied van landbouw. Vooral Europa. Dat zou al een eerste stap zijn naar minder honger...een open markt. Dan kan men in Afrika ook eens "mee gaan doen", ze kunnen hun producten echt nooit hier afzetten, door al die kutmaatregelen. Dat is iets wat Claus ook heeft gezegd trouwens.

Maar hier ging het meer om die "mythe" die zich ineens rondom Claus voordoet. Waarom ineens zo meeleven? Die man lag de laatste jaren al voor pampus met verschrikkelijk veel pijn. En nu zijn we ineens allemaal meelevend. Uhu.

Daarnaast vind ik de Nederlandse tv ook belachelijk slecht, ik heb nu al zesenvijftig keer het leven van Claus gezien op negen verschillende kanalen. Het is naar voor Claus' familie, en ik vind het ook rottig voor hun. Hou het daar dan ook op, die man wordt zowat heilig verklaard...echt niet dat dat gebeurd als mijn oma overlijd die naar mijn mening misschien nog wel beter werk verricht heeft op deze aardkloot dan Meneer Claus.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 08:15
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hallooooo, wake up kiddo, de wereld ís hypocriet. Je kúnt niet iedere biafra aan eten helpen, je kúnt geen vrede stichten op de Balkan of in het Midden-Oosten, je kúnt niet alle mensen tevreden stellen wanneer je als internationale gemeenschap een besluit neemt. Ellende zal er altijd blijven.
Met zo'n houding wel ja....
Kheb meer respect voor mensen die er nog wat van proberen te maken (zoals een claus bijvoorbeeld) dan heel makkelijk zeggen: het kan toch niet....

en on-topic: Sinatra - My Way
Oud 07-10-2002, 09:55
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:

en on-topic: Sinatra - My Way
Jaa... da's tegenwoordig een beetje de standaard bij dooie BN'ers...

toch vind ik cHa0s' idee beter, het HorstWessel lied, of de Grenadiersmars, of het Panzerlied.. iets van die strekking
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 09:56
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
eXo schreef:
Jaa... da's tegenwoordig een beetje de standaard bij dooie BN'ers...

Vink nie
Oud 07-10-2002, 10:00
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Halleluja iemand die me begrijpt als ik zeg "bah" als ik 2 minuten lang naar aan stilstaand beeld van Claus moet kijken met de Nederlandse valg op de achtergrond. Nou, wat was het een schok dat hij stierf zeg. Die man was al jaren aan het kutten met zijn gezondheid en hij was oud en die mensen sterven helaas. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ellendig voor zijn nabestaanden, absoluut, maar dat Nederland meteen weer in rep en roer moet zijn vind ik onzin.

En ik snap dat je dit topic niet helemaal serieus moet nemen hoor
Oud 07-10-2002, 10:40
Roelade
Roelade is offline
nazi punks fuck off
Oud 07-10-2002, 12:03
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Metallica - And Justice For All
Oud 07-10-2002, 12:50
harrie84
harrie84 is offline
undeclinable ambuscade - chatterbox
Oud 07-10-2002, 12:54
OsoNke
OsoNke is offline
DIt is toch gewoon een topic NAAR AANLEIDING van Claus, hij is nou eenmaal iemand die veel mensen kennen, en verder helemaal niet omdat ie zo heilig en goed geweest zou zijn.
Je kan wel een topic maken: welke muziek is toepasselijk als mijn achterbuurvrouw overlijdt, maar dit is gewoon iemand waar iedereen zijn eigen beeld bij heeft en die iedereen kent. Toch?

Niet zo moeilijk doen zou ik zeggen...
Oud 07-10-2002, 13:34
tappy
tappy is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Neuk! - Dood ga je toch
super
Oud 07-10-2002, 14:27
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Halleluja iemand die me begrijpt als ik zeg "bah" als ik 2 minuten lang naar aan stilstaand beeld van Claus moet kijken met de Nederlandse valg op de achtergrond. Nou, wat was het een schok dat hij stierf zeg. Die man was al jaren aan het kutten met zijn gezondheid en hij was oud en die mensen sterven helaas. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ellendig voor zijn nabestaanden, absoluut, maar dat Nederland meteen weer in rep en roer moet zijn vind ik onzin.

En ik snap dat je dit topic niet helemaal serieus moet nemen hoor
helemaal mee eens!!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 14:41
Verwijderd
eens met halve banaan. Vandaag al meerdere hetzelfde gezegd op school trouwens .
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 14:43
Verwijderd
Agnostic Front - Time Will Come
Deviate - State of Grace, Inner Days
Biohazard - Survival of the Fittest, Pride
Black Sabbath - Paranoid
Casualties - Authority is Dead
Dead Kennedys (ja de Kennedys ja) - I Fought the Law
H20 - One Life, One Chance
Met citaat reageren
Advertentie