![]() |
|
Verwijderd
|
hhm... ja als ze zowiezo al hints geeft dat ze misschien wel meer wil, dus bijvoorbeeld heel dicht tegen je aan komt staan, dan kun je het natuurlijk doen. Begin voorzichtig, dan kan ze altijd nog laten merken of ze het niks vindt.
Ik denk ook niet dat ze er klaar van zal komen, maar ze vindt het vast in elk geval wel lekker denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz... tja, ligt eraan wat voor broek je aanhebt
![]() Op zich kan het wel opwindend zijn, maar idd, als je er niet van gediend bent... Bij mij ligt het er een beetje aan, meestal ben ik als ik de jongen niet ken er niet eens van gediend als hij aan mijn borsten zit. Heb ik al vaker met hem gezoend, tja, dan lok ik wel es wat uit... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het hangt waarschijnlijk van het moment af en of je een meisje hebt dat tegen kriebelen kan... Bij mij begint het daar namelijk ongelooflijk te jeuken als hij mij daar aanraakt als ik een broek draag...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is er voor vrouwen zo lekker aan seks? Rikje18 | 15 | 27-10-2012 18:42 | |
Seksualiteit |
Wat vinden vrouwen nu geil? Slobber | 111 | 11-02-2012 12:46 | |
Liefde & Relatie |
Waarom vinden vrouwen en meisjes iemand met geld aantrekkelijker? supergirl#1 | 5 | 10-11-2009 07:33 | |
Seksualiteit |
Vinden vrouwen mekaar doorgaans ook aantrekkelijk/prikkelend? TheCreator | 58 | 26-07-2007 21:29 | |
Seksualiteit |
ondergoed bij vrouwen!! hmm-hmm | 86 | 17-10-2005 18:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vrouwen en de Plastuit Verwijderd | 28 | 27-09-2002 22:06 |