Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 08:39
NY152
NY152 is offline
Ik vroeg me af dat als je met iemand staat te kussen maar nog niet echt aan sex toe bent, je haar 'vingert' door gewoon met je hand tussen der benen over de broek te wrijven ,

of ze dit opwindend vinden, of dat ze misschien zelfs een orgasme krijgen of dat het gewoon niks is ?
Oud 15-05-2002, 08:59
Dark Angel
Dark Angel is offline
ligt nogal aan de situatie.... 't kan wel opwindend zijn, maar ik betwijfel zeer of iemand er een orgasme van zou kunnen krijgen. Daarvoor is meestal toch wel wat gerichtere stimulatie nodig.

Trouwens altijd zachtjes doen en haar de druk laten bepalen; de stof van je ondergoed direct tegen de clitoris kan pijnlijk zijn!
Oud 15-05-2002, 10:43
humandoll
humandoll is offline
hmmmmm...ik weet het niet door......
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
ligt nogal aan de situatie.... 't kan wel opwindend zijn, maar ik betwijfel zeer of iemand er een orgasme van zou kunnen krijgen. Daarvoor is meestal toch wel wat gerichtere stimulatie nodig.

Trouwens altijd zachtjes doen en haar de druk laten bepalen; de stof van je ondergoed direct tegen de clitoris kan pijnlijk zijn!
yep, mee eens...
maar nog ff aan toe te voegen: wanneer ik met iemand zoen ben ik er meestal niet van gediend dat iemand zoiets probeert.
Als ik wat met diegene heb dan ehhh is het wel lekker
"gewoon nix" is het iig niet!!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 13:13
Verwijderd
hhm... ja als ze zowiezo al hints geeft dat ze misschien wel meer wil, dus bijvoorbeeld heel dicht tegen je aan komt staan, dan kun je het natuurlijk doen. Begin voorzichtig, dan kan ze altijd nog laten merken of ze het niks vindt.
Ik denk ook niet dat ze er klaar van zal komen, maar ze vindt het vast in elk geval wel lekker denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 13:49
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah is echt wel geil hoor had ik ook toen k de eerste keer met me vriend zoende toen ging ie ook met zn hand tussen me benen terwijl k me broek aan had en ik werd er echt supergeil van orgasme zou ook zeker wel kunne!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:07
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Orgasme kan
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 15:10
Verwijderd
Hmz... tja, ligt eraan wat voor broek je aanhebt

Op zich kan het wel opwindend zijn, maar idd, als je er niet van gediend bent...

Bij mij ligt het er een beetje aan, meestal ben ik als ik de jongen niet ken er niet eens van gediend als hij aan mijn borsten zit. Heb ik al vaker met hem gezoend, tja, dan lok ik wel es wat uit...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 15:14
Kleine A*
Kleine A* is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hmz... tja, ligt eraan wat voor broek je aanhebt

vroeger had ik altijd een stretchbroek aanmaar spijkerbroek gaat ook uitstekend en bikinibroek natuurlijk
Oud 15-05-2002, 15:19
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
vroeger had ik altijd een stretchbroek aanmaar spijkerbroek gaat ook uitstekend en bikinibroek natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 17:56
Wasaap
Wasaap is offline
mijn ervaring:

Mijn ex kwam klaar toen in haar clit stimuleerde door haar broek heen. het kan ze wel degelijk.
Oud 15-05-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:
mijn ervaring:

Mijn ex kwam klaar toen in haar clit stimuleerde door haar broek heen. het kan ze wel degelijk.
Of ze fakete

Maar ok, ik kan het me voorstellen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:43
kirsten
kirsten is offline
Het hangt waarschijnlijk van het moment af en of je een meisje hebt dat tegen kriebelen kan... Bij mij begint het daar namelijk ongelooflijk te jeuken als hij mij daar aanraakt als ik een broek draag...
Oud 15-05-2002, 21:02
*InANna*
*InANna* is offline
oei oei oei, dat is zoooo geil, orgasme kan wel denk ik ja, maar is bij mij niet zo voordehand liggend, moet wat meer voor nodig zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten