Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2001, 20:49
bloemje
bloemje is offline
als ik een tampon heb ingedaan en ik loop of kzit rechtop doet et zeer, ligt dit aan mij, of moet ik iets anders doen ofso?
alvast bedankt,
xxx
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 21:03
fallen_angle
fallen_angle is offline
Waarschijnlijk heb je tampon niet diep genoeg ingebracht, dan kan het namelijk pijn doen.

Gewoon zo ver mogelijk inbrengen, dan heb je geen problemen meer!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 21:07
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Citaat:
fallen_angle schreef:
Waarschijnlijk heb je tampon niet diep genoeg ingebracht, dan kan het namelijk pijn doen.

Gewoon zo ver mogelijk inbrengen, dan heb je geen problemen meer!
Yep, that's it. Gebruik een tampon met een inbrenghuls, dat is gemakkelijker en dan heb je zulke problemen niet.

Oud 22-09-2001, 05:28
MaakUt
MaakUt is offline
je moet hem echt zo diep mogelijk stoppen als het maar kan... en niet bang zijn dat je 'm er niet uit krijgt ofzo..
Oud 22-09-2001, 12:43
fruitmand
fruitmand is offline
persoonlijk vind ik een inbrenghuls veel te moeilijk! Je moet hem gewoon met je vinger naar binnen duwen, en er voor zorgen dat je vinger ook een beetje in je vagina zit. dan zit ie goed. Je hoort hem niet te voelen.
Oud 22-09-2001, 18:33
sunshine82
sunshine82 is offline
Tip: voordat je de tampon erin doet, maak je vinger dan ff nat met speeksel of eventueel water. Dan glijd ie er een stuk makkelijker in. Net zover duwen totdat (bijna) je hele vinger erin zit, kan helemaal geen kwaad. En dan voel je hem niet zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 17:14
babysmurfje
babysmurfje is offline
En al die verhaaltjes van dat het touwtje af kan breken dan? Zijn dat dan gewoon fabeltjes?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 17:18
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
babysmurfje schreef:
En al die verhaaltjes van dat het touwtje af kan breken dan? Zijn dat dan gewoon fabeltjes?
ja!
dat gebeurt écht niet, het kan ook niet, want zo´n touwtje zit door de hele tampon heen.
de eerste keren dat ik een tampon gebruikte zette ik een been op de rand van de wc. en gewoon zo ver mogelijk doorduwen, kan echt geen kwaad.
vaak is het probleem ook dat je heel droog bent zodat het heel stroef gaan. kun je het dus wel een beetje vochtig maken met wat speeksel.
btw: als je vaker tampons hebt gebruikt gaat het steeds makkelijker en voel je niks meer van het inbrengen.
Oud 14-12-2001, 19:42
punk mae
punk mae is offline
Citaat:
babysmurfje schreef:
absoluut, het touwtje breekt helemaal niet af, en als het oooooooooit gebeurd dan pers je die tampon er gewoon uit, dat gaat vanzelf
geen ervaring mee maar aangezien ik verzorging doe, leer ik dit soort dingen.
en inderdaad het gaat steeds beter namaate je vaker tampons gebruik gewoon effe oefenen

Oud 14-12-2001, 21:39
the exploding boy
the exploding boy is offline
L&g
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 21:42
Verwijderd
Citaat:
absoluut, het touwtje breekt helemaal niet af, en als het oooooooooit gebeurd dan pers je die tampon er gewoon uit, dat gaat vanzelf
Ja?! Dat wist ik dus écht niet... cool

Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 21:19
babysmurfje
babysmurfje is offline
Thanx!!
ga het binnekort ook maar es proberen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 13:59
Zorkman
Zorkman is offline
Citaat:
punk mae schreef:
het touwtje breekt helemaal niet af, en als het oooooooooit gebeurd dan pers je die tampon er gewoon uit, dat gaat vanzelf

waarom kunnen jongens zo een coole dingen nu niet doen...
Oud 17-12-2001, 11:48
sofie3
sofie3 is offline
Onzin! Het touwtje kan WEL breken! Een vriendin van me heeft het eens meegemaakt...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 14:21
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Onzin! Het touwtje kan WEL breken! Een vriendin van me heeft het eens meegemaakt...
Zoals er staat: Je perst dat ding dan vanzelf weer uit
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 15:16
ekki
ekki is offline
ik voel dat ding overigens altijd, hoe ver ik 'm er ook in duw. ik moet ze soms wel gebruiken, maar ik vind het maar niks.
Oud 21-12-2001, 17:16
Gwen.
Gwen. is offline
Hoe diep moet dat ding eigenlijk ?
Ik heb hem er voor het eerst ingekregen *trots* maar ik heb er echt geen idee van hoe diep hij moet. Als je hem nog voelt terwijl je zit en zo kan hij wel verder toch? Ook als je hem niet meer voelt als je hem erin douwt zeg maar ?

Wat een lompe vragen ook weer
Oud 24-12-2001, 14:49
Courtney
Courtney is offline
Je maakt gewoon eerst je vinger en de ingang van je vagina nat en dan duw je de tampon er zo ver mogelijk in: je hele vinger moet er dus in.

Let op: je vagina loopt niet, zoals velen denken) verticaal omhoog, maar meer horizontaal!!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 14:49
Courtney
Courtney is offline
Nog 1 tip: Doe meteen als je wakker wordt een tampon in, dan gaat het het makkelijkst!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 15:05
*charm girl*
*charm girl* is offline
Citaat:
babysmurfje schreef:
Ja dit gebeurt niet.
Je hoeft er ook niet bang voor te zijn want ook zonder dat touwtje kun je de tampon eruit krijgen, al is dat moeilijker en minder 'fijn'. Ik ben een keer vergeten het touwtje 'uit te trekken' dus toen moest dat ook. Lukte. Een baby kun je er ook niet aan een touwtje uittrekken toch ?

Regels voor berichten