![]() |
|
persoonlijk vind ik een inbrenghuls veel te moeilijk! Je moet hem gewoon met je vinger naar binnen duwen, en er voor zorgen dat je vinger ook een beetje in je vagina zit. dan zit ie goed. Je hoort hem niet te voelen.
||
Citaat:
dat gebeurt écht niet, het kan ook niet, want zo´n touwtje zit door de hele tampon heen. de eerste keren dat ik een tampon gebruikte zette ik een been op de rand van de wc. en gewoon zo ver mogelijk doorduwen, kan echt geen kwaad. vaak is het probleem ook dat je heel droog bent zodat het heel stroef gaan. kun je het dus wel een beetje vochtig maken met wat speeksel. btw: als je vaker tampons hebt gebruikt gaat het steeds makkelijker en voel je niks meer van het inbrengen.
||
Citaat:
![]() geen ervaring mee maar aangezien ik verzorging doe, leer ik dit soort dingen. en inderdaad het gaat steeds beter namaate je vaker tampons gebruik gewoon effe oefenen ![]()
|
ik voel dat ding overigens altijd, hoe ver ik 'm er ook in duw. ik moet ze soms wel gebruiken, maar ik vind het maar niks.
|
Hoe diep moet dat ding eigenlijk
![]() Ik heb hem er voor het eerst ingekregen *trots* ![]() ![]() Wat een lompe vragen ook weer ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je hoeft er ook niet bang voor te zijn want ook zonder dat touwtje kun je de tampon eruit krijgen, al is dat moeilijker en minder 'fijn'. Ik ben een keer vergeten het touwtje 'uit te trekken' dus toen moest dat ook. Lukte. Een baby kun je er ook niet aan een touwtje uittrekken toch ![]()
|
|