Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, Mido is slechter dan Zlatan. En dan kunnen we het ook nog gaan hebben over die domme opmerkingen van hem over dat hij vertrekt, maar dat verhaal ken je wel.
En tegen Rosenborg was Zlatan ook beter. Telkens stond hij net buitenspel, maar als hij dan een keer niet buitenspel staat (doordat medespelers de bal sneller spelen), dan staat hij gewoon 1 op 1 tegen de keeper en dan heb je een grote kans. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vind die juist fantastisch spelen. Soms wil hij iets te veel en iets te mooi, maar meestal is hij een hele goede schakel tussen verdediging en aanval, hij geeft vaak mooie passes en ook verdedigend doet hij goed z'n werk, gaat er stevig in als het moet en werkt hard. En hij is nog jong, hij kan uitgroeien tot een echte spelmaker. Citaat:
![]() In zijn eerste jaren bij Heerenveen was hij goed, later al minder. Ik snap echt niet waarom Feyenoord die heeft aangetrokken, behalve dan dat hij transfer vrij was
||
![]() |
Citaat:
Song?? tegenvallen??? damn
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind Song en Ono echt wel heel goed spelen, Song heeft echt een fantastische voorzet ![]() Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 11:51. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten VIII Stom Konijn | 500 | 19-04-2006 14:22 | |
Vrije tijd |
Spelers gaan voor het geld USPalermo | 30 | 07-02-2004 22:43 | |
Vrije tijd |
Nederlands voetbal moet de tering naar de nering zetten... Methuselah | 18 | 16-08-2003 13:46 |