Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 10:25
BARON
BARON is offline
Vanochtend werd bekend dat Anneke Grunlo niet akkoord gaat met een schikking en een bodemprocedure aanspant tegen Paul de Leeuw.
Zij meent dat haar goede naam is vernietigd en ze dus niet meer kan optreden. Ze eist daarom 250.000 euro van de NCRV en Paul de Leeuw!

Waar gaan we naartoe in dit land! Dit lijkt op Amerikaanse praktijken. Volgens mij treed zo'n ouwe taart als mevr. Grunlo uberhaupt al nauwelijks meer op en aangezien ze niet zo bekend meer is (voor deze affaire wist bijna niemand meer wie ze was), zal het met de schade aan haar reputatie ook wel meevallen.

Voor mij had een excuus van de NCRV en Paul de Leeuw voldaan en is Anneke Grunlo bezig uit deze situatie een slaatje te slaan en lijkt het er op dat ze haar pensioen aan het regelen is.

Graag jullie reactie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2002, 10:27
Joostje
Joostje is offline
doos
Oud 09-10-2002, 10:32
Riquelme
Riquelme is offline
karton!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 10:45
Boogie
Boogie is offline
Ik snap er niks meer van. Dit is toch gewoon vrijheid van meningsuiting? Als Paul de Leeuw haar niet goed vindt, mag hij dat toch wel zeggen?

Ze wil gewoon meeliften op het proces aangespannen door die ene gast, ik weet ff niet meer hoe die heet, die ook een proces tegen Paul de Leeuw heeft aangespannen.
Oud 09-10-2002, 10:47
BARON
BARON is offline
Professor Bob Smalhout
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 10:48
autodropje
autodropje is offline
wat een onzin
Oud 09-10-2002, 10:50
tacidvs
tacidvs is offline
Wat is het hele verhaal? (heb nog nooit van die mevrouw gehoord) Dus ook de geschiedenis en een bron s.v.p
Oud 09-10-2002, 10:50
Verwijderd
het recht zal zegevieren?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 10:53
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Wat is het hele verhaal? (heb nog nooit van die mevrouw gehoord) Dus ook de geschiedenis en een bron s.v.p
bron: NOS Teletekst
Oud 09-10-2002, 10:55
Joostje
Joostje is offline
brandend zand in een verloren land en een leven vaol gevaar
brandend zand berooft me bijna van t verstand en dat alles komt door haar

die dus
Oud 09-10-2002, 10:58
tacidvs
tacidvs is offline
Pff, gedoe. Ze moesten dat met die schadevergoedingen eigenlijk eens wettelijk regelen ofzo. 0,01% vh jaarinkomen van de beledigende partij voor "domme kut" bijvoorbeeld.
Oud 09-10-2002, 11:27
Outsider
Outsider is offline
Wat een ONZIN!
Straks wilt iedereen die zich beledigd voelt een zaak aanspannen om geld te verdienen.
Het is hiern geen Amerika ofzo!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 12:47
zjempoow
zjempoow is offline
wat een aanstelster zeg anders reageer je een beetje sportief, kvin het wel leuk weer een beetje pit op de nederlandse teevee.
Oud 09-10-2002, 12:51
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Paul de Leeuw van gisteren bij BvD. een daar hadden ze het ook al over.
Ik weet dus niet wat hij precies gezegd heeft, maar ik vind het iig onzin om 250.000 te vragen, ik ken die hele anneke niet eens.
Oud 09-10-2002, 13:20
niels18
niels18 is offline
Ik weet niet wat ik meemaak hier. 250duizend euro Amerikaanse praktijken noemen? Dat bedrag is een schijntje. Dat Mevr. Groenloh dan bij de grote massa niet meer bekend mag zijn, er is een grote groep mensen die nog steeds fan van haar is en waarvoor zij kennelijk nog regelmatig optredens verzorgt.

Als het dan zo is dat zij niet meer kan optreden tijdelijk doordat ze psychisch compleet overstuur is door de wijze waarop ze door een Paul de Leeuw belachelijk is gemaakt en plein public, wie zijn jullie dan om vast te stellen dat die overstuurheid al dan niet evident is.

In dit geval moet mevr. Anneke gewoon haar gederfde inkomsten vergoed krijgen (en die kunnen ook in nederland best hoog zijn, barend en van dorp verdienen elk een miljoen euro per jaar bijvoorbeeld) en een smartengeld mag ook zeker daar zijn.
Oud 09-10-2002, 14:03
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
niels18 schreef:
Ik weet niet wat ik meemaak hier. 250duizend euro Amerikaanse praktijken noemen? Dat bedrag is een schijntje. Dat Mevr. Groenloh dan bij de grote massa niet meer bekend mag zijn, er is een grote groep mensen die nog steeds fan van haar is en waarvoor zij kennelijk nog regelmatig optredens verzorgt.

Als het dan zo is dat zij niet meer kan optreden tijdelijk doordat ze psychisch compleet overstuur is door de wijze waarop ze door een Paul de Leeuw belachelijk is gemaakt en plein public, wie zijn jullie dan om vast te stellen dat die overstuurheid al dan niet evident is.

In dit geval moet mevr. Anneke gewoon haar gederfde inkomsten vergoed krijgen (en die kunnen ook in nederland best hoog zijn, barend en van dorp verdienen elk een miljoen euro per jaar bijvoorbeeld) en een smartengeld mag ook zeker daar zijn.
dan gaat ze maar lekker naar de psychiater ofzo en als ze dan echt zo overstuur is kan ze mooi in de WAO gaan zitten.

Als dit al niet meer mag, wat dan nog wel? De rechters kunnen zich beter met nuttige zaken bezig houden.
Oud 09-10-2002, 14:35
Balance
Balance is offline
kheb gisteren BvD gezien met Paul de Leeuw.

hij vond het toen erg vreemd dat ze daar al wisten van de eis van 250.000 euro, want hij wist het zelf nog maar net. De advocaat heeft zonder zijn weten het maar ff doorgestuurd. Vind ik nou ook niet bepaald netjes ofzo...

maar bovendien vink het maar gezeik van Grunlo. Als je het idee hoorde dat Paul de Leeuw had verzonnen als laatste 'aflevering' leek me dat een hele goede oplossing!
Hij had nl. van de NCRV de eis gekregen dat hij Grunlo niet meer na moest doen, maar hij vond dat hij als artiest/entertainer niet hoeft worden gewezen op 'je mag dat niet doen' maar dat ze hem vrijheid moesten geven.
Wat hij daar in tegen wél wilde doen, was nog één laatste aflevering maken over haar en daarin haar een award geven voor haar gehele ouvre (hoe schrijf je dat?) en dan niet als het typetje wat hij doet, maar dan gewoon netjes als hoe anneke grunlo echt is.
En vervolgens wilde hij haar dan uitnodigen om te komen zingen....
Das, lijkt mij, toch een redelijke oplossing!!!

Bovendien, zei paul ook, heeft Anneke hierdoor best wel wat extra publiciteit en zou zij, als ze zich daarvoor openstelde, in nog heel wat shows kunnen komen om het er over te hebben en vervolgens een hoop reclame te maken voor haar zelf.
Oud 09-10-2002, 15:00
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
zeikwijf.
(of beschadig ik dr nou)
Oud 09-10-2002, 15:10
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Pff, gedoe. Ze moesten dat met die schadevergoedingen eigenlijk eens wettelijk regelen ofzo. 0,01% vh jaarinkomen van de beledigende partij voor "domme kut" bijvoorbeeld.
Klaag dus een miljardenbedrijf aan en en kassa! enkele tientallen miljoenen... mwaa.. Mensen zonder inkomen mogen echter doen wat ze willen en/of niet laten kunnen
Oud 09-10-2002, 16:44
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Laat de rechter maar bepalen of (de hoogte van) de schadevergoeding gegrond is of niet. Simpel toch?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:59
Miss Helena
Miss Helena is offline
HET ZAND BRANDT inmiddels onder Grunloh's voetjes! Ach gut, dat kreng zit in Frankrijk, maar durft niet meer over straat omdat dr reputatie naar de maan is... Jaaaaaaah, ze kennen die ouwe knar ook echt daar!
Paul de Leeuw had groot gelijk! Met Smalhout vond k m ietsje te ver gaan, n verg. met Hitler is nou ook nie bepaald jippie...
Oud 09-10-2002, 20:12
Verwijderd
Citaat:
niels18 schreef:

jeej discussie (maar ik denk niet dat je veel kans maakt jongetje je bent de enige hier met dit standpunt )
maar echt diep hierop ingaan doe ik niet, laat ik eens een mooie situatie schetsen, noem het maar een contra-utopie.

stel, je verkeerd in de bijstand en je moet eens in de maand naar het bureau daarvoor. je schaamt je erg ervoor dat je ooit in de bijstand bent beland, dus je dient een verzoek in aan de gemeente of ze op neutraal terrein kunnen komen om die uitkering te regelen, waar het dus niet opvalt. maarja de gemeente doet niet zo gek, en dus moet je toch naar dat kantoor.
onopvallend probeer je daar binnen te komen, maar SHIT, de buurvrouw van drie huizen verderop staat bij de etalage van de zeeman naar binnen te kijken en ziet door de reflectie van het raam jouw bij het bijstandskantoor naar binnengaan.

nou heb je nog eens dubbele pech, want die buurvrouw is toevallig een ontzettende roddeltante. binnen vier-en-twintig uur weet de hele buurt het en durf jij je niet meer te vertonen bij de cursis doosjesmaken.

hierdoor krijg je ernstige psychische problemen en kan je ook al niet meer slapen.
gelukkig heb je 'no cure, no pay' advocaten die hier graag een slaatje uit slaan en binnen twee weken ben je multimiljonair.....

dat krijg je als mensen teveel gaan denken als jij
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 21:35
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
zeikwijf.
(of beschadig ik dr nou)

NEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik jou was zou ik maar gou zeggen dat je perongeluk op de verkeerde toetsen drukte want anders krijg jij ook 250.000 Euro schade verdoeding...
Omdat ze psygische (vergeten hoe je schrijft ) schade heeft opgelopen en daarom niet meer overstraat durft en ze haar 10 euro (cent ) misloopt omdat ze geen optredens meer kan doen.

Nee ff seri...
Dat wijf had zich niet zo druk moeten maken, doordat ze er zo moeilijk over dat mag juist niemand haar. Als Gerard Joling en Viola Holt enzo er ook zo moeilijk erover zouden doen hadden ze inmiddels miljadair geweest
Oud 10-10-2002, 07:29
TefnachT
TefnachT is offline
Ik begrijp het ook wel waarom ze dat doet. Haar naam is door het slijk gehaald. Overal waar zij nu komt wordt ze met de nek aangekeken. En dat allemaal omdat een 3e rangs grappenmaker haar neerzet als een dronkenlap!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 07:51
AirRaid
AirRaid is offline
man dat mens moet niet zeiken, er zijn zoveel mensen die geimmiteerd worden en zo geheel in de zeik owrden gezet, dan moet je maar geen bekende nederlander worden, ga je maar werken bij de lokale kaasboer ofzo
Oud 10-10-2002, 07:57
AirRaid
AirRaid is offline
die alcohol is zeker echt naar haar kop gestegen!!!!!

opes nu heb ik haar beledigd, nu moet ik ook 250.000 eruo dokken
Oud 10-10-2002, 13:32
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Wat een muts zeg, ze heeft al jaren geen success meer en nu probeert ze geld van Paul af te troggelen met zielig doen, psychische problemen my ass!

...Paul was lache bij Barend & Van Dorp eergisteren
Reageren

Regels voor berichten