| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Er zijn twee mogelijkheden: er is inderdaad een geestenwereld waarmee je contact kunt leggen, óf je doet dit (onderbewust) zelf. De kans is groter dat het de laaste mogelijkheid is, en om eerlijk te zijn is contact leggen met de doden ook een egoistische daad. Respecteer de 'geest' en vraag wat je wil. Je zou ook naar een paragnost kunnen gaan die je vragen beantwoord. Sterkte, Legatus.
|
|
|
|
MM,
ik zou geen glaasje draaien om in contact te komen met overleden familieleden, je kan namelijk niet echt "kiezen" wie je oproept, als er inderdaad een geestenwereld bestaat heb je kans dat je een kwaadaardige geest oproept ik weet niet ![]() ik kan je trouwens wel zeggen hoe glaasje draaien moet maar dat doe ik later wel, als je zeker weet dat je het wilt, je kan beter iemand zoeken die er verstand van heeft. BB
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Glaasje draaien. Missy | 59 | 05-08-2008 16:19 | |
| Psychologie |
Glaasje draaien Lollige | 42 | 11-10-2006 21:43 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 25-02-2006 23:17 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Geesten, Glaasje draaien San_15 | 31 | 02-09-2002 20:43 | |
| Psychologie |
Perfecte zelfmoordactie, Glaasje draaien? Verwijderd | 8 | 26-04-2002 22:11 | |