Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nederlandse mc's moeten laten zien dat ze vet zijn, ofzow, hehe
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Volgens mij heeft Rickert deze topic wel eens eerder gestart. Maar ja tis allemaal een kwestie van smaak. Ik vind dus dat Extince voornamelijk slechte teksten heeft, met af en toe een leuke regel.
Sommige teksten slaan however helemaal nergens op en het lijkt wel, alsof hij het eerste beste woordje rijmt met het woordje van de vorige regel. Brainpower vind ik qua teksten zeker de betere. Maar de nummers die hij kiest als clip vind ik weer zeer kut (laatste twee) En ja ik vind dat hij nu probeert de Amerikaanse (commmerciele) scene probeert over te brengen naar Nederland. In ieder geval in zijn clips. Maar gelukkig komen er een paar zeer getalenteerde jongens aan: Opgezwolle, Rhymzter etc...
|
![]() |
ja klopt ik heb deze topic al eens eerder gestart maar toen kwamen er vooral reacties als: Extince sucks en verder nix... ik hoopte dattie nu wat meer normale reacties zou krijen zeg maar. en dat is gelukkig wel zo!!
|
![]() |
Brainpower heeft op zich wel enkele goede nummers, maar hij probeert zich te profileren als de Nederlandse Eminem (tenminste dat idee heb ik altijd), dat vind ik minder.
Extince vind ik echt goed. Ik denk dat ik zijn cd's maar 1x in de 2 maanden opzet, als ik er eens zin in heb, maar dan geniet ik wel ![]() Def-P vind ik echt nix, net of je buurman loopt te rappen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
O.P. blijft bij mij toch nog altijd het beste.....
verder heeft spacekees idd echt een lekkere flow (check die zieke shit! ![]() qua engelstalige live optredens van nederlandse bands vind ik relax nog het beste! shit das echt een feestje! en extince vind ik wack teksten gaan nergens over en zijn accent kan ik ook niet aanhoren.... brainpower kan wel goed rappen maar zijn teksten vind ik ook niks, zitten wel leuke woordspelingen tussen maar verder...... e-life is ook zeker wel een blijvertje! kheb nou al zin in planet rock!
|
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Wat een hoop crackheads zijn hier zeg Def p beste mc ja hoor. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Als er in N.L een mc rondloopt die je moet uitlachen is t wel Def p bubbelbad.
||
![]() |
Citaat:
ik bedoel sommige teksten zijnw el goed hoor, maar als je hun goed vind en dan zegt dat extince wacke teksten heeft....tja.... btje dubbel... en def p vind ik dus echt super houterig rappen kan misschien aanmij liggen, maar dat vind ikdus echt irritant
|
ik luister weining tot geen nederlandse hiphop... ik vind alleen dat
Binnenlandse Funk van Extince zwaar de vetste beat heeft! geweldig gewoon ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
K heb de cd van e-life en die van brainpower en die van extince, ik moet zeggen dat ik van de brainpower het vetste vind. E-life is ook wel heel leuk alleen op zn alum e=mc2 lijken al die nummers zoveel op elkaar. Van brainpower vind ik dat hij zo af en toe wel eens ee engels nummertje moet doen. Alleen Nederlands bereikt hij niet veel mee.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|