Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2002, 20:49
Silver Moonfox
Silver Moonfox is offline
Hi there! Een tijdje terug heb ik een topic geplaatst over tijgeroog. Nu weer iets anders met edelstenen namelijk een droom erover. Ik droomde dat ik aan het winkelen was en tegenover een edelsteenwinkeltje stond zo'n automaat waaruit je flesjes drinken kan trekken. En had best wel dorst dus ik gooi er wat geld in. Maar er kwam geen flesje uit maar edelstenen.
Er kwamen stenen uit die ik zelf al heb: bergkristal, amethyst, rozenkwarts en tijgeroog. Maar ook nog een andere: rode jaspis. Ik wist de naam gewoon hoewel ik die steen nog nooit gezien had of er wat over gelezen had. En ook aquamarijn kwam eruit. Dus ik ben naar de winkel gegaan en heb rode jaspis en aquamarijn gekocht! En omdat ik er toch was heb ik nog een maansteen- en rookwartshanger meegenomen Me is an shopping- and gem-addict

Blessings
Oud 28-10-2002, 10:39
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Silver Moonfox schreef:
Hi there! Een tijdje terug heb ik een topic geplaatst over tijgeroog. Nu weer iets anders met edelstenen namelijk een droom erover. Ik droomde dat ik aan het winkelen was en tegenover een edelsteenwinkeltje stond zo'n automaat waaruit je flesjes drinken kan trekken. En had best wel dorst dus ik gooi er wat geld in. Maar er kwam geen flesje uit maar edelstenen.
Er kwamen stenen uit die ik zelf al heb: bergkristal, amethyst, rozenkwarts en tijgeroog. Maar ook nog een andere: rode jaspis. Ik wist de naam gewoon hoewel ik die steen nog nooit gezien had of er wat over gelezen had. En ook aquamarijn kwam eruit. Dus ik ben naar de winkel gegaan en heb rode jaspis en aquamarijn gekocht! En omdat ik er toch was heb ik nog een maansteen- en rookwartshanger meegenomen Me is an shopping- and gem-addict

Blessings
ik ben ook aangetrokken door een steen. Het heet in het Duits Blaufluss, maar in het Nederlands weet ik het niet. Dat steentje riep mij echt ontzettend hart (of mijn hersens zeiden dat... kan ook..) maar ja was wel wazig.
weet je ook de krachten van die edelstenen van jou toevallig? want als je dat weet, dan weet je misschien ook wel waarom je er over gedroomd hebt... of waarom je ze moest kopen
Oud 29-10-2002, 12:58
Silver Moonfox
Silver Moonfox is offline
Merry meet!! Ik heb geen idee wat voor invloed die stenen precies hebben......maar ik koop ze omdat ze tegen me spreken...zelfs in mn dromen. En hun invloeden die zullen ze me zelf tonen, niet een of ander boek door een ander geschreven.
En ik heb geen vraagstelling. Het is iets wat ik met jullie wilde delen en zo een onderwerp erover opstarten aangezien dr hier bijna nooit iets over edelstenen staat. En eens zien of andere mensen dit ook zo beleven. That all

Blessings

Regels voor berichten