Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja ik wil dus in elk geval geeeeeen huis in een nieuwbouwwijk met allemaal dezelfde huizen, als ik iets vreselijk vind en het toppunt van burgerlijkheid
![]() Kan het nog zo groot zijn, ik wil een origineel huis, geen 13 in een dozijn ontwerp. Zo ![]()
||
![]() |
Citaat:
alto hoor ![]() ![]() *mmmmmm van...MAARTJE* ![]() |
![]() |
|
een gezellig vrijstaand huis met en grote tuin en een weiland.
het liefst met veel ramen en een houten vloer. ik hou van buitenlicht. en de inrichting moet niet heel licht van kleur zijn. want ik wil wel kunnen ravotten met de honden die ik later ga kopen. ik wil veel riet en ene donkerrooie bank en gewoon, heel veel warme kleuren. gewoon gezellig.............. ![]()
|
Wanneer ik miljardair ben,
wil ik een huis laten bouwen uit 1 stuk, zodat niets meer kan verschuiven; alles moet gebaseerd zijn op Chinese wijsgerige technieken en kennis, en op de getallen 7, 11, 13, PI, en e. Alles zal een wiskundige samenhang hebben, de kamers zullen rond zijn Dan wil ik een groot dierenpark, ter grote van half Europa, wat ik mijn achtertuin mag noemen... vervolgens wil ik speelplaatsen voor kansarme kinderen die ik in mijn huis op zal nemen en een goed tehuis zal bieden |
![]() |
|
Of heel erg modern (veel glas en mooie materialen aan de buitenkant)
Of een historisch grachtenpand of pandje in oud zuid Voordat ik daar geld voor heb zou ik wel heel graag in een loft willen wonen. Zolang het eigenlijk maar ruim en licht is. Minimalistisch ingericht, niet hypermodern maar een combinatie van hedendaags design, oudere ontwerpen en antiek. Dat dan precies op zo'n manier dat het niet allemaal mooie, losse, bij elkaar geraapte meubelsstukken zijn maar dat het echt 'mijn stijl' is. Een ding is zeker, Amsterdam Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 22:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had het ff anders verwoord ofzo ![]() Maargoed, ontopic: een mooie villa, niet teveel spullen, aan de rand van een grote stad. Waar m'n kinderen veilig kunnen spelen, maar niet in de middle of nowhere. Zeker geen nieuwbouw, ergens in de bossen ofzo. Met een mooie garage erbij. ![]() Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 23:15. |
![]() |
|
![]() |
Een soort huis waar ik nu in woon eigenlijk, allemaal verschillende kamers en oude ornamenten aan het plafond, en glas in lood enzo
![]() Ik ben ook helemaal verliefd op een grachtenpandje in utrecht aan de oude gracht, daar zit nu een meubelwinkeltje in, daar wil ik het allerliefste wonen! ![]()
|
Ik wil (jaja) graag een grachtenpandje (wat errug onwaarschijnlijk gaat worden, maarja, in my dreams he...
![]() Het lijkt me leuk om zo'n supergezellige keuken te hebben, waar allemaal gekleurde mokken aan haakjes aan de muren hangen, en potten gewoon op planken staan (veel afstofwerk! maarja, dat moet je er voor over hebben ![]() Oja, overal in het huis véél bloemen, ook belangrijk! Ik vind gerbera's zooo mooi he... Maar ook andere exotische bloemen. Rozen komen er trouwens ook wel in.
Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 08:49. |
![]() |
|
![]() |
Buitenkant : gewoon een mooi uitziend appartement
![]() Binnenkant : een btje relaxed, lounge-achtig mysterieus sfeertje, met veel paars en groen ![]() En het liefst zou ik er alleen wonen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wil een oud herenhuis,met zo'n typische oude boekengeur(ik kan em niet beschrijven),heel erg gezellig,met een hele grote tuin,en liefst achteraan een boomgaard en frambozenstruiken...
of een Engelse cottage(zoals Es al zei) met van die invloeden van de zee,heel erg mooi(vind ik zelf dan ![]() Het liefst wil ik alle soorten huizen die ik mooi vind,in een huis. ![]() |
![]() |
|
In een bungalow, hoeft niet extreem groot te zijn maar wel goed leefbaar met een mooie badkamer, slaapkamer, bibliotheek, atelier, keuken en woonkamer. De woonkamer wil ik voor de helft rond hebben dat lijkt me wel mooi, bovendien heb je dan een geweldige lichtval. Zowieso veel lichte tinten, veel ramen, combinatie van koloniale dingen, modern en barok/roccoco.
Wat ik wel heel graag zou willen is dat is aan zee staat, of in de duinen..
|
Uhm een huis met uitstraling.... Een verzorgde uitstraling, zoiets dat mensen kijken en denken van nou, daar zou ik wel eens binnen willen kijken... Van binnen wel een btje strak, ik word namelijk helemaal gek van die doorkijk kastjes enzo, ik wil geen rommeltjes overal. Het moet wel warm zijn en een eigen stijl heersen... Ook moet het er levendig uitzien! Kleuren zou ik nog niet weten...
Kuzzje IK ![]()
|
huis bij ons om de hoek ongeveer(meertenheim heet t ) dat is zoown mooi huis
![]() qua inrichting wil ik wel iets paars/rood ofso vind ik wel leuk...en veeeel fluweelachtige stofjes, de bank enzo ![]() ![]()
|
..uhm... In een kerk....
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Verhalen & Gedichten |