Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2001, 18:15
Somebody16
Somebody16 is offline
Doe jij wel eens met je vriendin of alleen een beauty dagje? Zo ja, wat doe je dan allemaal?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 18:30
Passoa
Passoa is offline
Ja, meestal alleen, lekkr lang in bad, veel badschuim, badzout, enz. Dan insmeren met aardbeibodylotion. Oja, in bad doe ik dan meestal 'n maskertje op. Uit bad ga ik bietje met maykup rommelen, beetje uittesten, rare combi's maken, enz. Vaak ga ik d'r dan ook lache klere d'rbij uitzoeken, en dan is m'n middag wel weer om.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Passoa schreef:
Ja, meestal alleen, lekkr lang in bad, veel badschuim, badzout, enz. Dan insmeren met aardbeibodylotion. Oja, in bad doe ik dan meestal 'n maskertje op. Uit bad ga ik bietje met maykup rommelen, beetje uittesten, rare combi's maken, enz. Vaak ga ik d'r dan ook lache klere d'rbij uitzoeken, en dan is m'n middag wel weer om.
" HOEZO ALLEEN " ? schiet er door me heen ...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 20:41
Troffee
Troffee is offline
ja,maskertjes,scrubben,massage,voetenbadje,nagels lakken,haar maskertje enzo..en ondertussen veel snoepen (ongezond ) en muziek luisteren, en veeel foto's maken.. (krijg er spontaan zin in..)
Oud 11-12-2001, 20:42
Troffee
Troffee is offline
samen met mijn vriendinnen welteverstaan..
Oud 11-12-2001, 22:04
Denise84
Denise84 is offline
ja, douchen (doe ik normaal ook hoor ), bodylotion opdoen, haren fohnen, gezicht schoonmaken, gezicht scrubben, vitamine pakking of maskertje, make-upen, lekkere parfum opspuiten, leuke kleding aan en mooie muziek luisteren. Heel soms leg ik ook weleens komkommers op mijn gezicht, maar die vallen er bij mij altijd af, haha. Oja, een vriendin van mij kan goed masseren, dus dat doet ze dan weleens bij mij.

Maar de meeste dingen doe ik altijd wel.
Oud 12-12-2001, 16:04
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Geen echte verzorgingsdingen, maar met slaappartijen gaan we elkaar altijd opmaken enzo.
Oud 18-12-2001, 10:44
just.a.girl
just.a.girl is offline
ja,soms als k een logeerpartij heb of ,soms als je gewoon een dagje vrij hebt afspreken en dan maskertjes ofzo,maar ni echt vaak.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 14:27
Gwen.
Gwen. is offline
Meer in mijn eentje, als ik me niet zo lekker in mijn vel voel zitten. Dan ga ik eerst douchen en haren wassen en zo, en scheren, en vervolgens scrubben, mijn geicht stomen en een maskertje nemen etcetera.
Oud 22-12-2001, 19:52
!!kimmetje!!
!!kimmetje!! is offline
jadais tovvv... ar ik ben ook wellis met een vriendin nar zon beautycentrum geweest ,,
das echt uper duur maar wel heel leuk

xxx
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 13:30
Oen
Oen is offline
Ben dan wel een jongen maar ik doe me een weleens eens heel flink verzorgen in bad gaan en helemaal met de zeep spelen
en flink schrobben rrrrr.

Oen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 15:41
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Meer in mijn eentje, als ik me niet zo lekker in mijn vel voel zitten. Dan ga ik eerst douchen en haren wassen en zo, en scheren, en vervolgens scrubben, mijn geicht stomen en een maskertje nemen etcetera.

Doe'k ook altijd. En zondag ochtend is mijn vaste "maskertjes-dag" omdat er meestal de avond ervoor een ware sigarettenrook aanslag is gepleegd op m'n huid en haar
Oud 28-12-2001, 18:46
girly_beau
girly_beau is offline
Ik had jaartje geleden wel eens ladysnight!!
Was echt gezellie, maskertjes en dan vooral foto's maken en dan niet lachen want dan breekt de hele zooi.
Nu is Ladysnight alleen nog maar uitgaan en lekker feesten.
Dat krijg je als je allemaal vriendjes hebt

Regels voor berichten