Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kan je die ergens freeware downen of moet je die ergens kopen?
|
![]() |
Ik denk dat ik de oplossing voor je heb, want ik gebruik dit proggie al een hele tijd.
Het neemt gewoon alles helder via je line-in op en niks anders (dus geen gekke msn geluiden ofzo). Is een klein programma, zonder teveel fratsen en zeer handig in gebruik. Hij saved alles wel in .wav, maar je kan dat dus gewoon in mp3 omzetten en het saven is zo gebeurd. Het proggie heet Loop Recorder (nieuwste is 2.03). Het is een demo (maar je kan er natuurlijk een full version van maken). Je kan het downloaden bij www.download.com en dus zoeken onder loop recorder. Ik zou zeggen probeer het maar gewoon, het zal zeker de moeite waard zijn. |
![]() |
|
dankje, het prog werkt, alleen als ik m opstart als ik op internet zit (met modem), gaat mn pc hangen
![]() dus niet opnemen als ik internet, verder werkt ie okay
||||
Citaat:
ik heb hier zo'n dolby surround set staan, maar die kan lang niet op tegen mijn boxen van mijn toren (en dat zijn ook niet echt perfecte boxen, jamo's). Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|