Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aurelia, ik krijg nog een truitje van jou
![]() die rok lijkt mij ook wel leuk, maar die is schijnbaar al verkocht.. ik heb zelf nog een kilt in de aanbieding, een keer of drie gedragen, in de standaard rode kleur, en hij is dus lang ipv van kort, tot aan de knieen ongeveer. ik heb er zelf 35 euro voor betaald, verkoop hem nu voor.. 20 euro ofzo? nouja, bied maar, ik ben heel slecht in die dingen ![]() verzendkosten zijn voor de eventuele koper, maar het zou leuker zijn als die eventuele kopen op een meeting verschijnt waar ik ook heen ga, want ik weet absoluut niets af van dingen verzenden per post. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar kwil er een tot ofer mun knieen.. *gaat dan zelf wel ooit make ofsow* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
I know. ![]() Hij zit in een doos nog steeds samen met een rokje voor PardonMe. Maar ik kan hem nog niet vinden, die doos dus. Ik ga straks weer ff kijken. En als ik hem niet kan vinden dan hebben de verhuizers hem kwijt gemaakt. KILL! Maar zodra ik hem gevonden heb, stuur ik meteen een mailtje en stuur ik ze allebei op. Eztah, als je hem wil hebben moet je ff een mailtje sturen naar mij aurelia_from_elphame@hotmail.com en ff je adrs doorgeven enzo... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
als je ff lengte en breedte ofsow (oowk wel handug.. niej da diej daluk afzakt of da ik geen lucht meer krijg ![]() en heb je der misschien een fotow van?? |
![]() |
||
Citaat:
maar kan m inkorten of bla |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou, hij komt dus wel over de knieen, en hij is verstelbaar dus in principe past ie iedereen.. zelfs mn moeder (die-het-grappig-vond-om-het-ding-een-keer-aan-te-trekken-en-te-doen-alsof-ze-mij-was) paste hem ![]() ik meet 't morgen wel even op, en een foto, mjaa, dat wordt dan wel een vage webcamfoto want een digitale camera heb ik niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind dat jij bij een shoeby fashion hier in de buurt moet komen werken, desnoods wordt er dan eentje speciaal voor dat doel gesticht.. hoef ik niet naar brabant als ik je wil meeten, EN dan kon ik je je brief gewoon afgeven zonder helemaal op te gaan zoeken waar *het rode ding waar je brieven in moet gooien* (ja, ik ben het woord kwijt :/) hier ook al weer is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ojah ik zou fotos maken maar me cam doet het niet dus dan maar zo en als iemand interesse heeft probeer ik wel even anders een foto te maken...
-ik heb twee van gewone spijkerstof overzeas skatebroeken een is L en andere is S maar ik draag zelf M en pas ze allebij, alleen de L lijkt dan meer op een skatebroek en die S lijkt meer op een bovenstrak onder wijd broek In die S broek zit een klein gaatje op de voorkant ....en ze zijn we alletwee een heel klein beetje aan de onderkant versleten...die S iets meer...die is ook wel vaker gedragen dan de L die bijna nieuw is Mjah als je ongeveer weet hoe die skatebroeken van overzeas eruit zien dan weet je dus ook hoe deze eruit zien... ![]() ik vraag voor die S skatebroek 10 euro...excl. verzendkosten en voor die L 20 excl. verzendkosten...maar deze is dus wel bijna nieuw de rest kom ooit nog wel.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |