Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2002, 15:10
purplerose
purplerose is offline
Weet iemand hier hoe je red alert kan spelen zonder de cd-rom te moeten gebruiken?? Ik weet wel dat et kan maar ik weet niet hoe dus als iemand anders et wel weet...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2002, 15:20
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Ik denk dat je gewoon in de .ini aan kan geven waar het programma de CD kan vinden?

Als dit waar is:
ergens in de hoofddirectory van RA op de harde schijf staat een bestand met de naam RA.ini oid. Dat bestand kun je gewoon openen met notepad. In dat bestand staat de drive aangegeven waar de CD zich bevind. Deze kun je gewoon veranderen naar een map op je harde schijf waar je de CD heen hebt gekopieerd. Dan zou het moeten werken....

Bij oude spellen lukte dit vaak, ik heb het zelf bij bijv. master of orion II gedaan. Ik haat CD's switchen

Of bestaan er gewoon no-cd-cracks voor? dat zou nog veel handiger zijn....
Oud 15-10-2002, 16:12
wyner
wyner is offline
RA2 gebruikt kopieerbeveiliging. Dus cracken moet in ieder geval. Dan kan je de hele CD kopiëren en de spel cracken zodat hij niet naar de CD zoekt en de film-bestanden van de harddisk haalt, of je crackt het zodat hij filmpjes noch CD zoekt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 17:39
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
wyner schreef:
RA2 gebruikt kopieerbeveiliging. Dus cracken moet in ieder geval. Dan kan je de hele CD kopiëren en de spel cracken zodat hij niet naar de CD zoekt en de film-bestanden van de harddisk haalt, of je crackt het zodat hij filmpjes noch CD zoekt.
RA, niet RA2....

[edit]ow volgens de topic RA2, volgens zn post RA.... zal wel RA2 zijn dan [/edit]
Oud 16-10-2002, 09:19
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik weet niet precies of No-CD's legaal zijn, ook als je het origineel hebt, maar zoek eens op KaZaA...
Oud 16-10-2002, 09:32
wyner
wyner is offline
In de EULA staat waarschijnlijk iets over dat je de programmering van het spel niet zelf mag wijzigen... dus cracks van elke soort zullen wel illegalo zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:57
bam
bam is offline
Citaat:
wyner schreef:
In de EULA staat waarschijnlijk iets over dat je de programmering van het spel niet zelf mag wijzigen... dus cracks van elke soort zullen wel illegalo zijn?
dus wel het stukje wat het spel opstart waaronder de commando die de cd zoekt voordat je het spel kan spelen
Oud 16-10-2002, 11:04
wyner
wyner is offline
Citaat:
bambix schreef:
dus wel het stukje wat het spel opstart waaronder de commando die de cd zoekt voordat je het spel kan spelen
Wat een geleuter. Ik bedoel dat wij als eindgebruikers/niet-WW mensen geen enkel deel van de programmeercode mogen wijzigen; die CD-check is ook deel van hun programmering. Het spreekt ook voor zich dat je bestanden als de EULA (wat ook niet bepaald deel van het spel zelf is) ook zeker niet mag wijzigen, dus de CD-check ook niet.

Zo een no-CD omzeiling is nagenoeg gelijk aan het uitzetten van de productactivering in WinXP, geddit?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 20:21
1234remco
1234remco is offline
als je slim was zou je gewoon op GOOGLE zoeken naar N0 cd cracks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten