Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 19:13
WolterB
WolterB is offline
De legendarische rockformatie Led Zeppelin denkt na 22 jaar afwezigheid aan een come-back. De voornaamste reden om weer bij elkaar te komen is geld.

Zanger Robert Plant, bessist John Paul Jones, gitarist Jimmy Page en drummer John Bonhan kregen in de jaren 70 grote bekendheid met nummers als Stairway To Heaven en Whole Lotta Love. In 1980 ging de band uit elkaar na het overlijden van drummer Bonham.

De zoon van John Bonham zal het stokje van zijn vader overnemen. Als alles meezit willen de heren volgend jaar zomer beginnen aan hun tour. Of zij ook Nederland aan zullen doen is niet bekend.

Bron: NOS-TT

Wat vinden jullie ervan de ze juist bij elkaar komen voor het geld?
Op deze reden na heb ik zelf er totaal geen problemen mee dat deze band weer terug wil komen. Nu maar hopen dat de muziek net zo goed is als in de 70's
Advertentie
Oud 14-10-2002, 19:15
Rrr.
Rrr. is offline
ze zijn wel eerlijk ze hebben groot gelijk ... als ze de muziek idd maar netjes houden
Oud 14-10-2002, 19:25
Verwijderd
Best koel.. en ach.. ze zijn tenminste idd eerlijk.. Stijlvol .
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 19:40
Verwijderd
cool
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 20:39
Rhinus
Rhinus is offline
Als ze bij elkaar komen voor 't geld moeten de anti-comerciele mensen gaan zaniken over dat dat stom is en blah blah.. Doen ze dat niet dan neem ik ze nog minder serieus dan dat ik ze nu neem.

Maare, ik zal er niet wakker van liggen. Ik ken niet zo veel van ze en wat ik ken vind ik niet leuk genoeg om veel naar te luisteren. Maar voor de fans is het iniedergeval leuk .
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:47
The Undertaker
The Undertaker is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Als ze bij elkaar komen voor 't geld moeten de anti-comerciele mensen gaan zaniken over dat dat stom is en blah blah.. Doen ze dat niet dan neem ik ze nog minder serieus dan dat ik ze nu neem.

dat doe je toch niet!? voor geld terugkomen?!

zoiets?

ik vind het wel grappig dat ze terugkomen, maar ik ga er vast niet veel van merken
Oud 14-10-2002, 22:23
Verwijderd
Het idee is wel cool, maar of ze ooit nog zo goed worden als toen? Ik denk het niet...Hoop het wel...Denk 't niet...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 22:38
Carn
Carn is offline
nou ja, zonder john bonham is het toch anders. Jason is ook een puike drummer, maar lang niet zo "anders/innoverend/nieuw" als zn pa.

netzoals metallica zonder cliff burton

of life of agony zonder keith caputo.

of korn zonder david silveria.

of the smashing pumpkins zonder jimmy chamberlin (adore )

of machine head zonder logan mader

of sepultura zonder max
Oud 15-10-2002, 06:43
Liar
Liar is offline
Ja, niet dus.
Die geruchten gaan al jaren.

Dit zal zowiezo niet gebeuren aangezien de grote ruzie tussen John Paul Jones en Robert Plant.
dus vergeet het maar. Het zal hoogstens weer het Page/Plant project worden
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 07:57
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
WolterB schreef:
De legendarische rockformatie Led Zeppelin denkt na 22 jaar afwezigheid aan een come-back. De voornaamste reden om weer bij elkaar te komen is geld.

Wat vinden jullie ervan de ze juist bij elkaar komen voor het geld?
Op deze reden na heb ik zelf er totaal geen problemen mee dat deze band weer terug wil komen. Nu maar hopen dat de muziek net zo goed is als in de 70's
Led Zeppelin's bandleden hebben in de loop der jaren een kapitaal vergaard van ongeveer 250 miljoen dollar de man! Stond in een artikel in een Amerikaans blad, beetje zielig als je dan voor het geld weer bij elkaar moet komen! Ook de nabestaanden van Bonham hebben hun deel ontvangen!!!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 09:47
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
tja..Het maakt mij eerlijk gezegd niet uit om wat voor reden ze weer bij elkaar komen,ik vind het geweldig,al zal het natuurlijk niet meer dezelfde Led zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 09:51
NERD
NERD is offline
Citaat:
Liar schreef:
Ja, niet dus.
Die geruchten gaan al jaren.

Dit zal zowiezo niet gebeuren aangezien de grote ruzie tussen John Paul Jones en Robert Plant.
dus vergeet het maar. Het zal hoogstens weer het Page/Plant project worden
Het leek mij ook al onwaarschijnlijk. Typisch een voorbeeld van "eerst zien, dan geloven". Maar volgens mij hebben Page & Plant reeds eerder opgetreden met Bonham jr. achter de drumkit, of vergis ik me nu flink??
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 13:30
Maurice
Maurice is offline
alsjeblieft niet.
Oud 16-10-2002, 02:42
Liar
Liar is offline
Er is eerlijk gezegt ook niet echt een reden om weer bij elkaar te komen he. Led Zeppelin is niet ineens weer super populair om het zo maar ff te zeggen.

Bij elkaar of niet bij elkaar. De muziek heerst nog steeds
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 13:38
mcsun
mcsun is offline
What was and should never be again. Hats of to (John) Bonham!

Het is goed dat Robert Plant nog leeft anders zou zijn plaats nog ingenomen worden door Fred Durst. *denkt met afkeer terug aan MTV awards van vorig jaar*
Oud 16-10-2002, 13:54
Gus
Gus is offline
Ik kan me haast niet voorstellen dat je Jimmy Page of Robert Plant heet en iets moet doen voor het geld...

Led Zep liedjes horen niet te worden uitgevoerd door gekke oude mannen of zoontjes van legendarische drummers. Het lijkt me helemaal niks.
Oud 17-10-2002, 01:16
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Had van iemand gehoord dat ze er ook wat over hebben gezegd op tmf/mtv...ze zouden idd gaan touren, maar niet in europa...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 04:53
Liar
Liar is offline
Ik hoop eigenlijk dat ze niet meer onder de naam Led Zeppelin verder gaan. Roberts stem is erg achteruit gegaan de laatste 10-15 jaar. :-(
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 07:59
mcsun
mcsun is offline
Citaat:
Liar schreef:
Ik hoop eigenlijk dat ze niet meer onder de naam Led Zeppelin verder gaan. Roberts stem is erg achteruit gegaan de laatste 10-15 jaar. :-(
En de omvang van z'n buik is gewoon lineair blijven toenemen. Ik hoop dat ie zich niet meer in dezelfde spijkerbroekjes hijst als in de Zep-dagen
Oud 17-10-2002, 09:32
Liar
Liar is offline
Citaat:
mcsun schreef:
En de omvang van z'n buik is gewoon lineair blijven toenemen. Ik hoop dat ie zich niet meer in dezelfde spijkerbroekjes hijst als in de Zep-dagen
Ach ja, zo kan ie tenminste wel die hoge noten weer aan
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 20:54
NERD
NERD is offline
Zei reeds eerder dat het me erg onwaarschijnlijk leek. Welnu, volgende bericht komt van NOS-teletekst:

De overgebleven drie leden van Led Zeppelin hebben, ondanks aanhoudende geruchten, ontkend dat de band in 2003 op een reünie-tournee gaat. De Britse media weten al te melden dat de zoon van de overleden drummer John Bonham, Jason,de plek van zijn vader inneemt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten