Advertentie | |
|
![]() |
|
nou ja, zonder john bonham is het toch anders. Jason is ook een puike drummer, maar lang niet zo "anders/innoverend/nieuw" als zn pa.
netzoals metallica zonder cliff burton of life of agony zonder keith caputo. of korn zonder david silveria. of the smashing pumpkins zonder jimmy chamberlin (adore ![]() of machine head zonder logan mader of sepultura zonder max
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
What was and should never be again. Hats of to (John) Bonham!
Het is goed dat Robert Plant nog leeft anders zou zijn plaats nog ingenomen worden door Fred Durst. *denkt met afkeer terug aan MTV awards van vorig jaar*
|
Ik kan me haast niet voorstellen dat je Jimmy Page of Robert Plant heet en iets moet doen voor het geld...
Led Zep liedjes horen niet te worden uitgevoerd door gekke oude mannen of zoontjes van legendarische drummers. Het lijkt me helemaal niks.
||
Citaat:
![]()
|
Zei reeds eerder dat het me erg onwaarschijnlijk leek. Welnu, volgende bericht komt van NOS-teletekst:
De overgebleven drie leden van Led Zeppelin hebben, ondanks aanhoudende geruchten, ontkend dat de band in 2003 op een reünie-tournee gaat. De Britse media weten al te melden dat de zoon van de overleden drummer John Bonham, Jason,de plek van zijn vader inneemt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lowlands 2009 Noddy | 169 | 10-09-2009 09:18 | |
Muziek |
A.s. zaterdag @ De Box, Boxmeer - Said And Done, Kensington, Lost Youth, Overgrown Malfunction | 5 | 23-10-2008 17:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd redenen om je te verlaten. Orpheus | 70 | 04-10-2006 17:21 | |
Muziek |
R&b????? Snakeboy | 29 | 24-08-2004 00:02 | |
Muziek |
Wat heeft Queen dat andere (rock)bands niet hebben? TMLWKY | 98 | 22-07-2002 12:54 |