Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
nederland is niet vol. het is maar net wat je ideaal is: wonen midden in de natuur of op een plek waar blijkbaar ook veel andere mensen willen wonen.
Delen van nederland zijn vol (randstad bijvoorbeeld) maar dat kan je net zo hard van parijs of athene zeggen aantal inwoners: 16 miljoen totale oppervlakte: 44000 vierkante kilometer = 44 miljard vierkante meter 2700 vierkante meter per persoon ![]() In 2001 was het migratiesaldo 50 838 dat is maar 0,3% van 16 miljoen dus geen migranten meer toelaten heeft weinig zin zeker omdat je een groot deel niet kán weigeren omdat ze uit EU landen komen er werden ook 202 603 kinderen geboren (waarvan 55000 buitenechtelijk ![]() en zinloze reply op een al wel erg vaak gevoerde discussie. Wat is ruimte? hoeveel ruimte heeft een mens nodig? wanneer is iets vol? waarom zou je als iets vol is alleen mensen van buitenaf weren maar binnenin iedereen maar laten doen wat hij/zij wil? Laatst gewijzigd op 04-10-2002 om 18:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Even aangenomen dat het over immigranten gaat: Nederland is niet vol, Nederland komt vol over omdat er teveel mensen bijkomen terwijl de instellingen dat niet aan kunnen. Ofwel: dweilen met de kraan open (tijdens paars zelfs: niet dweilen met de kraan open). En die continue doorstroom werkt door in de azc's en oc's, de onveiligheid, wao- en bijstandsuitkeringen, geen plaats in de trein, wachtlijsten in de zorg, bij de kassa, in de gevangenis, bij de rechtbank, etc. etc. etc.
Dus: eerst orde op zaken stellen, dan mag de kraan weer een beetje open. Tijd om te dweilen met de kraan dicht (of druppelend). Enkele voorstellen in het kort: - Streng quotum toe te laten vluchtelingen. - Zoveel mogelijk opvangen in de regio: het in de opvang 'gewonnen' geld naar Lubbers. - Zoveel mogelijk criminele allochtonen (bolletjesslikkers, straatovervallers, verkrachters, moordenaars,...) uitzetten indien mogelijk. Als de celcapiciteit het toelaat - maar dat is nu (nog) niet het geval - EERST hier de straf uit laten zitten. - Meerdere gevangenen in een soberdere cel. - Privatisering NS terugdraaien. - Bureaucratie en management saneren in de publieke sector. - Kleinschaligheid waar het kan, grootschaligheid waar het moet. - Landelijke organisatie van de kleinschalige ziekenhuizen, politiebureau's e.d. m.b.v. een slimmer gebruik van ICT, in te huren uit het bedrijfsleven. - DNA-base aanleggen: niet om te ontleden voor ziektes, wel om te gebruiken om net als bij vingerafdrukken misdadigers te kunnen achterhalen en berechten. - Meer particulier initiatief toelaten in de zorg. - Hervorming wao en zorgverzekeraarsstelsel, ook afschaffing branche-organisatie (eigenlijk kartel) o.l.v. Wiegel. - Strengere straffen - met name voor recidivisten -, meer politiebevoegdheden, meer blauw op straat buiten kantooruren, meer politiekantoorwerk laten doen door secretaressen ipv agenten. En over feitelijke ruimte voor natuur: op een paar parkjes na zal dat me worst wezen of er meer is. Broeikastechnisch gezien zijn die paar bomen in Nederland toch maar een druppel op een gloeiende plaat, als er beter gefilterd wordt en regels voor bedrijven ook beter gecontroleerd worden en er, als er geld voor is, ook nog 's wat bomen in een regenwoud gered worden, dan doet Nederland wat mij betreft voldoende. Maar ik het belangrijker dat aan de zaken uit de vorige paragraaf wordt gewerkt.
|
zoals een turkse collega van me zei:
"komen al de asielzoekers, de vieze zwarte gasten! gaan de mooie kassen met groente weg. wat heb je liever? de klootzakjes of de groente? heb je gewoon minder groente voor de nederlandse mensen! de gasten gaan lopend naar de centrum en pikken een fietsje of brommer noem maar wat!" |
![]() |
||
Citaat:
er kan altijd nog t 1 en ander bij aan bebouwing en mensen maar we zijn toch 1 van de dichtsbevolkte landen ter wereld... fileprobleem, overvolle treinen, volle ziekenhuizen noem maar op. de politiek is nog niet met passende antwoorden gekomen op deze situaties maar feit is dat de bevolkingsaantallen blijven toenemen en de steden blijven groeien ! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En et probleem zijn niet alleen immigranten, maar dr zijn ook nederlanders die (vaak voor religieuze reden) meer dan 4 kinderen...dít moet stoppen...en natuurlijk ook 'de open kraan', maar niet alleen dat.. Over een jaar of 10-20 zijn dr erg veel mensen uit de 'babyboem' overleden, en is et al weer wat rustiger... ps. wat heeft et deprivatiseren van de NS te maken met et feit dat nederland vol is?
||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit is dus gewoon een van die instanties die eerst op orde gebracht moet worden om de kraan weer een beetje open te kunnen zetten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ik denk dat je bij vol niet alleen moet letten op hoeveel oppervlakte er in Nederland nog vrij is. Wat dat betreft zou er van mij nog wel wat bij kunnen.
Maar je moet ook kijken naar bijvoorbeeld de gezondheidszorg. Want ik geloof dat er daar lange wachtlijsten zijn en die zullen bij meer immigranten alleen maar langer worden. Zelfde geld voor scholen: lerarentekort wordt alleen maar groter bij meer leerlingen. Files worden langer, treinen worden voller, werkloosheid stijgt....enz.. Citaat:
![]() Nederland bestaat uit 44000 km². En dat is 44.000x1.000.000=44.000.000.000m². Dus voor elke Nederlander is er nu 44 miljard : 16 miljoen = 2750 m² |
![]() |
||
Citaat:
en t is sowieso stom om zo serieus te reageren op zo'n onzinnig stukje |
![]() |
||
Citaat:
|
ruimte of niet. er is gewoon niet de cappiciteit om die mensen te helpen. er is al geen geld noch middelen om de mensen de helpen die er nu al zijn. beter gooi je de grenzen dicht en help je eerst de mensen die er al zijn want dit is dweilen met de kraan open
||
Verwijderd
|
Citaat:
Scheelt meteen veel op de volgende verkiezingen. Als we alle laagopgeleiden eruit zetten heeft de LPF (als die dan nog bestaat) in ieder geval ook geen voet meer aan de grond. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmmm... ik vind het niet te vol... Ik heb nog nooit echt gedacht: "ow, gelukkig dat ik nog in dit land pas, met al die mensen hier." Ik vind het wel goed zo. Die mensen moeten toch ergens wonen?! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ja Nederland is VOL!!!
VOL met mensen die niet openstaan voor de gedachten of cultuur van anderen!!! VOL met mensen die de oorzaak van criminaliteit geven aan mensen die er net even iets anders uit zien als zij zelf!!! VOL met mensen die bang zijn dat ze in één van de meest welvarende landen ter wereld niet genoeg krijgen als ze iets van met anderen delen!!! VOL met 26 onervaren parlementariërs + een ruziënd bestuur + een stel oncapabele ministers!!! Nederland is veel te vol met dit soort mensen. Laat hen maar emigreren, dan hebben wij hier weer een beetje de ruimte. |
![]() |
|
![]() |
Ho ff.
Ik zei nooit dat ik helemaal geen immigranten toegelaten zouden worden. Ik zei dat de hoeveelheid wat minder moet zijn. Als ik mijn geschiedenisboek opensla, lees ik al over mensen van een paar eeuwen geleden zeggen dat Nederland gewoon volgestouwt is met steden, en vooral veel dorpsjes. Ik denk dat die kleine dorpjes (van iets van 300 inwoners, mijn dorp dus) eigenlijk moeten fuseren tot grotere dorpen. In bepaalde provincies wonen ook veel meer mensen dan in andere provincies. Zoals ballonnenman zei: "Ik denk dat je bij vol niet alleen moet letten op hoeveel oppervlakte er in Nederland nog vrij is. Wat dat betreft zou er van mij nog wel wat bij kunnen. "Op dit gebied wil ik meer balans hebben. Of die berekeningen over oppervlakte per Nederlander nou juist zijn of niet, ik wil meer oppervlakte. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik Nederland een beetje vol voel omdat er gewoon overal menselijke activiteit is, zie ook alinea 2. Inderdaad heb ik ook liever niet dat sommige mensen à la konijnentraditie zoveel mogelijk kinderen moeten hebben, maar geboortebeperkingen vind ik te ver gaan. De 'religieuze mensen' zijn wel nokke na een paar jaartjes, en dan denk ik dat iedereen wel maximum 2 kids krijgen, wat de bevolking in stand houdt 8waarschijnlijk ook een groot deel 3 maar dat maakt niet uit). Het CBS voorspelde al dat mensen minder kinderen zullen krijgen. Met als resultaat dat de bevolking nog wel even zal groeien naar een of ander ziek aantal van 20 miljoen (ja ik voel Nederland echt aan als vol), maar daarna zal het aantal mensen dalen. |
![]() |
|
![]() |
Als dat zo zou zijn, waarom is geboortebeperking dan nog nooit actief door de regering aanbevolen aan de bevolking? (en nee, die paar reclamespotjes vind ik daar niet onder vallen).
Je kunt nog altijd de lucht in bouwen. En verder staan er een heleboel woningruimtes in Nederland hartstikke leeg. Worden gewoon niet gebruikt.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is onmenselijk om ons te dwingen in zo'n keus Gedwongen geboortebeperking is slecht en onrecht" Ik zal 'm ook nog even helemaal neerzetten: http://www.xs4all.nl/~osdorp/sprook/sprt6.htm Mensen, alle mensen! Al die waardeloze mensen hoeveel van die mensen kunnen wij onszelf wensen alle problemen op deze aardbol is er eigenlijk een, die bol is te vol Hongersnood, woningnood, en werkeloosheid We drijven elkaar tot irritatie en boosheid Mensen in blokken dozen op elkaars lip. muur aan muur, buur aan buur, hier volgt een tip als je geeft om de toekomst van de mens en welzijn denkt dan eerst bewust voor je fokt als een konijn want een menselijke mixematose voorkomen is beter dan genezen, maar blijf maar dromen van een groot gezin, gezelligheid en egoisme survival of the fittest is al eeuwen realisme de wereld slipt dicht door al die voortplantingsdrift en de nieuwe generaties komen om in ons gif maar BLIJF MAAR BAREN! BLIJF MAAR BAREN! en denk fok de toekomst met zijn gevaren! Het menselijke ras gaat aan zijn ego ten onder, maar ach, de hele aarde is toch beter af zonder! Milieuverontreiniging, niets is meer gezond! We moeten recyclen! Eet elkaars stront! Wat wil je al die baby's van de toekomst nou bieden? Het geschiedde nog dat we meer kinderen verbieden! Theoretisch gezien zijn er geen problemen als we per gezin niet meer dan twee kinderen nemen En dan wacht je een, twee hooguit drie generaties en dan is er weer ruimte voor de levende natie Maar deze generatie leeft bij de leus: Het is onmenselijk om ons te dwingen in zo'n keus Gedwongen geboortebeperking is slecht en onrecht, dus kom je bij de toekomst terecht. Mensen die dat zeggen zullen zich niet storen aan problemen van diegenen die nog worden geboren Ze doen dus geen reet om dit alles te verhinderen dus eigenlijk verdienen ze nog geeneens kinderen mensen zijn en blijven primitieve egoisten die nemen wat ze nemen kunnen mee tot in hun kisten Iedereen die denkt maar aan zijn eigen gerief Kijk ik heb er weer een koter bij en o wat is ie lief Het menselijke ras is in een woord verderfelijk verwerpelijk, en het lijkt wel erfelijk Maar ja, wie luistert nu naar deze idioot? Want over 100 jaar zijn we toch allemaal dood! maar BLIJF MAAR BAREN! BLIJF MAAR BAREN! en denk fok de toekomst met zijn gevaren! Het menselijke ras gaat aan zijn ego ten onder, maar ach, de hele aarde is toch beter af zonder!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
wat nou : "nederland is vol" Kijk eens om je heen!!
Ga nou niet zeggen dat mensen van andere culturen maar mogen weg creperen in hun eigen land omdat Nederland toevallig boerderijtjes en enorme lege grasvelden wil!!!! Ik vind dit echt niet kunnen. De hele wereld is verantwoordelijk voor de ellende in de hele wereld. Niet dat iedereen er schuldig aan is, maar knijp nou niet je ogen er voor dicht. Hebben jullie enig idee HOE ONTZETTEND VEEL MENSEN echt worden gemarteld en gepijnigd?? Geloof mij nou maar, echt meer dan je denkt.! Okee, niet iedereen kan de grenzen binnen, maar mensen komen echt niet voor niets naar andere landen, je laat niet voor niets je geboorteland achter je!!
||
![]() |
Citaat:
maar goed, wat ik ook vind is dta het opnemen van mensen in de Nederlandse samenleving, niet altijd eengoed idee is, een beter is dee zou zijn om dit te doen, gecombindeerd met het steunen van het thuisland
|
Verwijderd
|
iets is pas vol, als je geen stap meer kan zetten......ik woon doordeweeks in Leeuwarden en zo gauw ik buiten leeuwarden ben (das niet leuk) zie je alleen maar weilanden........daar passen nog genoeg mensen........dus Nederland is niet vol en het leuke vind ik ook dat dat (Nederland is vol) vaak alleen door mensen van buiten de randstad wordt gezegd, die helemaal niet in een drukke omgeving wonen......
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
34000=/34miljard--->34000000000 Bevolkingsdichtheid nederland: 475 mensen/km² Conclusie: VOL |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zou zeggen 16.000.000 / 34.000 = 470 mensen per km 470 mensen per km2 -> 2000 m2 p.p. ongeveer maja, wiskunde
|
![]() |
|
|