Ik heb vandaag een brief gekregen van de universiteit in nijmegen dat ik op de 2-daagse mag komen. Ik ben gelukkig ingedeeld bij mijn eerste keus: pedagogische wetenschappen. Maar nu was mijn vraag.. wie gaat daar nog meer heen??? Ik hoor het graag!
Hmz, wanneer is dat? Ik wil nieuwe econoompjes zien! Ben benieuwd of er een beetje veel belangstelling is, ik zit nu met 12 eerste jaars bij elkaar ofzo...
Dwarfie schreef: Hmz, wanneer is dat? Ik wil nieuwe econoompjes zien! Ben benieuwd of er een beetje veel belangstelling is, ik zit nu met 12 eerste jaars bij elkaar ofzo...
Ik wist niet eens dat je ook economie in Nijmegen kan studeren .
De hele herfstvakantie zijn er verschillende soorten 2-daagse. Die van mijn zijn van dinsdag (9.30) tot woensdag (19.00).
Het lijkt me echt wel leuk.. we krijgen een paar colleges en we hebben wel een leuk avondprogramma dus.... maar nu heb ik nog niet gehoord wie er ook naar pedagogiek komen!! Haha, ik hoor het vast nog wel.
Oh leuk.. dan zien we elkaar misschien daar wel haha.. lijkt me wel gezellig. Het zal wel druk worden.. een vriendin van me wilde ook nog gaan maar het zat al helemaal vol!!