jaw het zal wel een dom verhaal zijn wat ik nu ga vertellen enzow maar kmoet het echt ff kwijt..
ten eerste wil ik zeggen dat ik altijd heel bang ben mensen te verliezen.. daardoor maak ik domme fouten waardoor ze juist boos op me worden ofzow en dan heb ik ruzie en dan voel ik me zwaar klote

dan ga ik snijden enzow maar dat doet er nu niet toe..
ik hang zeg maar bijna elke avond met een vriendengroepje in ons skatepark.. 4 van die vriendengroep zijn wat betere vrienden van me.. en we doen ook vaak dingen met ze 5en..
ik fiets altijd met een jongen naar huis omdat wij vlak bij elkaar wonen.. en we wonen ook wat verder weg dan de anderen.
maar gisteraaf moest die jongen half 12 thuiszijn en ik half 11. dus ging ik maar met iemand anders meefietsen.. we zaten in het skatepark en die andere jongen wou ineens naar het pomstation om wat te eten te halen.. en ik ging maar mee omdat ik nog maar een half uur had en dan meteen met hem naar huis kon enzow..
maar toen bleven we nog ff bij het tankstation chillen en toen kwamen dus die 4 vrienden van me later er oowk aan.. maar toen moest ik net weg dus ik ging weg..
maar nu zijn 2 van hun boos op me..
en dit zeiden ze op msn:
zzzaaiheid...................... zegt:
ben je boos ofzow?
ALLISTER zegt:
jah en evert ook!
waareom?
ALLISTER zegt:
omdat jij nep doet, gaat ze een beetje gisteravond ineens weg met die tommy enzo
later in het gesprek..
ALLISTER zegt:
nee het gaat om het principe
ALLISTER zegt:
je zegt wel zovaak dat je met ons wil hangen enzow, maar je gaat altijd met andere dus....wat wil je nou
neej ik vind het leuk met jullie..
maar jullie blijkbaar niet met mij..
ALLISTER zegt:
wat jullie niet met mij? wie gaat er hier nou ineens weg?
ik ben zaaiheid en allister zijn 2 vrienden van me..
nou dat was dus een stukje van wat ze zeiden.. maar kvoel me nu best kut enzow. en ik ben bang om ze kwijt te raken enzo.. en ik weet niet wat ik nu moet doen