Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2001, 23:20
Vos
Vos is offline
Ik las net de Fancy..

In het Vrijen & Jij gedeelte stelde iemand de vraag of je dik werd van de Diane 35 pil.

Ik citeer het antwoord van de deskundige:
"Het kan inderdaad gebeuren dat je dikker wordt van de hormonen die in de pil zitten. In het begin kan dat ongemerkt gaan en dan kan het lijken of de gewichtstoename niet met de pil te maken heeft, maar dat weet je dus niet zeker"

HELP! Wanneer ik weer ongesteld wordt ga ik met deze pil beginnen..En het is dus niet de bedoeling dat er kilo's bijkomen he.. ..

Heeft iemand ervaringen met deze pil en kan mij geruststellen dat ik niet dikker zal gaan worden van deze pil??
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 10:42
shampooflesje
shampooflesje is offline
ik ben niet dikker geworden, heb wel grotere borsten gekregen volgens mij. ik slik dan ook een andere pil.

je KAN dikker worden, ja, maar het is echt niet zo dat je ineens supervet wordt, hoor. misschien is het niet eens te zien.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 11:17
Verwijderd
Door de hormonen die in de pil zitten krijg je meer honger, dus ga je meer eten, blijf je gewoon eten zoals je voordat je hem ging slikken deed, dan kom je dus niks aan. Ik slik ook Diane35 en ik ben er niks van aangekomen, en van een andere pil wel. Van elke pil kun je 'aankomen', maar het verschilt per persoon, en per persoon ook weer per pil. Of het bij jou het geval is zul je dus zelf vast moeten stellen, en de enige manier om dat te doen is uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 11:50
sanne60
sanne60 is offline
Ja idd, gewoon blijven eten, dan is er nix aan de hand. K ben er ook nix van aangekomen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 17:18
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
ben er zelfs van vermagerd Neem ze al meer dan een jaar en men borsten zijn (gelukkig) wat vergroot Normaal heeft die pil na 2 maanden al wat effect, maar ik heb nog n Btje last van acné...
Oud 29-12-2001, 19:15
Verwijderd
Citaat:
My$Te®yG!®L schreef:
Normaal heeft die pil na 2 maanden al wat effect, maar ik heb nog n Btje last van acné...

Bij mij zeiden ze na 3 maanden, 'k slik dat ding nu meer dan een half jaar en ik heb er ook nog last van, wel minder (*klopt af* ) gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 20:04
Verwijderd
Mocht je aankomen, ga je toch lekker hardlopen. Heel gezond. En inderdaad niet meer gaan eten...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 20:05
Vos
Vos is offline
Dank jullie wel allemaal..

Ik schrok wel ff hoor..pff..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 20:09
Verwijderd
k slik hem ook, kreeg meer honger en ging meer eten ...aangekomen dus
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 21:14
niekske17
niekske17 is offline
als je de pil gaat slikken dan houdt je lichaam meer vocht vast en daardoor wordt je dikker maar dat is bij iedereen verschiilend hoor!!

Regels voor berichten