Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2002, 00:19
PublicExection
PublicExection is offline
ok ik probeer het hier nog es
Hoi ik ben nieuw!
Wat vinden meisjes/vrouwen aantrekkelijk bij de mannen ? heeft me altijd al es geboeid. kwa grootte , ogen, haarkleur, karakter.

en wat is de beste manier volgens jullie om een meisje te benaderen (op een fuif ofzo):
Oud 12-04-2002, 06:43
miro
miro is offline
Mooi aan een man? openheid, spontaniteit, en het is ook wel mooi meegenomen als ie lang is (de jongen he)

De beste manier om een meisje te benaderen is gewoon een praatje met haar gaan maken, wees een spontaan, biedt haar een drankje aan, enz.
Oud 12-04-2002, 10:09
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Een man moet mooie armspieren hebben!!!Hij moet er verzorgt uitzien, maar het allerbelangrijkste is dat ie een goed innnerlijk heeft.
Oud 13-04-2002, 20:41
Verwijderd
z'n karakter is het belangrijkst. hij moet in ieder geval lief, eerlijk en betrouwbaar zijn. Ik vind een verzorgd uiterlijk ook heel belangrijk.
Uiterlijk vind ik niet zo heel belangrijk al vind ik lange jongens met donker haar er meestal leuker uitzien. Maar ja, dat zegt niet alles.
Oud 13-04-2002, 20:57
Verwijderd
aantrekkelijk vind ik een open gezicht dat helemaal opleeft als hij lacht.. twinkeloogjes noem ik dat... humor vind ik heel belangrijk.. van die droge opmerkingen... en ze moeten niet te snel op hun teentjes geterapt zijn

qua uiterlijk hou ik van een beetje alternatieve mannen, die er apart uitzien, lekker als zichzelf... dreads, lang haar of juist stekels, geverfd.. je weet wel.. kleren... wijde broeken, en strakke t-shirts vind ik mooi, omdat dan zijn lekkere redelijk gespierde lichaam () goed uitkomt...
tattoo's vinnik ook meestal wel mooi,maar niet te veel, niet te standaard en niet te opvallend...

niet te veel borsthaar, geen haar op zijn rug, een baardje of sikje mag wel (zo'n schaamhaarbaardje hihi)

jah... dat gaat allemaal over de eerste indruk... later is het belangrijker dat je gedeelde interesses heb, goed kan praten en overweg kan met elkaars vrienden..

ook tolerantie vind ik heeeel belangrijk.. dat hij kan toegeven dat hij geen gelijk heeft bijvoorbeeld
Oud 13-04-2002, 21:44
Marc0
Marc0 is offline
Ja, maar jullie gaan mij ni vertellen dat je naar een jongen toeloopt die je ni kent omdat hij zo een goed inerlijk heb...
Jullie (uitgezondert *pixie*) doen net alsof jullie alleen op innerlijk afgaan maar dat geloof ik net!!!
Als iemand onder de pukkels zit ga je daar ni zo gauw naar toe toch?...
Innerlijk is wel het belangerijkste voor een relatie, maar ni voor een avondje kroeg

Dus wat willen de vrouwen bij een man kwa uiterlijk? Sommige annen komen er voor uit dat ze op de Borsten vallen van een vrouw of op de Kont (ik) en dat ze afknappen op behaarde benen , knappen jullie nou ook af op klein geslachts deel?, Haar in de aars.
En hoe belangerijk zijn deze dingen dan (van uiterlijk) voor jullie, of gaat het bij JOU echt vooral om het innerlijk?
Geef dus ook ff punten van innerlijk weer en hoe belangerijk die zijn

Bij voorbaad dank

Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 22:32.
Oud 13-04-2002, 22:22
LittleLucille
LittleLucille is offline
k val ook vaker op jongens die iets `lelijks` hebben dik neusje of zo hihi vindt k zo schattig..
maar marc0 heeft wel gelijk!
Oud 13-04-2002, 22:38
Verwijderd
ogen ogen ogen

dat is zo belangrijk maar aangezien bijna iedreen mooie ogen heeft val ik op alle jongens

neehoor
Oud 13-04-2002, 22:44
Marc0
Marc0 is offline
Kennen jullie wat meer punten geven
innerlijke punten en uiterlijke punten en hoe zwaar deze punten meewegen
Oud 14-04-2002, 01:36
miep
miep is offline
ok....
het liefste wel langer dan mij (ik ben 1.80)
blauwe ogen
donker of blond haar..... (kan alle 2 leuk zijn )
enn
nou hij moet lief zijn
totaal niet playen; moet op dat gebied serieus zijn
hij moet humor hebben
spontaan zijn
slap kunnen ouwe hoeren (niet serieus serieus serieus)
moet een mening hebben
beetje fatsoenlijke kleding
zich netjes geschoren hebben
leuk kapsel
verzorgd er uit zien
vrolijk
niet arrogant

zo kan ik nog wel ff doorgaan..
wat boeit jou dat eigenlijk?

hoe je 't beste een meisje kunt benaderen: nou gewoon leuk een gesprekje beginnen, beetje geinteresseerd in haar zijn, niet te overdreven natuurlijk, niet te mans doen van "ja, met jou scoor ik wel ff vanavond" (know what i mean?) enz...

succes he!
Oud 14-04-2002, 16:51
rabecca
rabecca is offline
Hij moet iig groter dan mij zijn (is niet zo moeilijk hoor)
en een beetje breed zo`n beschermend typje.
Gewoon dat als je hem voor het eerst ziet dat je denkt dat het een of andere botterik is enzo en als je em dan leert kennen erachterkomen dat ie onwijs gevoelig en heel lief is, dat vind ik leuk.
Quiterlijk heb ik niet bepaalde eisen waar ie aan MOET voldoen ofzo, zo`n teddybeer typje is ook zo liev!
Gewoon er lekker verzorgt uitzien enzo, niet over zich heen laten lopen door mij.
En mooie ogen is ook liek.
Mijn vriend heeft een lichte huid en beetje blond achtig haar en zijn ogen zijn echt fel blauw echt mooi dat springt eruit!
Een litteken in het gezicht vind ik ook altijd wel mooi en apart.
Hij moet iig niet volmaakt en perfect zijn dat wil ik niet!

Op een feest denken de meeste meisjes die ik ken dat het voor een keer is dus zullen ze gewoon met je zoenen enzo zonder dat ze je echt leuk vinden (best raar)
Dus dat lijkt me niet de perfecte ontmoetingsplek...
Oud 14-04-2002, 17:05
Verwijderd
hmm uitstraling
beetje redelijk figuur
en over lengte ben ik heengestapt
keb met eenjongen gezoend die toch best een stuk kleiner is hihi
maar nu maakt me dat nix meer uit

hihi
uhm hoe iemand uit de ogen kijkt, liefst een beetje 'ondeugend' zeg maar
Verder kan ik neit zeggen welke kleur haar of ogen, dat ligt eraan.
Oud 14-04-2002, 17:46
Aurora
Aurora is offline
Pfffft dat verschilt echt per persoon..maar goed een verzorgd iemand met een lieve uitstraling is altijd fijn Hij hoeft natuurlijk geen supermodel te zijn, ieks!! Dat ben ik zelf nl ook niet, duzja..maar ik vind echt van die standaard 'knappe' jongens (van die macho's die van zichzelf weten dat ze knap zijn) maar nix! Nee neej geef mij maar iemand die er lief uitziet! Daar val ik geloof ik op Duzz uiterlijk boeit me niet zo, als hij er maar verzorgd en lief uitziet.
Oud 14-04-2002, 18:06
PiNoW
PiNoW is offline
humor, lieve mooie ogen en een lieve lach, hets oowk wel fijn als hij langer is als mij
Oud 14-04-2002, 19:02
bracelance
bracelance is offline
volgens mij moet elke man er gewoon zo uit zien als IK .....................euh.... tuurlijk
Oud 14-04-2002, 19:06
marlies
marlies is offline
qua uiterlijk--> Schouders..vraag me niet waarom maar dat is gewoon zo. Hoe een jongen lacht is ook altijd belangrijk voor mij.

qua karakter --> vriendelijk en niet te arrogant
Oud 14-04-2002, 19:39
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Uiterlijk:

- donkerblond of bruin haar --> kort en 'n beetje door elkaar overeind
- blauwe ogen is wel mooi maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit
- mooie armen
- lief gezicht
- normale bouw en misschien 'n heel klein beetje gespierd (dus niet te dun maar ook niet te dik)
- mooie tanden
- langer dan mij zijn (ik ben 1.65 m )

En hij moet lekker ruiken en er verzorgd uit zien. Kleding maakt me niet zo veel uit, als 't dus maar verzorgd is

Innerlijk:

Hij moet heel lief, aardig, betrouwbaar en eerlijk zijn en humor hebben

Ik denk dat ie ongeveer 16 - 20 jaar moet zijn...

Dat was 't wel... Ik vraag me alleen af of hij ook bestaat want ik ben 'm nog niet tegen gekomen

De beste manier om 'n meisje te benaderen is met haar praten. Niet van die standaard openingszinnen gebruiken maar gewoon jezelf zijn. Dus niet stoer doen ofzo om indruk proberen te maken...
Oud 15-04-2002, 11:55
mausi
mausi is offline
Citaat:
bracelance schreef:
volgens mij moet elke man er gewoon zo uit zien als IK .....................euh.... tuurlijk
beeeetje arrogant niet? DAT vinden meisjes dus niet leuk!!!
Oud 15-04-2002, 12:23
KiNkY-KaKkY
KiNkY-KaKkY is offline
ZEKERS NIET! maar goed wat ik belangrijk vin:

-hij moet me aan et lachen kunnen maken
-zorgzaam zijn
-en zeker geen player zijn

bij uiterlijk

-een leuke uitstraling en dus geen sacho blik hebben
-hij moet er verzorgd uit zien en leuke kleren hebben
-en langer dan mij maar das nie moeilijk ik ben 1.67

en de beste manier is indd gewoon praatje maken en dan niet met van die openingszinnen, gatver daar houd volges mij niemand meer van mjah!
Oud 15-04-2002, 14:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
PublicExection schreef:

Wat vinden meisjes/vrouwen aantrekkelijk bij de mannen ?
In ieder geval een grote jongen, langer dan 183 ofzow..Geen spieren, buikje mag wel, groene of blauwe ogen, donker haar.
Citaat:
en wat is de beste manier volgens jullie om een meisje te benaderen (op een fuif ofzo):
Hmmmz, ik vind zo'n benadering altijd dom overkomen, spijt me. Jongens zeggen gewoon altijd de foute dingen.. Maar een complimentje is altijd leuk Niet zo van:"Deed het pijn toen je uit de hemel viel?" maar subtiel. Of bied haar iets te drinken aan.. Ook geen seksuele opmerkingen als "Hee, zullen we neuken?" Je moet een beetje als een heer overkomen, niet als een zielig ventje. Ik breng het een beetje lomp, maar je begrijpt me denk ik wel..
Oh ja, en humor is ook altijd leuk. Een komische jongen spreekt mij veel meer aan dan zo'n macho-geval die denkt dat alle disco-sloeries aan zijn voeten liggen (en dat is dan meestal ook nog zo...)

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 14:20.
Oud 15-04-2002, 15:28
highlight
highlight is offline
Citaat:
bracelance schreef:
,ook al bedoel je het sarcastisch...
Oud 15-04-2002, 18:09
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
kee dit vin IK leuk hoor vast niet iedereen

lang
glad gezicht
donkerblond haar tot zwart haar
volle lippen
donkere wenkbrauwen
verticale tot spleetogen als je lacht
niet te kort haar
geen kilos gel maar wel wat gel
nette kleren(bv vest of blouse maar sportieve schoenen zijn leuker dan nette schoenen en de broek moet NIET te strak)
geeen zonnebank kop

liever arrogant dan onzeker
niet te verlegen maar wel rustig (duidelijk toch )
vooral heeeel lief !!!

en als je op een meisje af wil stappen gewoon beetje vrolijk doen , grapje erbij en niet te wanhopig overkomen dan moet het goedkomen haha!!!
Oud 21-10-2002, 22:01
Scandinavia
Scandinavia is offline
as long as he cares about me.
Oud 21-10-2002, 22:33
Verwijderd

aparte up dit...
Oud 22-10-2002, 13:07
vlaflippie
vlaflippie is offline
Wat ik nou leuk vind aan een jongen is wanneer hij lief lacht tegen me en wanneer hij gevoel voor humor heeft, het moet niet iemand zijn die nergens tegen kan. Zelf dacht ik dat ik op bruin haar, bruine ogen viel, maar ik ben nu verliefd op een jongen met blond haar en blauwe ogen, dus da is bij mij wel is verschillend. Ook moet hij niet kleiner zijn dan ik ben.

Als je een meisje wilt versieren, moet je niet al te wanhopig overkomen. Je moet ook niet aankomen met die achterlijke openingszinnen. Wat ik leuk vind is als een jongen een beetje interesse in mij toont.
Oud 22-10-2002, 15:44
Rioto
wat vinden meisjes nou van breede jongens .. ik bedoel niet gespierd breed maar gewoon fors ? die wel tegen een stootje kan zeg maar?
Oud 22-10-2002, 17:20
vlaflippie
vlaflippie is offline
Tsja...ik ken een paar forse jongens en die zijn keiaardig. Ik denk alleen dat als ik voor de eerste keer een jongen zou ontmoeten die een beetje fors zou zijn, ik zoiets zou hebben van dit is niet echt mijn type, maar ik denk dat het het belangrijkste is hoe diegene van binnen is en dat is toch hetgene waar ik op val.
Oud 22-10-2002, 17:25
Mysterons
Mysterons is offline
wat ik mooi vind...

beetje italiaans typje, zwart haar in een hip kapsel, stylo kleren, ongeschoren baardje

een jongen met halflange haren, skatebroeken, zo'n brandon boyd typje

jongens met groene ogen en zwarte haren, heel hip, heupbroeken *zwijmel*

jongens met blond warrig haar en een meisjes hoofd
Oud 22-10-2002, 18:29
miro
miro is offline
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=255112

Deze topic is na een aantal maanden (nutteloos geupt)Hier staat een nieuwer, uitgebreider topic hierover. Meisjes en jongens kunnen hierin reageren bovendien gaat het ook over innerlijk. Hier gaat dus een slotje op.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten