Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kee dit vin IK leuk hoor vast niet iedereen
lang glad gezicht donkerblond haar tot zwart haar volle lippen donkere wenkbrauwen verticale tot spleetogen als je lacht ![]() niet te kort haar geen kilos gel maar wel wat gel nette kleren(bv vest of blouse maar sportieve schoenen zijn leuker dan nette schoenen en de broek moet NIET te strak) geeen zonnebank kop liever arrogant dan onzeker niet te verlegen maar wel rustig (duidelijk toch ![]() vooral heeeel lief ![]() en als je op een meisje af wil stappen gewoon beetje vrolijk doen , grapje erbij en niet te wanhopig overkomen dan moet het goedkomen haha!!! |
![]() |
|
![]() |
Wat ik nou leuk vind aan een jongen is wanneer hij lief lacht tegen me en wanneer hij gevoel voor humor heeft, het moet niet iemand zijn die nergens tegen kan. Zelf dacht ik dat ik op bruin haar, bruine ogen viel, maar ik ben nu verliefd op een jongen met blond haar en blauwe ogen, dus da is bij mij wel is verschillend. Ook moet hij niet kleiner zijn dan ik ben.
Als je een meisje wilt versieren, moet je niet al te wanhopig overkomen. Je moet ook niet aankomen met die achterlijke openingszinnen. Wat ik leuk vind is als een jongen een beetje interesse in mij toont.
|
![]() |
|
![]() |
Tsja...ik ken een paar forse jongens en die zijn keiaardig. Ik denk alleen dat als ik voor de eerste keer een jongen zou ontmoeten die een beetje fors zou zijn, ik zoiets zou hebben van dit is niet echt mijn type, maar ik denk dat het het belangrijkste is hoe diegene van binnen is en dat is toch hetgene waar ik op val.
|
![]() |
wat ik mooi vind...
beetje italiaans typje, zwart haar in een hip kapsel, stylo kleren, ongeschoren baardje ![]() een jongen met halflange haren, skatebroeken, zo'n brandon boyd typje ![]() jongens met groene ogen en zwarte haren, heel hip, heupbroeken *zwijmel* jongens met blond warrig haar en een meisjes hoofd ![]()
|
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=255112
Deze topic is na een aantal maanden (nutteloos geupt)Hier staat een nieuwer, uitgebreider topic hierover. Meisjes en jongens kunnen hierin reageren bovendien gaat het ook over innerlijk. Hier gaat dus een slotje op. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes leuk aan een jongen? ja-duh | 52 | 22-01-2018 12:34 | |
Seksualiteit |
wat vinden meisjes geil Geileboy8 | 6 | 01-11-2014 10:48 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden meisjes en jongens van elkaar tornado64 | 6 | 28-09-2013 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Enne wat vinden jongens dan van een meisje? lady short | 31 | 03-12-2002 16:48 | |
Seksualiteit |
Wat vinden meisjes/vrouwen ... PublicExection | 2 | 13-04-2002 18:55 |