Advertentie | |
|
![]() |
|
KCV is inderdaad het meest relaXte vak dat er is
![]() Af en toe een toneeltje bezoeken, simpel verslagje draaien en een 9+ scoren... Simpel zat en ohja, je mag ook naar Rome in de 5e zonder dat je daar ook meer IETS voor hoeft te doen...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Tsja.....Bij mij stelde KCV echt niets komma nul voor...(ik zit nu in 6 gym) Maar dat kwam dus door de leraar. Als je een leraar hebt die er wat van maakt, dan is het een heel interessant en leuk vak, en FORUM is ook wel een redelijk boek, beetje veel tekst, maarja....... Verder denk ik dat het op veel scholen verschillend gegeven wordt, omdat het n beetje een ruim vak is. maar als je van klassieke oudheid houdt, moet je het zeker doen!
|
Wij hebben ook Forum bij Kcv en het is best te doen hoor
![]() Sommige opdrachten zijn k*t, maar er zitten ook wel leuke dingen bij. Mijn lerares is wel heel enthousiast, dat is wel een beetje jammer soms, want ik heb veel huiswerk voor dit vak. Het is in ieder geval stukken beter dan Ckv ![]() |
![]() |
|
![]() |
Forum is op zich wel te doen..... behalve 1 hoofdstuk.. over filosofie. Dat is echt een rotonderwerp. Ik snap er de ballen niet van. De eerste les dat we daarover les hadden vroeg de docent van 'is de tafel is?' echt supervaag. Maar ja de andere hoofdstukken zijn echt goed te doen. Het is echt simpel. Gewoon goed leren en je haalt minstens een 8.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe zijn of waren jouw lerar(ess)en Grieks, Latijn en/of KCV? Cherry Springs | 5 | 18-09-2008 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
profiel -(L)- | 111 | 30-12-2005 17:44 | |
[KCV] Wat te doen? Seven of Wands | 7 | 09-04-2004 19:58 | |
hoe zit het met KT (en KCV) in 2e fase? Nieni | 8 | 01-03-2003 15:36 | |
KCV vervangen door CKV? DE bezoeker | 0 | 16-04-2002 18:34 | |
Romeinse goden :-( | 2 | 13-11-2001 18:04 |