Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2002, 15:48
lake bodom
lake bodom is offline
hmm, kwil is iets leuks aan me vriend geven, maar kweetniet echt wat...
want iets romantisch dat is nix voor hem... maar iets anders zoals cd ofzo... daar heeft ie er al zoveel van, en kweetniet watvoor hij dan hebben wil...
hmm weten jullie iets leuks??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2002, 16:00
PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb gisteren ook een cadeautje gekocht voor mn vriend..
Een cd, waarvan ik weet dat hij die leuk zal vinden..
Gewoon zomaar, zonder reden eigenlijk, gewoon omdat hij lief is en mijn vriendje is
hahah
maar er is vast wel iets wat je kunt bedenken waar hij erg blij mee zal zijn toch zeker?? Gewoon iets leuks, al is het maar iets kleins, het gaat toch om het gebaar, dat je aan m gedacht hebt, dat je hem leuk vindt enzo..

succes iig
Oud 11-10-2002, 16:02
PardonMe
PardonMe is offline
oww haha ik lees nu pas "iets anders als een cd iig"
foutjeuhh

Mja er zijn zoveel dingen die je gewoon zomaar kunt geven!
Ga eens in zo'n cadeauwinkel kijken, hebben ze altijd leuke en lieve dingetjes..
Of koop een leuke kaart, zo'n grote bijvoorbeeld en schrijf er een lief gedichtje in..

als is het maar een kleinigheidje, het gaat om het gebaar..
Oud 11-10-2002, 16:25
snoopy
snoopy is offline
iets waarbij hij aan jou denkt, als-ie het ziet.
Oud 11-10-2002, 16:52
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
euh 'n dekbedhoes.. das best leuk hoor
Oud 12-10-2002, 13:28
$tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
Nomen-nescio schreef:
euh 'n dekbedhoes.. das best leuk hoor
<LOL> of een strijkijzer ook best leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:32
Loezzel
Loezzel is offline
Het liefste wat mijn vriend ooit gedaan heeft toen ik jarig was als volgt:

Hij was de avond voordat ik jarig werd bij mij thuis. Hij zei tegen me dat ik maar op tijd moest gaan slapen omdat ik de volgende dag veel bezoek zou krijgen. Hij zou de volgende dag zo vroeg mogelijk komen.
Ik zag hier niets verdacht in en ging naar bed zoals hij zei.
Om 12 uur kwam mn moeder me wakker maken. Er was telefoon voor mij. Ik met mn slaapdronken kop had helemaal niet door dat het 12 uur was en dat het dus mijn verjaardag was. Ik liep naar de telefoon en toen begon mijn vriend voor me te zingen. Dat vond ik al kei lief. Daarna zei hij dat ik naar de schuur moest lopen, want daar stond een cadeautje voor me klaar.
Ik liep naar de schuur (heel charmant met een slaapkop en mn allermooiste pyjama) en daar stond mijn vriend op mij te wachten!!! Ik schrok er ontzettend van maar vond het zo lief!!
Toen heb ik van hem een ketting gekregen met zijn naam erop en een heel groot lief knuffelschaap dat ook echt kan blaten, haha.

Je moet dus gewoon iets superorigineels verzinnen, wat ie echt niet van je zal verwachten. Dat slaat in als een bom!
Oud 12-10-2002, 14:39
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik heb m'n vriend voor z'n verjaardag ooit een hele mooie foto van mezelf (ja dat kan ) gegeven.. Had speciaal met m'n moeder een foto-sessie gehouden en de mooiste foto uitgekozen. Ik heb er een gedicht bijgemaakt en hij was toendertijd heel blij met t kado... Maar toch ik was te gewoon...en nu weer vrijgezel

Kuzzje IK
Oud 13-10-2002, 15:12
Buttercup
Buttercup is offline
Ik ga dinsdag met m'n vriendje paardrijden voor zijn verjaardag, heeft ie nog nooit gedaan. Is een lang verhaal
Oud 13-10-2002, 17:54
Verwijderd
ik ben zaterdag jarig... maar oeioeioei.... wa zouk krijge??? spannnunddddd hahahahah
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 18:01
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Citaat:
$tarlight schreef:
<LOL> of een strijkijzer ook best leuk hoor
jaah

maar uh.. kwas serieus das toch best leuk? Maar dan moet je wel wat langer hebben..
Oud 13-10-2002, 18:03
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Het liefste wat mijn vriend ooit gedaan heeft toen ik jarig was als volgt:

Hij was de avond voordat ik jarig werd bij mij thuis. Hij zei tegen me dat ik maar op tijd moest gaan slapen omdat ik de volgende dag veel bezoek zou krijgen. Hij zou de volgende dag zo vroeg mogelijk komen.
Ik zag hier niets verdacht in en ging naar bed zoals hij zei.
Om 12 uur kwam mn moeder me wakker maken. Er was telefoon voor mij. Ik met mn slaapdronken kop had helemaal niet door dat het 12 uur was en dat het dus mijn verjaardag was. Ik liep naar de telefoon en toen begon mijn vriend voor me te zingen. Dat vond ik al kei lief. Daarna zei hij dat ik naar de schuur moest lopen, want daar stond een cadeautje voor me klaar.
Ik liep naar de schuur (heel charmant met een slaapkop en mn allermooiste pyjama) en daar stond mijn vriend op mij te wachten!!! Ik schrok er ontzettend van maar vond het zo lief!!
Toen heb ik van hem een ketting gekregen met zijn naam erop en een heel groot lief knuffelschaap dat ook echt kan blaten, haha.

Je moet dus gewoon iets superorigineels verzinnen, wat ie echt niet van je zal verwachten. Dat slaat in als een bom!
lief man!
Oud 13-10-2002, 19:43
$tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
Nomen-nescio schreef:
jaah

maar uh.. kwas serieus das toch best leuk? Maar dan moet je wel wat langer hebben..

inderdaad, dat is meer wat voor als je bijna samenwoont... bij wijze van spreken dan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten