Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2002, 08:59
*sara*
*sara* is offline
Hallo mensen ik zit met een probleempje.Het is nu ongeveer 2 maanden uit met m'n ex.Maar ik ben nog steeds heel erg gek op hem.Ik weet dat hij ook nog wel wat voor mij voelt,we zien elkaar nog regelmatig maar meestal zijn z'n vrienden erbij dus daar kunnen we het dan meestal niet over hebben.ook smssen we nog wel veel,hij begint er meestal mee.Gister avond kwam hij nog ff wat ophalen bij mij alleen zijn vriend was erbij maarja we hebben zeker een uur staan praten en zijn zeker nog hele goeie vrienden.Toen hij weg was heb ik nog een smsje gestuurt,of hij nog wat voor me voelt en dat ik hem mis.Hij stuurde terug dat hij het nog allemaal niet zeker weet maar dat hij nog wel veel om me geeft .Ik denk dat hij misschien bang is dat het deze x weer verkeerd zou gaan.Ik wil hem heel graag lkaten weten dat ik deze x helemaal voor hem zal gaan(deed ik vorige x niet) en dat ik hem graag terug wil...Weten jullie watik moet doen om hem over de streep te trekken of moet ik gewoon even geduld hebben......????

=xxxxxxxxxx=
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2002, 09:04
Verwijderd
Waarom ging het uit?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:05
PardonMe
PardonMe is offline
Je moet gewoon geduld hebben..
Je kunt hem niet dwingen om het weer met je te proberen, en je kunt ook niet zo op hem inpraten dat hij het toch maar weer doet, hij dat voor zichzelf beslissen en niet omdat jij dat wilt.
Laat m dus gewoon ff, zodat hij daar zelf over na kan denken..
Oud 16-10-2002, 10:40
Li
Li is offline
Ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt. Op een gegeven moment ging het uit na de vakantie, terwijl ik nog echt heel erg gek op hem was en dat wist hij. (het is nu trouwens weer goed)

Hij weet nu dat jij hem nog steeds leuk vindt, dus het enige wat je moet doen is beetje afwachten. Als je hem spreekt over msn (altijd handig) of over de telefoon: Praat over leuke dingen en maak af en toe een hint of dubbelzinnige opmerking. Aan hem of hij dan "toehapt".
Ook als je hem gezien hebt: Laat een paar dagen niks van je horen en wacht totdat hij begint met contact zoeken. Reageer gewoon op z'n smsjes, maar laat merken dat je niet te afhankelijk van hem wordt.
Zo laat je zien dat je hem de ruimte geeft zodat hij kan beslissen wat hij nou écht wil
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:43
*sara*
*sara* is offline
Het ging uit omdat best vaak van die kleine ruzies hadden beetje meningsverschillen enzo.Ik had het die tijd soms een beetje moeilijk met bepaalde dingen en dat reageerde is dan soms weer op hem af .Maar daar heb ik wel spijt van....

=xxxxxxx=
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten