Advertentie | |
|
![]() |
|
Bijna nooit
en als we eens ergens niet over eens zijn ofzo, dan duurt dat nooit lang... Een van ons zegt iets liefs en dan is het eigenlijk al weer goed en kunnen we erom lachen.. ![]() We zijn allebei ook niet echt de mensen die overal een probleem van maken.. niet van elke mug een olifant maken.. dus dat is wel prettig.. Echt als ik elke dag ruzie met m zou hebben en over een beetje serieuse dingen, of zelfs vaak ruzie over onzin dingen dan zou ik me echt af gaan vragen of we wel echt zo goed bij elkaar passen.. Een relatie waarin je alleen maar ruzie hebt is ook niet leuk en ik denk dat je je er na verloop van tijd aan gaat ergeren..
|
Verwijderd
|
we hebben in anderhalf jaar tijd nog maar twee keer "ruzie" gehad. was niet eens écht AMBRAS als in schreeuwen en boos zijn, eigenlijk meningsverschil en uiteindelijk kwam er uit dat we allebei naar hetzelfde toe wilden... nie echt lollig, maar je leert er uit... duurde ook nooit langer dan een uur ofzow.
en regelmatig (elke drie maand twee keer ofzow ![]() xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het eigenlijk vreselijk, maar we werken allebei anders. Soms heb ik zelfs het gevoel dat ie alleen maar lief doet zodat ie van het gezeur af is.. Dat is niet zo, maar zo voelt het wel. Dan voel ik me kut, wil ik dat uitleggen, raakt hij geirriteerd en vindt dat ik zeur, en dan opeens komt ie lief doen, alsof ie gewoon wil dat ik stop met zeuren.. Maargoed, hij bedoelt het dan echt lief en dan ga ik er niet op in en doe ik hem weer pijn ![]() Nja.. Ik wil dat niet meer, want ik heb het wel genoeg gehad ![]() Maar het is wel weer typisch dat wij weer eens precies hetzelfde hebben |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe vaak heb je ruzie thuis?? Verwijderd | 14 | 14-04-2012 15:07 | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |