Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarom heb ik nou juist die naam nodig :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*zat ook in de mediatheek toen ze de vorige reply postte* ontopic: JAAAA! ![]() En ik heb het al een keer geprobeerd, maar de mensen die daar werken kenden heel de film 101 dalmatiers niet, laat staan dat ze wisten waar cruella wel niet mee liep.. en mijn beschrijving liet ook veel te wensen over, dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder heb je van RL gestreepte en effen ceintuurs, moet je ff in een speciaalzaak kijken. Of in zo'n winkeltje waar ze sokken etc. verkopen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn pa had 'em een keer voor me meegenomen, ik dacht bij Dickens&Jones te rotterdam, misschien kun je het daar eens vragen..maar ik weet het eigenlijk niet zeker. ![]() Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 17:54. |
![]() |
||
Citaat:
wij hebben hier zo'n winkeltje en daar kan je van die knijpoorbellen kopen (neppe dus) en dat zijn gwoon ringetjes zonder bolletje ofzo...heb je al bij een soort van 'aparte' oorbellenwinkel gekeken? anders bij een juwelier? verder kan ik je denk k niet helpen (ja, of je moet naar Wageningen komen, maar dat doe je niet zomaar eventjes voor de lol ![]() ![]() ![]() ik zoek: leuke winterjas edit: laatmaar ![]()
Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 18:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jamaar knijpoorbellen lijken me niet echt lekker aan mn lip zegmaar, heb liever een echte neppe ( ![]()
||
Citaat:
en verder week t ook niet meer ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja das wel een goed idee! ik snap hem ![]() toch nog even doorkijken naar echte die er voor bedoeld zijn, maar anders ga ik dat doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
JAAAAAAAAAAAA die zoek ik nou ook al een tijdje en ik kon de naam er ook niet van vinden Joehei nu weet ik waar ik moet zoeken! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben ik nou echt zo dom? ![]() *ontkenning slaat in* Nee masj, niet jij, die tabakswinkelgasten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En heavinly (geen zin om te quoten) zou ik het waterlooplein aanraden (tweede pad van ehh die ene kant ![]() Over het algemeen is miss sixty en Lipstick ook wel lang (maar niet wijd.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat ik die pagina van de van dale maar even uitprint en er mee naar de tabakswinkel ga.. En anders inderdaad in amsterdam. She-Devil: die dingen heten smartshops, en daar ga ik wel als tweede kijken ![]() Oja! Er is vast niemand die toevallig weet hoeveel zo'n ding ongeveer kost, he? Nouja. Ik kijk zelf wel ![]() *huppelt rondje om de tafel* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Donna Guy (uitverkoop = 50 % off). - Status Girls (voor jou). - Status en Status II (eventueel voor je vriend ofzo). Status heeft geen uitverkoop wat betreft Evisu. Den Haag: - Kyoto (tegenover het Kurhaus, een paar winkels naast Pathé Cinema). - Players (zit in de binnenstad). Succes... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zoek *ja ik vond dat ik hem hier in dit nieuwe topic ook mag plaatsen
![]() ![]() ik weet het, het is een beetje vage beschrijving... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
of bij veel souvenirswinkeltjes kun je speciale nepoorbellen kopen met veertjes erin, oehw hoe leg k dat uit, naja in ieder geval, ze zijn er speciaal voor gemaakt verschuiven niet, lijken redelijk echt en zitten niet irritant bla |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Gevolgen van Fitna: deel 2 Mobius | 100 | 07-04-2008 22:35 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 |