![]() |
|
![]() |
Een oproep voor alle pro-vegetarische/veganistische bands die op 5 mei niks te doen hebben en wel mee willen doen aan een benefit concert in Drachten (Friesland).
Ik ben namelijk in samenwerking met poppodium Iduna een benefit concert te organiseren tegen dierenleed. 5 Mei leek ons een geschikte datum hiervoor aangezien het dan bevrijdingsdag is (mensen zijn dan wel bevrijd, maar ondertussen leiden de dieren nog wel onder de terreur van de mens). als je een leuke pro-vegetarische/veganistische band hebt en wel zin hebt om dan op te treden neem dan contact op met iduna of stuur mij een mailtje met je bandnaam+genre+telefoonnummer+woonplaats en andere info waarvan je denkt dat het wel eens handig zou kunnen zijn. contact iduna: iduna oliemolenstraat 16 9203 ZN, Drachten 0512-522650 info@iduna.demon.nl mijn email adres: nimrod_666@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Koeien, schapen enz.? Heet dat niet het oerinstinct? Als je de mens ook als dier ziet, is het dan hetzelfde?
|
![]() |
weet je wat het is
je band moet pro-vegetarisch zijn... ik ben geen vegetarier, maar opzich wel pro en niet tegen. maar als je daar dan optreed en ze zien je later een frikandel ofzo eten wordt je verrot gescholden, wedden?
||
![]() |
Citaat:
Nertsen zitten in verhouding in grotere hokken. "Ja maar voor 1 bondjas moeten veel meer nertsen gedood worden dan voor 1 gehaktbal!" Ja, maar hoeveel bontjassen wil je per 10 jaar? 1 ofzo? Dus.. Vlees heb je niet nodig om te overleven. Bont ook niet. Ja mag best vinden dat 't fokken van nertsen fout is. Maar als je vlees eet kan ik je niet serieus nemen. ![]() |
![]() |
|
plaats een oproep op www.musicfrom.nl daar krijg je denk ik wel reacties
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoeveel titels van nummers van Prince kan jij opnoemen? Verwijderd | 49 | 24-04-2016 13:25 | |
Muziek |
Bullet in a bible me... just me | 175 | 22-12-2005 17:18 | |
Muziek |
Nieuwe SOAD song IEMOW-KOR | 102 | 05-04-2005 19:06 | |
Muziek |
Blink182 uit elkaar Roxy | 107 | 28-02-2005 18:56 | |
Muziek |
De COMPLETE Metal Concert Agenda DarGull | 1 | 31-07-2002 00:41 |