Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
how useful
![]() Ehm Rancid - ..and out come the wolves.. - patch -> nog nergens op Sick Of It All -patch -> nog nergens op Rancid - patch -> verschilt ![]() Lars Frederiksen & The Bastards - button -> aan mn broek nu Greenday - Minority -patch -> nergens op Offspring - Patch (geen idee waar, i kheb em ergens) EN ik ben m'n bad religion patch kwijtgeraakt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
patches heb ik wel maar zitten niet op mn tas..geen zin in..
patches: Get up kids, Alkaline trio, Rancid, Deftones (2x), soad, Bad Religion GUK en AT wil ik wel opdoen maar die moeten nog afgenaaid worden... Heb ook buttons van ten foot pole, weezer, gameface, alkaline trio, guk, ataris, apers, blink 182 (3x, plane pants jacket), face to face, midtown, JR ewing, Bad religion, pretty girls, saves the day, favez, new end original, jets to brazil, new found glory,dashboard confessional... B L A A T |
![]() |
|
ehm ik heb er behoorlijk wat, maar ik heb op dit moment nergens wat op zitten
![]() type o negative (x2) metallica (x3) sepultura coal chamber korn deftones anthrax iron maiden death nine inch nails soulfly children of bodom (x2) marduk tool rage against the machine slayer (x3) dimmu borgir fear factory dat was het geloof ik.. |
![]() |
|
kheb bijna alle patches overal afgehaald..
maar kheb van: -tool -deftones -nofx -mxpx -fenix tx -bad religion -radiohead -lagwagon -goldfinger dat waren ze.. ow jah.. oowk nog 2 rancid patches gehad van een vriend van me.. maar die geef ik oowk weer weg want ik houd opzich niet zow van rancid |
![]() |
|
metallica
children of bodom hammerfall megadeth slayer RATM dat was ut.. er zit een op m'n tas, 2 op m'n ouwe jas.. en de rest zwerft ergens rond
|
Patches op mn tas: Boy Sets Fire, at the drive-in, Weezer, Rival Schools
Buttons: Get UP Kids, Jimmy Eat World, Sparta, Further Seems Forever, Hey Mercedes, Hot Water Music, Dashboard Confessional, Jr Ewing, Pretty Girls Make Graves, shelter, Weezer, At the drive-in, Pedro the lion, Coheed and Cambria, Nerf Herder, Alkaline trio |
![]() |
|
op mn tas:
deftones nog een keer deftones system of a down TOOL bad religion heideroosjes slipknot KoRn rancid ramones sick of it all slayer incubus en nog 1 van Che Guevara, maar das geen band ![]() en mn tas begint al aardig vol te raken.... ![]() [edit] ik heb ook nog 4 buttons van the shandon ![]() |
![]() |
|
patches geloof ik
less than jake less than jake green day green day anti flag misfits rancid AC/DC sex pistols sex pistols zo'n vlammetje van een skateboard merk, ik kom ff niet op de naam smash nazi scum dead kennedy's agnostic front heideroosjes dat was het geloog ik wel, misschien dat ik nog iets vergeten ben ik heb die van the misfits op mijn tas zitten en de rest licht ergens op mijn kamer |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ben gek van tasversiersels
![]() rode salamandertjes eastpack met: nivana patch, nevermind less than jake patch, zwarte fear factory patch, paars ovaal logo pulley patch, wit met zwarte letters millencolin button, zwart skateboard ding h20 button, logo pulley button, zown poppetje van een cd ofzow flogging molly button, klavertjevier legergroene schoudertas met flap met: rancid patch, let's go rood good riddance patch, zwart logo tool patch, zwart logo lars frederiksen and the bastards button, zwart met hem pulley button, zwart met rode letters antiflag button, rood met sterretje less than jake button, poppetje verder nog liggen: nerf herder button en nog wat en aantal stickers *is op zoek naar mad caddies button help!*
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb ook nog een Kurt-Cobain button.. en nog wat loze buttons enzow.. Alles zit btw op mn schooltas.. behalve mn kittie-patch.. die zit op de mouw van mn jas.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn the sisters of mercy en joy division stickers ![]() Die van joy division zat op mijn portemonnee, die helaas gestolen is.. en die van the sisters of mercy heb ik versneden, zodat het middelste van de sticker precies op het midden van mijn ventilator past. Daar zat een lelijk geel/groen logo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]]{ing schreef:
[B]Ik denk niet dat dit echt goede ideeen zijn maar ja.. [QUOTE]- je plakt je JD en SoM stickers op de terriër van de buren - je plakt ze op je buitenband - op je schoenzool - op je rits - op je haar, vlak voordat je naar de kapper gaat - op de ansichtkaart van Balkenende aan Rosenmoller etc.... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
World of Warcraft: Deel 18 skeleton | 500 | 12-01-2008 19:27 |