Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2002, 16:39
drakootje
drakootje is offline
Vond t nie zo nodig om 2 topics te openen want gaat allebei over Engeland. Ik vroeg me dus af of ze in engeland gewone stopcontacten hebben net zoals hier, want wil daar graag me tel opladen.. Maar weet dus niet zeker of dat zomaar kan? En heb op de site van BEN gekeken maar kon niet vinden of ik in Engeland bereik heb met pre-paid en of ik vanuit het buitenland zonder iets aan te vragen kan smsen.. Weet dat je voor bellen vanuit het buitenland wel wat aan moet vragen maar geldt dat ook voor smsen? Iemand die me kan helpen plz?

Grtz Drakootje
Oud 16-10-2002, 16:46
Verwijderd
Citaat:
drakootje schreef:
Vond t nie zo nodig om 2 topics te openen want gaat allebei over Engeland. Ik vroeg me dus af of ze in engeland gewone stopcontacten hebben net zoals hier, want wil daar graag me tel opladen.. Maar weet dus niet zeker of dat zomaar kan? En heb op de site van BEN gekeken maar kon niet vinden of ik in Engeland bereik heb met pre-paid en of ik vanuit het buitenland zonder iets aan te vragen kan smsen.. Weet dat je voor bellen vanuit het buitenland wel wat aan moet vragen maar geldt dat ook voor smsen? Iemand die me kan helpen plz?

Grtz Drakootje
om op te laden, alleen even een reisstekker (ben net terug uit Engeland, dus ik kan het weten )

Enne, qua bellen dacht ik dat het wel mogelijk was en sms'en ook wel hoor, alleen moet dat staan op de website van ben. Anders eff de klantenservice bellen ..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 14:00
drakootje
drakootje is offline
Niemand meer? Moet het echt weten want ga vannacht al!
Oud 17-10-2002, 20:39
Verwijderd
Citaat:
drakootje schreef:
Niemand meer? Moet het echt weten want ga vannacht al!
1. Ja, je hebt een reisstekker nodig om je mobiel op te laden;
2. Het versturen van een SMSje kost € 0,50, vanuit Engeland. Toch wel van de Ben site
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 13:32
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Hm, die reisstekker heb je niet perse nodig hoor... De stopcontact-pootjes zitten iets verder uitelkaar, maar kwestie van een beetje hard duwen, en hij pas er gewoon in. Werkte bij mij perfect!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:03
Blizz
Blizz is offline
=//

wat is dat nou weer

volgens mij hebben engelse stekkers nog steeds 3 pinnen hoor.. 2 naast elkaar onder en 1 daar in 't midden boven.

iig zo'n stekker zat bij mijn computerbehuizing en zo zagen stekkers er ook uit op cyprus (kolonie van engeland (ex))
Oud 18-10-2002, 15:56
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Blizz schreef:
=//

wat is dat nou weer

volgens mij hebben engelse stekkers nog steeds 3 pinnen hoor.. 2 naast elkaar onder en 1 daar in 't midden boven.

iig zo'n stekker zat bij mijn computerbehuizing en zo zagen stekkers er ook uit op cyprus (kolonie van engeland (ex))
Ja klopt, maar dat pootje in het midden boven is de aarde, en op je adapter van je GSM zit geen randaarde, dus gewoon even doorduwen in de 2 overige gaatjes en hij doet het perfect.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten