Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kan het uitleggen als minder tevreden zijn dan anders. Zo ongeveer veel minder tevreden. geef jezelf een cijfer in de schaal van 1 tot 10. -100.
m'n ogen staat scheef. ik heb overal littekens (lang leve de kat! rotbeest) m'n haar is pluizig, ik heb dikke bovenbenen en ik heb gewoon een rotkop. Zijn mijn gevoelens realistisch? ik twijfel. een Picasso? misschien wel. foto's op het internet, daar begin ik niet aan. 1) iemand kan je wel heel lelijk vinden en je op uglypeople.com zetten. 2) je weet nooit wat er met die foto's gebeurd. *ben er pas geleden achter gekomen wat vriendjes doen met foto's ![]() 3) ik heb geen scanner. dus al zou ik in een vlaag van verstandsverbijstering besluiten om een foto hier neer te zetten, het gebrek aan apparatuur zal dit verhinderen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik schijn er op de een of andere manier niemand mee te kunnen overtuigen van mijn eigenbeeld. (eerder bewijzen dat ik zelf ongelijk heb als ik alle reacties hoor)
|
Ik heb ook zon periode gehad van ik-ben-lelijk-en-dat-vindt-de-rest-van-de-wereld-ook.
Misschien helpt t om eens naar de kapper te gaan, jezelf lekker te verwennen in de stad (leuke kleren kopen) en vanaf dat mometn gewoon tegen jezelf te zeggen: IK BEN MOOI. Iedere ochtend als je in de spiegel kijkt: IK BEN MOOI. je zult zien dat je dat uit gaat stralen, en dan niet egoistisch maar gewoon natuurlijk en oprecht. Jij bent het net zoveel waard als iemand anders, en wat je uitstraalt krijg je terug! Mensen letten op je uitstraling, een enkeling op je uiterlijk en diegenen zijn het ook niet waard om met jou om te gaan, daar heb je geen bal aan. Succes ermee!!
|
Verwijderd
|
ik heb ook een lange tijd gehad dat ik me echt lelijk vond.. en niet zo'n klein beetje..
als ik er aan terug denk, dacht ik dat iedereen dat vond. ik had geen zelfvertrouwen meer, ik vond me te dik, ik had een te bolle kop (voor mijn gevoel) en was gewoon oerlyk (dagt ik zelf maar iedereen sprak tegen) 1,5 jaar geleden ofzow ben ik goth geworden, langzaam aan met zwarte kleren dragen naar jurken toe. mensen keken tegen me op, ze vonden me afschuwelijk. toen kwam er nog eens bij dat ik me haren zwart verfde.. nu heb ik oranje/ blond haar (gebleekt zwart haar) ik zit weer lekker in mn vel, en heb weer voldoende zelfvertrouwen en een heleboel vrienden. ik zeg niet dat ik me nu wel knap voel, maar alang niet meer zo lelyk als eerst.. ik zou zeggen.. doe iets wat je wilt, en wat je leuk vind, probeer het van je weg te zetten dat je je lelyk vind en zorg dat je een genoeg zelfvertrouwen hebt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Genante/grappige/oude posts van jezelf. Missy | 57 | 09-08-2009 02:49 | |
Liefde & Relatie |
Crisis met jongere vriendje, drugs en ander meisje Fainne | 151 | 17-09-2006 14:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Psychologie |
Ben je tevreden met je uiterlijk?? kleinedraak | 59 | 12-04-2004 19:11 | |
Liefde & Relatie |
vriend vindt me te dik Tulpje6 | 182 | 20-11-2003 13:42 | |
De Kantine |
Alto-meisjes Delphi18 | 300 | 26-10-2003 03:49 |