Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2002, 10:34
*LoveyOne*
*LoveyOne* is offline
Ik vind mezelf veel te dik terwijl iedereen zegt dat dat niet zo is. Ik ben 1m75 en ik weeg 57. Als ik onder de douche sta zie ik echt alleen maar een groot vet stuk vlees en dan walg ik van mezelf. Ik ben in de afgelopen twee weken 11 kilo afgevallen en mijn streefgewicht is 45 kilo. Een aantal mensen vinden dat ik hulp moet zoeken maar dat wil ik niet want dan moet ik eten en wordt ik nog dikker.
wat moet ik doen?
Ik ben ook zwaar depressief en heb al een paar pogingen tot zelfmoord gedaan.
ik weet het niet meer....
Oud 03-01-2002, 10:40
Verwijderd
Meis, je bent niet dik, eerder mager. 'k weet dat je dat zelf niet zult zien, maar het is wel zo. Je bmi is te laag, dat weet ik zonder het uit te hoeven rekenen. Ga es kijken op www.sabn.nl , misschien heb je er iets aan. En zoek alsjeblieft hulp. Als je op de 45kg zit dan is het echt super ongezond en hulp zoeken wordt steeds moeilijker, probeer het dus NU te doen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 10:43
Verwijderd
Bij 57 kilo staat:
Je body mass index is 18.6. Bij een bmi onder de 20 is er sprake van een ondergewicht. Dit betekent dat je lichamelijke problemen kunt krijgen.

Bij 45 kilo staat:
Je body mass index is 14.7. Een bmi lager dan 15 is zonder meer zeer gevaarlijk. En hoewel je dat misschien zelf niet ziet, je bent zeer mager, eigenlijk vel over been. Een groot deel van je spieren zijn al afgebroken, en ook je botten kunnen zwaar te lijden hebben door ontkalking.

Als je hulp zoekt moet je niet alleen maar eten, das niet een eerste vereiste, je leert ook jezelf accepteren en het realistischer te zien. Ook voor die depressie heb je hulp nodig. Dan wordt het leven ook weer iets minder zwaar, misschien zelfs leuker, das toch ook iets? 't lijkt nu misschien onmogelijk, maar probeer het een keer uit.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 11:04
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Meisje, ga alsjeblieft hulp zoeken! Je bent echt niet te dik! Ik ben 1,78 en ik weeg 63 kg. Dan ben ik toch ook veel te dik? Ik vind zelf dat het er nog wel mee door kan... Laat je alsjeblieft helpen, dit gaat zo toch niet?!
Sterkte, als je wilt mailen: heleen_butterfly@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 11:11
sanne60
sanne60 is offline
Meis, 45 kilo ben je niet meer dan een hoopje botten zonder inhoud!! Dan blijft er nix moois meer van je over, sure!! Zoek pleaz hulp ja, want dat gaat niet goed zo met jou.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 12:55
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Bij 57 kilo staat:
Je body mass index is 18.6. Bij een bmi onder de 20 is er sprake van een ondergewicht. Dit betekent dat je lichamelijke problemen kunt krijgen.
http://perswww.kuleuven.ac.be/~pb110...geren2/bmi.htm

Boven de 18 zit je nog goed.

Dus als we zeggen een minimale BMI van 18, leidt dit tot het volgende:

L = Lengte in meter
G = Gewicht

BMI = G / L^2

Gegeven zijn lengte en BMI, dus:

G = BMI * L^2

Ofwel:

G = 18 * (1.75)^2 = 55.125

Ergo:

Ze mag minimaal 55kg wegen, maar dat is dan ook echt het minimale. Zeker geen 45kg

[edit]
Een BMI tussen de 18 en 25 is gezond.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
http://perswww.kuleuven.ac.be/~pb110...geren2/bmi.htm

Boven de 18 zit je nog goed.
www.sabn.nl
Onder de 20 heb je ondergewicht. En ik neem aan dat die wel weten waar ze het over hebben. Ik zuig dat ook niet uit m'n duim, hoor. Dank je.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:01
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
hey je bent echt nie dik hoor, echt als je zo gaat denken moet je echt hulp zoeken, ik zelf ben 1.76 en weeg 62 en dat vinden sommige nog te weinig, en jongens vinden zo'n mager lat meestal ook nie echt aantrekkelijk (klinkt maybe hard maar t is wel waar) dus doe je zelf nou een plezier en zoek hulp, heel veel sterkte xx nathalie
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:01
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
www.sabn.nl
Onder de 20 heb je ondergewicht. En ik neem aan dat die wel weten waar ze het over hebben. Ik zuig dat ook niet uit m'n duim, hoor. Dank je.
Maar geen gevaarlijk ondergewicht, dat is pas onder de 18 en dat heb ik al op meerdere sites gelezen. Ik hou mij daar namelijk ook mee bezig, aangezien ik ondergewicht heb (65kg bij 1.88).

BTW:
De internist waar ik 2 jaar geleden bij was in het ziekenhuis, zal het denk ik ook wel goed weten, vind je niet?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:07
Marc S
Marc S is offline
Ook heb ik nog even buiten beschouwing gelaten dat ze nog niet volwassen is en waarschijnlijk ook nog niet helemaal volgroeid. Daardoor is de BMI ook nog onbetrouwbaar (bij jongeren komt 'ie bijna altijd lager uit, terwijl ze toch gezond zijn).
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Maar geen gevaarlijk ondergewicht, dat is pas onder de 18 en dat heb ik al op meerdere sites gelezen. Ik hou mij daar namelijk ook mee bezig, aangezien ik ondergewicht heb (65kg bij 1.88).

Heb jij bij mij ergens zien staan dat het ernstig was? Ik niet.

Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
(bij jongeren komt 'ie bijna altijd lager uit, terwijl ze toch gezond zijn).

Als ze zo iets schrijft dan ga jij er nog van uit dat het eventueel misschien gezond kan zijn?! Ik niet.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:17
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Als ze zo iets schrijft dan ga jij er nog van uit dat het eventueel misschien gezond kan zijn?! Ik niet.
45 kilo niet

Zie mijn eerste post, 't is dat jij er gelijk op springt. Ik zei dat een BMI vanaf 18 'nog' gezond is. Ja, het is ondergewicht, maar niet gevaarlijk (een BMI tussen 18 en 20)...

Ik was 2 jaar geleden in het ziekenhuis voor onderzoek, omdat ik me continu misselijk voelde. De internist onderzocht me van top tot teen.

Mijn BMI = 65 / 1.88^2 = 18.4

Hij vond me wel aan de magere kant, maar voor de rest was het niet gevaarlijk. Je gaat me nu niet vertellen dat ze bij het ziekenhuis zelf niet weten wat er aan de hand is...

Dus nogmaals:

Haar minimale gewicht is 55kg. Haar streefgewicht (BMI=20) is 61kg. Meer valt daarover niet te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Je gaat me nu niet vertellen dat ze bij het ziekenhuis zelf niet weten wat er aan de hand is...

Verdomme, dat zat ik je dus net ook al te vertellen: ik heb NIET gezegd dat het levensbedreigend is ofzo, ik heb alleen gezegd dat het een ondergewicht is, en dat zeg jij zelf ook. L E Z E N

En bij jou is het een ander verhaal, das gewoon van zelf, bij haar niet, dat kun je hier toch wel lezen, lijkt me? Als je een vriendin met anorexia hebt dan zie je dat wel in iig...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:24
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Verdomme, dat zat ik je dus net ook al te vertellen: ik heb NIET gezegd dat het levensbedreigend is ofzo, ik heb alleen gezegd dat het een ondergewicht is, en dat zeg jij zelf ook. L E Z E N
"Je body mass index is 18.6. Bij een bmi onder de 20 is er sprake van een ondergewicht. Dit betekent dat je lichamelijke problemen kunt krijgen."

Heb je dus wel gezegd.

Citaat:
En bij jou is het een ander verhaal, das gewoon van zelf, bij haar niet, dat kun je hier toch wel lezen, lijkt me? Als je een vriendin met anorexia hebt dan zie je dat wel in iig...
Ik heb toch ook duidelijk geschreven dat 45kg absoluut niet kan.

"Ze mag minimaal 55kg wegen, maar dat is dan ook echt het minimale. Zeker geen 45kg!"

Wie leest hier nou niet goed? Deze hele discussie is onnodig.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:29
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Oh ja, bij mij was het stress. Daar kwam het misselijke gevoel door en daarom at ik ook tijden weinig of bijna niets. Ik weet zelf hoe het is.

Zomer 1998 woog ik 76kg.
Toen ik bij de internist was 67kg.
April vorig jaar woog ik 58kg.
Nu weer met veel moeite 65kg.

Niet 'vanzelf'... je verliest geen 18 kilo 'vanzelf'

[edit]
Shit, 't is al 2002
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:31
Asses
Asses is offline
jij ben egt niet te dik hoor ik weeg iets van 52 en ik ben 1.60 dat is goed als jij 45 wil wegen dan ben je egt gek!!!je moet egt hulp zoeke
Oud 03-01-2002, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Marc S zegt:
Heb je dus wel gezegd.
Dat komt van een site... Dat verzin ik dan toch niet zelf?
Nogmaals: L E Z E N
Citaat:
Wie leest hier nou niet goed? Deze hele discussie is onnodig.
Kennelijk toch jij. Als je de discussie zo onnodig vindt, dan houd je er toch mee op? Het is zo simpel.

En anorexia is iets heel anders dan stress...

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (03-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 16:01
Verwijderd
Marc, we zijn het er over eens dat ze iig niet meer af moet vallen. Onder wat ze nu weegt is het wel slecht, dat kun ook jij niet ontkennen. Verder zijn we het er denk ik ook over eens dat ze hulp moet zoeken, ze wil meer afvallen, ze eet bewust niet of weinig, ze vindt zichzelf dik, terwijl het tegendeel waar is, dat is dus niet goed. Discussies over de overige dingen kunnen we, mocht dat nodig zijn, misschien beter over mail voortzetten ipv in deze topic.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 16:42
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Marc, we zijn het er over eens dat ze iig niet meer af moet vallen. Onder wat ze nu weegt is het wel slecht, dat kun ook jij niet ontkennen. Verder zijn we het er denk ik ook over eens dat ze hulp moet zoeken, ze wil meer afvallen, ze eet bewust niet of weinig, ze vindt zichzelf dik, terwijl het tegendeel waar is, dat is dus niet goed. Discussies over de overige dingen kunnen we, mocht dat nodig zijn, misschien beter over mail voortzetten ipv in deze topic.
Zoals ik al schreef, de discussie is geheel onnodig. Maar goed, ik ben het ermee eens dat ze hulp moet zoeken, want 11 kilo verliezen in 2 weken is iets wat ik me nauwelijks kan voorstellen en dat zeker lichamelijke gevolgen heeft of zal hebben (afgezien van het gewichtsverlies)...

*LoveyOne*: Zoek hulp!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 17:58
Balance
Balance is offline
kben het zeker eens met alles wat gezegd is (naast de onnodige discussie)

meis, zoek alsjeblieft hulp!!!
kijk eens naar jezelf... ben je nou zo veel gelukkiger nu je 11 kilo lichter bent? nee, je wilt alleen nog maar meer afvallen, bent alleen nog maar met eten bezig en voelt je ongelukkig!! dat is toch niet wat je wil? als je bij die 45 kilo bent gekomen wordt het alleen nog maar erger hoor! je zal zien dat je jezelf alleen maar slechter gaat voelen, wordt ongelukkig... dat wil je toch niet???
kijk eens om je heen... hoeveel mooie meiden zie je wel niet! die zijn waarschijnlijk allemaal zwaarder dan jou en hartstikke gelukkig! geluk heeft dus niets met gewicht te maken! zoek vrienden/vriendinnen op... ga leuke dingen doen en probeer wat minder dingen te doen die je niet leuk vindt, probeer jezelf te vermaken, je zal zien dat je je gelijk een heel stuk beter voelt! beter als toen je zag dat je zo veel afgevallen was!
ik herken best veel en weet ook hoe het is om zo erg te willen afvallen, ik ben heel erg blij dat het bij mij niet zo ver is gegaan, want ik ben nou veel blijer als toen! het heeft dus absoluut niks met eten en gewicht te maken of je nou gelukkig bent of niet! probeer dat te onthouden!!!

ik weet dat het weinig uitmaakt of iemand zegt 'ga weer eten' want dat wil je niet... daarom probeer ik je zo duidelijk te maken dat je zo weinig bereikt als je als maar afvalt, dat je daar alleen maar ongelukkiger van wordt
en als je hulp zoekt, dan zetten ze je echt niet gelijk achter een vol bord eten... ze hebben ervaring met meiden met anorexia en weten hoe verschrikkelijk moeilijk het voor ze is om weer te gaan eten!
heel veel succes!!
Oud 03-01-2002, 18:48
*LoveyOne*
*LoveyOne* is offline
iedereen beweert hier dat ik anorexia heb maar dat heb ik niet ECHT NIET
ik wil dat niet hebben...
Oud 03-01-2002, 19:06
Balance
Balance is offline
in twee weken 11 kilo afvallen en je vind dat niet genoeg... je wilt tot 45 kilo afvallen... sorry, het klink toch echt als anorexia!
maar hoe je het ook wilt noemen, je hebt wel door dat het fout gaat (anders had je dit topic niet geopend) dus probeer er wat aan te helpen! sites over anorexia (als sabn) kunnen je een heel eind helpen (ook om te voorkomen dat je het krijgt...!)
Oud 03-01-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
*LoveyOne* schreef:
Lieffie, dat je het niet wilt hebben, dat snappen wij ook wel. Wat denk jij dan dat je hebt? Gewoon een beetje afvallen? Ga alsjeblieft eens op www.sabn.nl kijken, misschien heb je er iets aan, ook al zou je geen anorexia hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 19:27
Verwijderd
ik meen 't laatst ergens gelezen te hebben dat je BMI berekenen pas nut heeft als je volgroeid bent

ik weet niet meer waar (op internet ergens, daar stond: pas op! enz..

[Dit bericht is aangepast door marianne22 (03-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 19:33
Verwijderd
ga je al naar een psycholoog??
verder die alles es.
Dat helpt waarschijnelijk meer dan 1000x te horen krijgen dat je dun bent, en 45 ECHT NIET GEZOND IS.
Los met een psycholoog of zo de problemen op en val niet af!

dat is veeeeel beter dan achteraf te moeten concluderen dat je toen je op die 45 kilo zat gewoon graatmager...
dat is ook niet mooi--->zo is 't goed
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 08:42
X-je
X-je is offline
Citaat:
*LoveyOne* schreef:
Ik vind mezelf veel te dik terwijl iedereen zegt dat dat niet zo is. Ik ben 1m75 en ik weeg 57. Als ik onder de douche sta zie ik echt alleen maar een groot vet stuk vlees en dan walg ik van mezelf. Ik ben in de afgelopen twee weken 11 kilo afgevallen en mijn streefgewicht is 45 kilo. Een aantal mensen vinden dat ik hulp moet zoeken maar dat wil ik niet want dan moet ik eten en wordt ik nog dikker.
wat moet ik doen?
Ik ben ook zwaar depressief en heb al een paar pogingen tot zelfmoord gedaan.
ik weet het niet meer....
Dan zou ik ook te dik zijn, want ik meet ook 1m75 en weeg ook 57 kilo. En volgens mijn vriend heb ik nie veel vlees om vast te pakken

X-je

Oud 04-01-2002, 08:43
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
X-je schreef:
Dan zou ik ook te dik zijn, want ik meet ook 1m75 en weeg ook 57 kilo. En volgens mijn vriend heb ik nie veel vlees om vast te pakken
LoL
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:25
Stier17
Stier17 is offline
Mag ik ff: &^$*&$

Kom zeg, je bent 1m75 en 57 kilo: volgens mij heb jij een heeeeeeeeel slecht beeld van jezelf!!! 45 kilo is veel te licht voor iemand van jou lengte hoor, en hoe kan het dat je zo snel afvalt: eet je helemaal niks ofzo. BAD BAD BAD.

En voor alle anderen: dit is geen forum om ruzie te maken, hoor!
Oud 04-01-2002, 12:38
*LoveyOne*
*LoveyOne* is offline
neej, ik eet idd niks.....
Oud 04-01-2002, 14:26
xxtupacskexx
xxtupacskexx is offline
you're totaly NOT fat!!! Ik bne 1.65 en weeg 49 kilo! ik wil ook wel afvallen tot 45, maar in uw plaats zou 'k da zeker nie doen!!! ge zijt al 10cm groter dan mij, en da is bij nu al vel over been! Maar, ik heb dat ook hoor, als ik in de douche sta, dan zie ik ook alleen maar een brok vlees, ik heb dan zo van die buien van ik ben veeeeel te dik!!! Dan wil ik afvallen, en da lukt da nie, en dan eet ik nog meer! Als ik u was zou ik stoppen me afvallen! Veel suc6!!!
-XxXxX- iemand die u begrijpt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:59
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Als je kijkt naar de gemiddelde gewicht/lengte verhouding van mensen ben je echt niet te dik..

ik ben zelf even lang en weeg evenveel als jij, en ben best tevreden met mn figuur, krijg er zelfs weleens complimenten mee..

Volges mij ben je niet dik, maar zie je jezelf wel zo.. Volges mij is er nikz aan de hand als je gewoon gezond blijf eten..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 18:03
Verwijderd
je bent echt totaal niet dik!!!!!!!!!!!!
Geloof me!!!!!!!!!! (sorry hier heb jij natuurlijk nix aan)
Maar je moet wat om vast te pakken hebben? Strax is het alleen nog maar bot..........
Ik weet niet door wie of wat je op dit idee bent gekomen, maar trek je dan ook nix aan van oppervlakkige mensen.......

Als ik van die fotomodellen zie die vel over been zijn denk ik echt niet: "wat mooi" ofzow.....dit is niet lullig bedoeld maar t is gewoon zo. En de meeste jongens denken daar volgens mij ook zo over. Eet gewoon lekker koekjes en chips en taart, en zorg dat je af en toe gaat sporten. Dan behoud je een mooi gewicht en kun je tenminste gewoon lekker leven! Probeer aan iets anders te denken, lekker uitgaan enzow. Please probeer het!
Denk niet: als ik hulp ga zoeken dan moet ik eten. Als je hulp gaat zoeken krijg je de kans om te praten over dingen waar je mee zit.....dit kan ontzettend helpen. Of praat met iemand die je kent en 100% vertrouwt. En niet over je gewicht, maar over alle dingen waar je mee zit.

suc6
heel veel liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 18:15
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
*LoveyOne* schreef:
Je wil 't niet hebben, ok, maar je hebt 't wel, als je er zo over denkt.

En ik kan je vertellen dat jongens (ikzelf, iig) een meisje van 45 kg ECHT niet mooi vinden hoor!

Liever 60 kg ofzo, dat is beter.
Bij 45 is er echt iets mis hoor!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 19:42
muckymouse
muckymouse is offline
hoe kan je in godsnaam 11 kilo in 2 weken afvallen?

45 kilo is echt niet goed hoor, maar dat zegt iedereen hier dus das eigenlijk een beetje een nutteloze toevoeging.

zelf ben ik 172, en weeg ik 57/58 ofzo, soms denk ik ook dat ik te dik ben, maar dan zeggen ze ook dat ik gek ben.

dus ik zou echt hulp zoeken als ik jou was
Oud 05-01-2002, 12:45
Verwijderd
Citaat:
*LoveyOne* schreef:
Waarom eet je niks? Geen honger? Wil je niet eten? Ben je bang om aan te komen? En als dat zo is, waarom ben je er bang voor? Je lichaam heeft, net als een auto, brandstof nodig, anders kan het zich niet 'voortbewegen', das nou eenmaal een feit. Eet dus iig iets om jezelf te kunnen laten leven.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 14:10
babygirl
babygirl is offline
Je hoeft jezelf echt niet dik te vinden, ik weet dat je er misschien niet veel aan hebt maar ik ben maar 1m64 en weeg 53kg en er zijn nog mensen die zeggen dat ik te mager ben en geloof mij dat is ook niet leuk als ze dat zeggen. Veel sterkte!
xxx een belgisch meisje!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 17:32
plato
plato is offline
je bent helemaal niet dik ,eerder mager
Oud 05-01-2002, 18:46
Missy M
Missy M is offline
Hey, ik heb eigenlijk precies hetzelfde als jij.. Alleen denk ik niet zo erg. Ik ben zelf 1.74 en weeg 51 kg. Dat schijnt dus TE dun te zijn.. Dat weet ik dus zelf wel maar TOCH voel ik me ook te dik! Het lijkt wel alsof iedereen dunner is dan mij! Ik bedoel; als ik in de douche naar beneden kijk dan lijk ik nie echt dun..ook eerder te dik zoals jij zegt! Maarjah, dat is dan een gevoel.. Ik word namelijk heeeel blij als mensen zeggen dat ik te dun ben ofzo! Dan kan ik het weer niet uitstaan dat me ma zegt dat ik "precies goed" ben.. En dan ga ik proberen minder te eten enzO.. Maarjah, dat was dan MIJN verhaal.. Eigenlijk gaat het hier om *Loveyone*! Nou ja, ik wil je er dus op wijzen dat je dus ook te dun bent.. EN dat dat dus helemaal niet goed is! (ik geef je nu advies terwijl ik er zelf niks aan doe ) Eigenlijk zou ik maar eens hulp gaan zoeken..zodat je niet meer van jezelf gaat walgen! Nou ja, ik heb nu mijn zegje wel gedaan hé Succes!!!
~xXx~ M.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 18:46
halve gare
halve gare is offline
ik ga nu niet zeggen dat het goed is wat je doet, maar snap ook dat als je in 2 weken 11 kilo bent afgevallen niet zo maar meer kan stoppen of nu opeens tevreden kan zijn over je lichaam en niet meer wil afvallen.
en zoals ieder een zegt hulp zoeken is het beste wat je kan doen, als je daar voor de moed kan verzamelen zou ik het maar zo snel mogelijk doen.
ik weet dit is moeilijk en dat doe je niet zomaar.

misschien heb je wel helemaal geen eetstoornis en dan zit je je voor niets zorgen te maken... want als je zoveel bent afvallen door andere redenen kan het ook weer vanzelf goed komen.

maar kijk uit want 45 is inderdaad veel te weinig!
Oud 05-01-2002, 20:07
twijfeltje
twijfeltje is offline
probeer het er met een goede vriendin of je moeder over te hebben, dit is echt niet gezond. Je zelfbeeld is gewoon helemaal verkeerd professionele hulp kan je hier echt overheen helpen, gelukkig zie je geloof ik zelf wel een beetje in dat het niet echt normaal is anders had je hier nooit dit gepost, dus ben je al wel een beetje op de goede weg. Maar praat er met iemand over en ga dan samen professionele hulp zoeken. Als je zelfbeeld positiever wordt dan zal je waarschijnlijk ook niet meer zo snel aan zelfmoord denken!
heel erg veel sterkte en suc-6!
Oud 06-01-2002, 14:33
Stier17
Stier17 is offline
Citaat:
*LoveyOne* schreef:
Meissie weet je wel hoe slecht dat voor je lichaam is? Je moet echt hulp zoeken hoor! Straks gaat het zodanig mis dat je flauwvalt, maar niet meer wakker wordt: dat risico is er echt! Het lichaam heeft voldoende bouwstoffen en energie nodig om te kunnen blijven functioneren.
Oud 06-01-2002, 14:49
the tourist
the tourist is offline
Ik ben precies even lang en even zwaar als jij, en ik ben echt niet dik! Jij dus ook niet. het is een mooi gewicht, best wel slank. Dus je moet je gewicht zo houden en echt niet afvallen! (en zeker niet tot 45 kilo!)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 15:35
mellymen
mellymen is offline
Je bent helemaal niet dik je beeld je het zelf in!! JE BENT NIET DIK!!!

Regels voor berichten