![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het dan zo'n lekker gevoel dat ik geen stap meer naar achteren kan doen en hij me dus gewoon kan zoenen 'zonder' dat ik er iets 'aan kan doen' ![]() Mjah, heerlijk! |
![]() |
|
Na 5 uur en 7 minuten rigoreus testen is het jongeren consumentenbond testteam tot de conclusie gekomen dat er in de lagere prijsklasse tafels weinig tot niets te penetreren is. Eveneens is het gevaar op houtwormen in de genitalien geenszins een goedmaker laat staan opwindend en geven daarom alle tafels een onvoldoende.
Van alle tafels was de Hartman tuintafel gemaakt van plastic met zijn speciale prasolopening het meest bevredigend. Deze is te koop bij alle grotere Blokkerfilialen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maarre ik heb ook zwoel tegen een tafel staan drukken zonet om te kijken om ik er iets bij ging voelen...maarre noppes....kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik opgewonden moet raken van een dode boom in planken gezaagd, bijgeschaafd en gelakt... ![]() maarja kan ook aan mij liggen natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]() pibbo mag wel blij zijn, we vertegenwoordigen allebei een ander deel van zijn topic... ik het zwoele, en jij de tafel, YEAH!!! wij zijn ook de enige die het snappen ![]()
|
|