Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Nee, k bedoelde 1) ![]() Citaat:
daardoor heeft t ook best lang geduurt voordat er echt gekeken werd naar een optie. Stel dat ik nu midden in het jaar instort oid, dan is dat helemaal stom.. Dan heb ik voor de 3e x de 2e niet goed afgesloten, behoorlijk dom dan. Als ik thuis zou leren, zou dat makkelijker gaan.. Mja, dan moet ik het jaar daarop idd alles in 1 x doen ![]() Citaat:
Of viel het wel mee?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben 3 maanden voor het eindexamen met school gekapt omdat ik me depri/kut voelde om daar nog maar iets te doen. Áls ik op school was lag ik te slapen, zo moe was ik die tijd ook.
We zijn nu een paar maanden verder en ik weet dat ik er gruwelijke spijt van heb! Helaas, het is gebeurd.. Volgend jaar nieuwe opleiding! Ik heb het niet gedurft om terug te gaan, ik hoop dat jij dat wel doet en niet net als ik er zo'n spijt van zal krijgen!
|
pffffffffftttttttt, ik word altijd depri midden in een schooljaar, waarom weet ik niet
![]() Bij mij begon het op de middelbare school en ik heb zowat alle middelbare scholen uit mijn omgeving gehad ![]() ( natuurlijk speelden er ook anderen probs meej maar dat is niet noodzakelijk )... iig, uiteindelijk ben ik naar een dag/avond school gegaan en was sterk in nivo afgezwakt dat ik mijn diploma toch haalde ookal was ik maar een half jaar of minder in 2 jaar aanwezig ( misschien wilde ze gewoon van me af dat kan natuurlijk ook )... Ik doe nu zelf 2 vakken thuis, maar dat is erg moeilijk, daarom zou ik, als ik jou was, terug naar school gaan, je hebt je leeftijdsgenootjes om je heen, en je kan gewoon de les volgen in de klas ipv alles zelf uit te moeten zoeken en info op zoeken via I-net of de bieb... Daarnaast zou je wel naar school moeten, wat denk ik beter is, want als je het thuis zou doen, word je vaak snel afgeleid ( goh van wie zou dit nou komen ![]() Maarja na al mijn geblaat weet ik natuurlijk niet waarom jij met school gestopt bent etc... |
![]() |
||||
Citaat:
Mja, eigenlijk durf ik nu ook niet terug, en denk ik ook wel een btje, volgend jaar zie ik wel. Mja, dan verlies ik een hoop tijd weer. Ben ik 16, heb ik de 2e niet afgemaakt ![]() Zou ik dan 3havo oid kunnen doen, zit ik toch weer met een leeftijdsverschil van 2 jaar.. Suc6 als je teruggaat.. Citaat:
En via wat doe je dat? Citaat:
vervolgens project gedaan om er na een week mee te kappen, en daarna zat ik thuis. T kwam door problemen thuis, en door mijn motivatie.. Daaruit kwam weer spijbelen, schorsing, stoned op school komen, dat geblaat ![]() Ik heb weer met mn psych/mw/ouders en zelfs met mn vader overlegd, en ik ga -waarschijnlijk- vanaf december met een project meedoen. Aangezien ik vergeleken een havo2 klas heel erg achterloop, moet ik eerst flink bijspijkeren ed. Dat doen we dan in klasjes van ongeveer 10 mensen, en aan het einde moeten we dus klaar zijn voor school ![]() Dat project wil ik wel doen, mja, weer kennis maken met andere mensen enzo, weer 'echt' aan de slag, ben nu al superzenuwachtig ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Ik was sowieso al 1 van de oudste, 18 in 4Mavo maar dat komt omdat mijn basisschool 9 groepen had. Dat leeftijdsverschil heb ik altijd goed gemerkt maar niet gestoord.
||
Citaat:
En je hoeft geen proefwerken tussendoor te maken, denk ik ![]() Naja ik had toendertijd ook veel probs thuis ook blowede ik veel maar niet op school, je moet gewoon doen waarbij jij je het lekkerst bij voelt, dan kan je ook het ebste presteren lijkt me... iig veeeeeel suc6, ik hoop echt dat je het red, want het kan zo kl*te zijn... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar nee, natuurlijk heb je geen proefwerken. Gaat gewoon om wat zelfdiscipline... Edit: overigens is dat bij NTI, LOI en NHA verschillend. Tip: NTI kost de helft van wat het LOI kost. NHA is ook goedkoper dan NHA. Niet het LOI nemen tenzij je per se natuur- of scheikunde wilt doen, want alleen het LOI heeft die vakken... |
![]() |
|||||||
Citaat:
mijn toekomst.. Mja, ik ben pas 15, er kan nog zoveel gebeuren.. Citaat:
Hm.. lijkt me toch wel behoorlijk lastig.. Had je niet heel erg het gevoel dat je volwassener ed was? Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Je kan aan niemand iets vragen oid ![]() Nou ja.. Ik ga dus aan dat project meedoen, heb ook niet echt een keuze denk ik.. Heb er nog niet superveel zin in, maar k hoop wel dat ik het deze keer haal ![]() Iig bedankt voor jullie reacties ![]()
Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 15:39. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
hoewel ik weer zit te twijfelen. Ik wil wel, en ook weer niet ![]() Nu kan ik nog terugvallen, dan niet meer.. Nu denken mensen dat ik aan het bouwen ben, aan mn leven. Als ik dan echt meedoe, zou ik weer 'goed' moeten zijn, normaal, net als iedereen :\
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Na MBO2 en twee jaar werken weer terug naar school... Frank95 | 9 | 10-02-2016 08:26 | |
Studeren |
Terug naar school Borre | 3 | 26-03-2012 09:10 | |
Algemene schoolzaken |
Serieus Probleem Wil Terug Naar School MitchBoy | 5 | 13-04-2010 19:17 | |
Studeren |
terug naar school frits89 | 2 | 04-06-2009 23:04 | |
Studeren |
Terug naar school? douche-eendje | 13 | 13-09-2008 10:34 | |
Psychologie |
Niet geaccepteerd worden door ziekte, daarom niet naar school. kimberley | 21 | 29-03-2004 11:01 |