Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 19:53
Rioto
check dat ...voor de gene die niet weten wat sXe inhoud..

zelf leef ik volgens deze style...check it out
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 22:02
Rhinus
Rhinus is offline
sXe is toch van die princiepes hebben die totaal geen invloed hebben op de wereld?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:06
Rioto
Citaat:
Rhinus schreef:
sXe is toch van die princiepes hebben die totaal geen invloed hebben op de wereld?
tja ..ik vind het een Pure levenswijzen ..geen drank ..geen drugs en de dingen erom heen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:08
sublime
sublime is offline
heb het gezien, al wist ik al wat het inhoudt.

ik was er echt helemaal stil van. het hele beklemmende sfeertje en wat spraken ze zichzelf tegen: geweld tegen levende wezens = taboe, maar ze weten niet of ze iemand zouden vermoorden voor hun acties... dat is toch niet eerlijk? ik bedoel, je verkondigt iets en voelt jezelf daarna beter dan anderen waardoor jij je er niet aan hoeft te houden. zo kwam het op mij over: "wij streven naar het goede, wij doen het goede, en alles is daarvoor geoorloofd. wij mogen doden"

opzich vind ik het goed als je je principes nastreeft, maar blijf met je voeten op de grond, maak jezelf niet wijs dat je een hoger doel nastreeft dat beter is, belangrijker is dan de principes van anderen.

ik wist dat er extreme straight edgers waren, maar als ik dit zo zie vraag ik me toch af wat ze nou willen. denken ze echt met een molotovcoctail de wereld te kunnen verbeteren?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:25
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
sublime schreef:
stukje
zo denk ik er ook over, beetje vreemd allemaal
Reageren

Regels voor berichten