Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat hier niet om principes, maar of jij het voor jezelf draagbaarder kunt maken thuis. Dat ze jou onrecht hebben ongedaan, boeit niet relatief gezien. Je kunt beter een beetje nageven, zodat je rustiger kunt slapen. Citaat:
Je bent nu 14 en je zegt het al 4 jaar volgehouden te hebben. Nog eens 4 jaar en je bent 18. Denk daar eens over na. Als je nu een beetje nageeft (in gedrag) en serieus aan jezelf denkt door in ieder geval school af te maken, dan kunnen ze later echt de pot op. |
![]() |
|
![]() |
ze hebben geen reden om kwaad op me te zijn.. mn broer viel me net aan, dus ik roep om hulp omdat hij veel sterker is... komt mn moeder naar beneden, flipt ze helemaal, zegt ze dat k me aanstel. liegt mn broer dat ik hem aanviel en dan gelooft ze hem.. geeft hem gelijk.. zegt dat ik maar beter weg kan gaan, dat ik hier niet hoor.. ze hebben gewoon zo'n perfect beeld van hun gezin waar ik niet in pas.. mn broer wel, hij wel.. hij heeft geen vrienden, geen leven maar hij heeft wel 2 klassen overgeslagen.. ik niet, ik heb dr wel eentje overgeslgen maar ben ook al 2 keer bijna blijven zitten.. k hoef nog maar 2 jaar maar toch, daarna MOET ik bij mn vader gaan wonen.. das nog erger dan dit.. nog 2 jaar mn vwo doen.. en k heb echt geen zin om mn school zo af te maken.. thuis kan ik niet leren, op mn kamer niet en beneden ook niet.. mn broer zet zn muziek keihard aan als k boven zit en als k beneden zit gaat hij tv kijken.. ze hebben nu zelfs een neiuw4e huisregel: ik mag geen tv kijken benden, hij wel. ik moet afwasssen, hij niet.. ik kan niet langer dan 10 min in dezelfde kamer zitten met hun drbij.. k kom niet meer van ze af.. de komende 4 jaar zit ik aan ze vast, met school enzo.. moet van hun verplicht ooknog mn vwo halen, drna moet ik van hun gaan studeren voor een studie die zij heben uitgezocht. en drna in een huis wonen en een baan krijgen die zij voor me bepaald hebben.. ookal zo'n leuke toekomst..
|
![]() |
|
tering wat erg voor je...
De kinder-telefoon kan hier ook niks aan doen, en zelfmoord heb je echt alleen je zelf mee. Ik kan je 1 tip geven. Stap naar de politie. Zeg dat je wordt mishandeld door je ouders en je broer. Dat je geen leven hebt. Vertel wat ze je allemaal hebben aangedaan. Ze kunnen er voor zorgen dat je uit huis wordt geplaatst (ik begrijp uit je teksten dat je toch liever niet thuis wil wonen). Ik hoop dat ik je een beetje steun kan geven maar dit zie ik echt als de enige oplossing. Pik het niet en stap naar de politie!
||
Citaat:
ik vind het echt heel erg voor je dat het er bij jou thuis zo aan toe gaat en natuurlijk is het niet leuk als ze je verjaardag vergeten. toch zou ik proberen er met iemand over te praten (vertrouwenspersoon op school of een vriend/vriendin) probeer zo veel mogelijk buitenshuis te doen (ga sporten ofzo) en probeer een soort muurtje om je heen te bouwen, wat heel moeilijk is. en als je nou bv op school heel erg goed je best doet, zien ze dat jij wel degelijk iemand bent en niet een nix die ook nix kan. ik hoop dat het gauw toch wel beter zal gaan met je en probeer er met iemand over te praten. sterkte!! *knuff*
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En tegen nogwatjuh: Als je ooit eens iemand nodig hebt om je verhaal tegen kwijt te kunnen of gewoon om even tegen uit te huilen, mijn MSN is: joeyklerkx@hotmail.com (als je eventueel wilt/kunt/mag bellen dan kan ik je dan ook mijn telefoonnummer geven)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #42 WolterB | 500 | 05-09-2006 18:16 | |
Psychologie |
Keuzes Verwijderd | 19 | 17-12-2003 20:08 | |
Psychologie |