Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mensen snijden om agressie en verdriet en pijn weg te krijge volges mij..ikzelf doe t niet ik ben meer iemand die alles opkropt wat natuurlijk ook slecht is
misschien daardoor die aanvallen. maar de laatste tijd gaat t best redelijk met me dus ik zou nie weten wat dr dan in mn onder bewustzijn dwars zit ![]() khoop wel daje een beetje van dat snijden afkomt werkt heel erg verslavend (zie k bij andere mensen) en das zowiezo niet goed Kuzziejz
|
![]() |
ik weet niet precies of ik hetzelfde heb.Ik heb wel soms dat ik gewoon denk van het gaat fout ofzo en dan krijg ik een heel spacey gevoel, alsof ik zeg maar "van veraf alles meemaak" zoals een droom.Dat gebeurt heel plotseling en ik krijg dan meteen een rilling over me lijf en het voelt dan heel onwerkelijk aan.Als ik dan weer gewoon kalm doe gaat het weg.Ik weet niet of het hetzelfde is maar dat heb ik al vaker gehad.(vooral in combinatie met drugs maar ook zonder)
||
Citaat:
|
er zijn zoveeel mensen met paniekaanvallen, das echt niet gek.
Ik zit nu in cognitieve gedragstherapie om de paniekaanvallen te verminderen of te laten verdwijnen en hoe ik ermee om moet gaan en wat mijn denkfouten zijn. Ik begon namelijk ook situaties te vermijden, nu ga ik ze tegemoet. Ik weet niet of jij hetzelfde hebt maar dit was voor mij de juiste oplossing en over twee weken ben ik klaar met de therapie en heb in geen tijden meer een paniekaanval gehad. |
![]() |
|
![]() |
Ja maar bij mij is het iets anders denk ik.Ik krijg soms gewoon een HEEL erg eng gevoel.Dan vraag ik me af waar alles op slaat.HEel raar, ik kan het niet uitleggen.Het is net alsof je dan in een droom zit.Ik kan het niet uitleggen.En dan MOET je gewoon iets doen, ik kan dan neit blijven zitten, dan moet ik door een gevoel gewoon IETS doen, naar buiten of even lopen ofzo.En dan wordt t meestal minder.Het is gewoon een gevoel dat je de controle kwijtraakt, dat is eng, terwijl dat helemaal zo is maar toch ben je er bang voor, ik vind het maar weird en vind het absoluut niet cool!
|
Volgens mij ben je absoluut niet de enige hoor..
Ik heb dat zelf ook, vrij vaak weer de laatste tijd. Steeds vaker heb ik een flashback naar mijn verleden, krijg het benauwd, begin te trillen, te huilen, om me heen te slaan, ben weleens gaan gillen van paniek, en 1x bijna flauwgevallen.. Vroeger had ik er ook last van, maar in veel mindere mate, nu lijkt t alleen maar erger te worden :\
|
ik heb t n tijdje geleden heel erg gehad... Ik kreeg flashbacks en viel bijna flauw doordat ik zo in paniek raakte... Tis iig niet vreemd dat jij dat hebt oid. Blijkt wel dat r meerderen zijn... Ook had ik voorgevoelens, en die namen me in 1 x helemaal in beslag. Probeer er iets aan te doen... Weet dat dat heel erg moeilijk is, maar ga naar buiten, zoek n vriendin op ofzo, en zorg dat je weg bent bij mensen. Als er mensen in de buurt zijn wordt t alleen maar erger. Bij mij iig.
|
![]() |
zowiets als beta heeft heb ik dus ook
maar uit de rest herken ik ook veel ik denk niet dat therapie (goed geschreve?) werkt want daar heb k zowiezo geen goede ervaringen mee. Misschin dat t komt omdat ik een hele tijd apatisch ben geweest in de buurt van mensen en mezelf er de laatste tijd een beetje tot dwing wat "levendiger" te zijn. Bij mij is t wel zo dat ik op t moment van zo'n 'aanval' ook denk van waar ben ik mee bezig en dan zie ik allemaal dingen die Kunnen gaan gebeuren voorbij flitsen. De andere keer gaat t weer heel anders en dan krijg ik gewoon een eng gevoel over me heen zonder daarbij behorende gedachten. Ik ben wel al blij dat ik duz niet de enige ben ![]() Knuvv
|
![]() |
Ik heb vroeger veel paniekaanvallen gehad; had te maken met dat ik bang was om controle te verliezen en flauw te vallen. Ik durfde op een gegeven moment mijn bed niet meer uit. Ik werd angstig, flauwvallerig, wist niet meer of ik dood was of levend, dacht dat ik aan het doodgaan was, mijn hart ging tekeer, werd helemaal warm en trok wit weg, wou dat iemand constant mijn hand vasthield, en waterdrinken en spetteren hielp enigzins. Mijn advies is: Neem risico's en laat je niet kennen. Geef je over aan die paniekaanval, en raak er niet afhankelijk van. Op het moment zelf kun je het beste gaan liggen en een tijd blijven liggen, neem als je uit logeren gaat veel spullen mee waar je aan gehecht bent, ga naar de dokter; er bestaan pilletjes, serotonine wil ook helpen, ga eruit en doe aan lichaamsbeweging.
|
![]() |
|
![]() |
eignlk was t voor allebei de beta's
![]() Ik moet zowiezo altijd gaan liggen want er komt een heleboel duizeligheid bij pillen neem ik liever niet ook weer lechte ervaring mee Misschien komt het door bep. dingen die int verleden gebeurd zijn In ieder geval wil k iedereen bedanken die heeft gereageerd ![]()
|
![]() |
Ik heb vroeger veel paniekaanvallen gehad; had te maken met dat ik bang was om controle te verliezen en flauw te vallen. Ik durfde op een gegeven moment mijn bed niet meer uit. Ik werd angstig, flauwvallerig, wist niet meer of ik dood was of levend, dacht dat ik aan het doodgaan was, mijn hart ging tekeer, werd helemaal warm en trok wit weg, wou dat iemand constant mijn hand vasthield, en waterdrinken en spetteren hielp enigzins--------------> dit heb ik precies tzelfde, dan is alles gewoon heel erg NEP als ik t zo kan zeggen, en dat is gekomen nadat ik voor de eerste keer een schijf had geslikt (XTC) toen kreeg ik dat ook (was denk ik superonzeker) nu krijg ik het bijna niet meer.Ik doe die rotzooi ook niet meer(godzijdank, was nogal in een experimentele fase)En sindsdien heb ik ram vaak zon gevoel over dat ik zou gaan flauwvallen dat ik daar bang van werd en dan MOET je naar je vriendin ofzo of liggen maar het gaat gewoon niet weg.
Ik denk ook vaak aan hoe ONbelangrijk ik eigenlijk ben in de wereld omdat er zoveel mensen bestaan en zon dingen, dan ga je denken dat niks zin heeft en dat je helemaal niet leeft ofzo(best wazig en daarom ook zeer kut gevoel)
||
Citaat:
Misn kan je hier ff kijken.. D'r zijn ook van die boekjes over, moet je bij een JIP oid gaan kijken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
in stonedheid blijven hangen (licht) wanhopig1 | 15 | 06-07-2014 12:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heb ik net een paniekaanval gehad? Verwijderd | 17 | 22-06-2013 22:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
aanvallen justmexi | 6 | 29-06-2012 12:19 | |
Psychologie |