Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 19:55
Verwijderd
heb er geen topic meer over teruggevonden maar goed.

ik zag donderdag op de ZDF een wedstrijd tussen 2 vrouwenteams, Duitsland en Rusland. Over het algemeen vind ik dat er niks mis is met vrouwenvoetbal maar ik heb zo vreselijk gelachen om die wedstrijd. Dat is dan dus een interland en die speelsters waren ZO SLECHT. keepers die de bal voortdurend loslaten speelsters die geen eens een bal aan konden nemen. Het was meer een komedie dan een voetbalwedstrijd. Als ik dit zie lijkt het me duidelijk waarom er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Wat vinden jullie moet er meer aand8 aan vrouwenvoetbal besteed worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2002, 21:42
Blisz
Blisz is offline
ja heb ik ook gezien...
nee vind niet dat er meer aandacht aan besteed moet worden...
niks tegen vrouwenvoetbal hoor ik ga der zelf ook op maar toch ik vind het niet leuk om naar te kijken weet niet waarom...

KuzZzZz.....
Oud 16-11-2002, 13:26
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
nee, er kijkt toch niemand naar..
Oud 16-11-2002, 14:54
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik zag ook ooit zon soort wedstrijd ja
(wel meer gezien ooit maar die sprong erbovenuit)
ik vond het ook wel grappig
er gebeurt van alles geks
ballen die van 5 meter voor het doel keihard het stadion worden uitgeschoten
een corner die bij de middellijn belandt
enorm lompe tackels die helemaal nergens voor nodig zijn
en een bal goed aannemen lijkt voor vrouwen ook vrij moeilijk

ik denk niet dat ze beter gaan voetballen als er meer aandacht aan wordt besteed. Verder vind ik dat voetbal op hoog niveau meer aandacht moet krijgen dan voetbal op minder hoog niveau. Dus als er nou een goede wedstrijd is mag daar best aandacht aan worden besteed.

Laatst gewijzigd op 16-11-2002 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 15:28
Methuselah
Methuselah is offline
erm, ik heb ook al wedstrijden gezien van vrouwen die op een degelijk niveau waren, zowel fysisch als technisch, dus om op basis van die ene wedstrijd 't vrouwenvoetbal volledig naar beneden te halen vind ik persoonlijk 'n beetje overdreven. Ik nu niet zeggen dat we 't moeten ophemelen, maar met respect en een objectieve blik kijken mag wel imho
Oud 09-03-2003, 18:58
Debbie
Debbie is offline
die wedstrijd was idd slecht..maar goed dat gebeurd bij mannenvoetbal ook wel is toch? en de laatste tijd is het niveau van vrouwenvoetbal ook beter geworden en is het best leuk om naar te kijken. conclussiie: vaker kijken dus
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:13
Verwijderd
jah, er moet meer aandacht worden besteed aan vrouwenvoetbal. Dat vrouwen het wat minder goed kunnen als mannen, ok. Maar dat wil niet zeggen dat er minder aandacht aan besteed moet worden..

Kijk ook maar eens darts De vrouwen daar zijn ook niet altijd even best Zelfde geld voor voetbal maar ik vind niet dat ze daardoor dan minder aandacht moeten krijgen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:46
Verwijderd
Grove motoriek is bij vrouwen niet zo 'sterk' ontwikkeld als bij mannen.
Laat dat nou net een vereisde zijn om met een beetje gratie te kunnen voetballen. Vrouwen voetballen, zeg maar, met 2 linkerbenen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten