Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is heel moeilijk voor je , om te accepteren dat je sommige dingen gewoon (nog niet) aankunt. Maar zoals Leonoor al zei, het is geen schande. Je hebt het geprobeerd, je wilde het graag , maar het heeft niet uitgepakt zoals je zelf graag wilde. Probeer je in te denken dat je het voor jezelf doet door knopen door te hakken en te zeggen dat het je gewoon allemaal teveel wordt. Mensen om je heen zullen het waarschijnlijk alleen maar waarderen hoe goed jij je best doet, maar begrijpen vast dat het gewoon een enorme overstap is, van de ene op de andere dag weer fulltime naar school te gaan.
Het lijkt me inderdaad een goed idee om met school te gaan praten. Als je zo'n lieve mentor hebt, komt het vanzelf wel goed. Deze kan eventueel een plannetje met jou bedenken, zodat je wat gas terugneemt en je niet helemaal over de bol werkt. Ben niet bang dat de psychiater je gaat veroordelen, dat doet hij heus niet. sterkte liefs Maai
||
Citaat:
Was ik maar niet zo onzeker..... *volknuf* Lau.
|
Verwijderd
|
heej lau,
natuurlijk is het moeilijk toe te geven dat je gas terug meot nemen! maar misscien is het nou juist heel sterk van je ls je dat aangeeft! das niet zwak oid, echt neit. het betekend nl dat je het zelf inziet, weet je hoeveel mensen daar problemen mee hebben??? super meis! echt! en nja, als je met die psychiater emilie bedoelt, kan ik begrijpen dat je zo denkt, ikw eet ook niet of je dat bedoelde, dat je terug wou naar juno? als je dat wel bedoelde en emilie durft ook maar 1 zown ding te zeggen kom ik je helpen hoor! een heeeeeele dikke knuffol en heel veel succes bij je mentor!!! mir |
Advertentie |
|
![]() |
|
|