Advertentie | |
|
![]() |
|
Tips om te ontspannen/ontstressen:
- Laat je horloge thuis liggen als je niet op tijd ergens hoeft te zijn - Probeer zoveel mogelijk met één ding tegelijk bezig te zijn. Dus niet TV-kijken en telefoneren, bijvoorbeeld. - Loop rustig, langzaam als het kan. - Groet en glimlach tegen mensen - Denk niet altijd aan wat je van plan bent en wat er mis is in je leven - Zorg dat je genoeg tijd tussen afspraken plant, dat geeft rust - Probeer elke dag wat tijd vrij te maken om lekker niets te doen. - Geef iedere dag minimaal één persoon een complimentje over hoe hij/zij eruit ziet of wat hij/zij bereikt heeft - Maak elke avond voordat je naar bed gaat een korte wandeling van 10 minuten.
||
Citaat:
In elk geval, hij was vandaag bij me en het ging wel erg goed. Alleen heb ik nog steeds het idee dat mijn gevoelens aan het 'afnemen' zijn. Beetje raar gevoel is het wel. Ik blijf nu bij hem omdat ik nog te veel voor hem voel. Maar ik weet niet hoe lang het allemaal zal duren... ![]() Bedankt voor jullie reacties, ik hou jullie op de hoogte! |
![]() |
|
hey hey.
![]() Ik zou zeggen, neem even een tijdje afstand van hem om erachter te komen hoe je je werkelijk voelt tegenover hem... Mis je hem na een tijdje, dan voel je waarschijnlijk toch wat voor hem.. Doet het je eigenlijk niks, dan heb je inderdaad redenen om te twijfelen ja, je gevoel blijkt dan niet sterk genoeg te zijn, en het is eerlijker om er dan een punt achter te zetten.. Maar in een relatie lijkt het mij niet meer dan normaal dat na een tijdje het verliefde gevoel, de vlinders, plaats maakt voor iets anders, iets groters, iets meer, enz... Dat gevoel is dan dus liefde.. Maar het kan ook dat de verliefdheid wegebt, en dat er niets voor in de plaats komt.. Het bloedt een beetje dood zou je kunnen zeggen.. Je weet niet waarin je verliefde gevoel nu overgaat, dus afstand nemen lijkt me dan een goede methode om erachter te komen.. ![]() Vertel het je vriend gewoon eerlijk, hoe je erover denkt.. en ben achteraf ook eerlijk over je conclussies.. wil je met hem verder, of wil je er een punt achter zetten omdat je gevoelens gewoon weg zijn.. ![]() Sterkte en succes ![]()
|
Nou, ik heb het gisteren uitgemaakt. Ik heb wat afstand proberen te nemen maar dat voelde hij aan en kwam me daarom bijna iedere dag opzoeken. Ik heb veel met mensen gepraat en nagedacht, maar opeens was het duidelijk. Ik was vrijdagavond bij hem en er was gewoon geen verliefdheid of intimiteit meer. Het werd van mijn kant meer vriendschap. Ik heb het er wel erg moeilijk mee gehad omdat ik toch een heleboel van hem hou, maar niet op deze manier. Ik moest gewoon eerlijk zijn. Ik bedank jullie allemaal voor je advies, het heeft me echt geholpen om een kritisch naar ons te kijken en mn eigen gevoelens onder ogen te zien. Hij had het er erg moelijk mee maar het is gewoon beter zo...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hm ditzelfde maak ik ook wel eens mee...
Ik neem dan altijd ff afstand, dat zeg ik oo kgewoon tegen hem, ik wil ff wat afstand om wat na te denken. Dan merk je al snel of je hem mist of dat je het zo ook wel oke vindt
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
Ze willen dat ik professionele hulp (RET) neem Nebel | 20 | 23-09-2004 16:55 | |
Psychologie |
alles wat ik doe in mijn leven maakt mij onzeker... Verwijderd | 2 | 09-11-2003 22:08 | |
Psychologie |
Wat maakt jou uniek? Sysy | 63 | 27-04-2003 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
Psychologie |
Angst voor ommekeer?? Zou ik nu het geluk mogen kennen?? Lindatje | 3 | 03-01-2002 22:49 |