Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2002, 11:22
thug life
thug life is offline
1 november een dag die ik nooit zal vergeten,
ik was zoals gewoon op school en liep met een schoolgenoot naar een ander gebouw, halverwewge zakte ik door m'n linkerbeen en kon niet meer op staan de jongen die bij me was heeft de ambulance gebeld en ik ben naar t ziekenhuis gebr8!

In het ziekenhuis kwamen ze al snel tot de conclusie dat ik een hersenbloeding had gehad en linkszijdig verlamd ben...

pas later toen ik m'n vriend zag (toen nog scharrel waar ik net 2 weken mee ging) drong het tot me door dat het nooit meer zo zou worden als 'vroeger'

in het begin was ik verdrietig en wou niet meer maar vooral ook boos en kon het niet begrijpen; 16 jaar ik stond midden in m'n leven ik had zoveel toekomst plannen.
nu inmiddels dik twee maanden verder

ik zit nu in een revalidatiecentrum en moet alles weer op nieuw leren wat af en toe zwaar is mijn belangrijkste doel is om weer een beetje te lopen

mijn scharrel van toen de ware van nu is nog steeds bij me en ik hou ontzettend veel van um, hij was de reden dat ik door heb gevochten voor m'n leven

toch heb ik nog heel veel vragen ; waarom waarom ik?als j 16 bent kun je dit toch niet krijgen? zo zie j in dat het leven heel oneerlijk is verdeeld!!

zijn er meer jongeren die zoiets mee hebben gemaakt of dat je leven in 1 klap is veranderd?
Oud 11-01-2002, 12:27
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/003266.html
En crossposting is niet toegestaan. Aangezien ik denk dat je met je topics meer op de psychologische gevolgen doelt dan op het lichamelijke (dat haal ik er iig uit als ik je topic lees) sluit ik hem hier, dan kan hij op psych open blijven. Op L&G mag je van mij wel een ander soort topic over dit ow posten, maar twee precies dezelfde posts is en blijft crosspost, dus niet toegestaan, hoe moeilijk dat soms ook is...
Topic gesloten

Regels voor berichten