Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 15:30
Verwijderd
Allo, ik ga binnenkort weer paddoos fressen, en het moet nu ultiem leuk worden...ik heb mn huis vrij waarschijnlijk, Ik zet overal andere muziek op in elke kamer( ikdacht aan Surf, Drum n Bass, Jazz,GOA-trance en Punk ), overal ander licht (goeie tips), er komt een leuke console met geinige games, overal matrassen, we gaan waarschijnlijk met zn vieren paddooen...wat nog meer? heeft iemand nog leuke tips? films? Spelletjes? ik sta open voor alles
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2002, 15:46
Günther
Günther is offline
zet alles wat breekbaar en om kan vallen weg
Oud 16-12-2002, 16:02
Raeden
Raeden is offline
Conker's Bad Fur Day (N64) en Super Monkey Ball (NGC)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 16:39
substantial
substantial is offline
laat die games en de tv enzo lekker uitstaan zou ik zeggen
ga naar buiten de natuur in als je echt een goeie trip wil hebben
Oud 16-12-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
substantial schreef:
laat die games en de tv enzo lekker uitstaan zou ik zeggen
ga naar buiten de natuur in als je echt een goeie trip wil hebben
op dit moment vind ik het buiten niet erg prettig vertoeven. ..bovendien is binnen ook leuk. Buiten heb ik ook al gedaan, dat was leuk maar rond de kerst blijf ik liever binnen.

Conkers Bad Fur Day ROELS! GOED ID! en die breekbare dingen....gaat niet lukken denk ik (kerstboom) daar blijf ik wel gewoon uit de buurt
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:23
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Zorg ervoor dat er geen mensen langskomen die geen paddo'tjes ophebben, anders gaan die denken dat jij zielig aan t doen ben.
En ja, alle breekbare dingen weg en zorgen dat je genoeg peuken/wiet inhuis hebt. Denk aan de evnetuele vooruitkomende munchies en zorg dat je geen psychoses krijgt, dus lekker in je vel zitten is nog wel het belangrijkst.

Ik kan me mijn 1e paddo-trip nog wel herinneren: hartje zomer, ouders zaten in Mexico, samen met mijn broer en nog een homie. Interview met wat plantjes gehad, kaboutertjes voorbij zien komenen in gaten gevallen die volgens mij niet en nooit bestaan hebben. Kortom: een mooie zaak.

Hoe ga je ze nemen...eerst thee van trekken of meteen naar binnen sodemieteren? En hoeveel ga je nemen? 1 portie per persoon? Haal je t bij de smartshop?
Oud 16-12-2002, 17:29
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
wat wil je nog meer?

laat je buitendeur open, leg je winterkleding klaar (ook laarzen)
en uhmmm koop een kaleidoskoop bij de Zeeman of Wibra
Oud 16-12-2002, 17:32
substantial
substantial is offline
tvs enzo brengen je niet echt in de trip
teminste zo heb ik het ervaren
en met paddows op heb je ook niet echt last van de kou

en de beste paddotrip had ik met de kerst met sneeuw buiten en overal kerstlichies enzo
wat wil je nog meer

binnen kan ik ook wel goed trippen hoor
maar het lukt mij altijd beter als ik niet in men eigen huis ben
daar ken ik alles al zo goed
kga liever naar buiten dingen ontdekken enzo
Oud 17-12-2002, 08:50
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Toen ik paddo's ophad vond ik er juist geen kist aan om games te spelen.. Ik werd te snel afgeleid en vond het allemaal maar gek.. Maar wie weet vind jij het wel leuk natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Mad Ruda schreef:

Hoe ga je ze nemen...eerst thee van trekken of meteen naar binnen sodemieteren? En hoeveel ga je nemen? 1 portie per persoon? Haal je t bij de smartshop?
Ik flikker de paddoos van de smartshop eerst in een wiet-grinder, dan in een kom gooien en soep er bij. Werkte de vorige keer prima en binnen een kwartier waarschijnlijk neem ik een of een halve portie...ik heb niet zoveel nodig.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 17:01
Raeden
Raeden is offline
loze vraag: wat doe je dan in dat kwartier als je allemaal je kommetje soep op hebt? lijkt me echt een dood moment
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 17:41
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Jos schreef:
loze vraag: wat doe je dan in dat kwartier als je allemaal je kommetje soep op hebt? lijkt me echt een dood moment
nogal loze vraag, wachten tot het werkt,je erop verheugen, praten, gewoon wat je normaal ook doet...
Oud 17-12-2002, 18:08
Locke
Locke is offline
Ik voel jammer genoeg niet zo veel meer van paddo's neem meestal 2 portie's maar het is beetje trippen en daar houd het mee op maar laaste keer had ik 16 gram philospher stones en toen was ik wel heel erg hard van me pad af ..
Oud 17-12-2002, 18:18
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Jos schreef:
nee hoor, gewoon doen wat je normaal doet.. en voor je het weet slaat het in soms bij iedereen tegelijk.. soms niet
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 18:20
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
AePiE schreef:
Ik flikker de paddoos van de smartshop eerst in een wiet-grinder, dan in een kom gooien en soep er bij. Werkte de vorige keer prima en binnen een kwartier waarschijnlijk neem ik een of een halve portie...ik heb niet zoveel nodig.
ehm, dosering? een portie per kom soep per persoon?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 18:31
Günther
Günther is offline
Citaat:
Jos schreef:
gewoon beetje chillen smoken e.d. vorige keer had ik het op en na 15 minuten vond ik het binnen eng en ben ik naar buitengegaan smoken toen begon alles
Oud 18-12-2002, 08:41
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
ehm, dosering? een portie per kom soep per persoon?
Wat een moeilijkheden... ja gewoon...wacht: het recept

Men neme Per Persoon:
- 1 portie paddoos (voor mij halve denk ik)
- 1 soepmok
- 1zakje cup-a-soup (smaak maakt gen zak uit)
- 1 kop gloeiend heet water (d.w.z. gekookt water)

De paddoos maak je fijn, doe je in een soepmok, zakje soep erbij, water erbij, roeren, opvreten (bij voorkeur iets afgekoeld, anders brand je je bakkes )
Tadaaaaaa - echte Magic-Sjampionnen-soep.

Maar mensen, we raken off-topic. De hoeveelheid danwel innemen van het fijne spul heb ik geen problemen mee. Dat lukt me wel.
Ik wil alleen wat geinige tips, door middel van ervaringen van anderen. De vorige keer was ook leuk, maar het kan altijd leuker (alhoewel ik toen 3 uur zwaar heb liggen trippen, en daarna nog steeds een lachkick had. De greins kreeg ik niet van mn smoel... )
Enne , in dat kwartiertje "Dood-Moment" ga je gewoon tv kijken, muziekjes aanzetten, ouwehoeren, vorige trips weer eens naspreken, etc. Eventueel degenen die nog nooit gepaddoot hebben nog eens voorlichten... het komt allemaal vanzelf. Desnoods zet je een videootje aan...wedden dat je hem niet afkijkt( of in ieder geval niet volgt)?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Locke schreef:
Ik voel jammer genoeg niet zo veel meer van paddo's neem meestal 2 portie's maar het is beetje trippen en daar houd het mee op maar laaste keer had ik 16 gram philospher stones en toen was ik wel heel erg hard van me pad af ..
Je weet toch dat hoe vaker je paddoot (in een korte tijd) hoe minder het werkt? Als je er een tijdje mee stopt (geloof een maand, maar dat verschilt P.P. natuurlijk) werkt het vanzelf weer beter. Het schiet niet op om steeds meer te gebruiken...dat kost alleen maar meer geld.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 10:06
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Allemaal moeite voor niks. Elke paddotrip is al ultiem.
Oud 19-12-2002, 11:20
]{ing
]{ing is offline
muahaha. bedankt voor het recept. maar ik heb twee spacebars (met 3 gram hawaiaanse again)

via via..

*heersch*

zaterdag wordt vet
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:02
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar een vriend van me die vertelde dat het moment dat ze "door" komen dat dat echt super wazig is als je naar een lantaarnpaal kijkt
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 09:53
]{ing
]{ing is offline
wil je weten hoe ULTIEM het was?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 10:06
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Allemaal moeite voor niks. Elke paddotrip is al ultiem.
ik vond er eerlijk gezegd vrij weinig aan, alleen een beetje ingewikkeld
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 12:15
]{ing
]{ing is offline
onze trip was echt ultiem, we konden geen spacebars regelen dus zijn we 2 porties verse hawaiaanse (samen 15 gram) bij de smartshop gaan halen, daarna als omelet met 2 eitjes gebakken en ieder de helft opgegeten (het smaakte niets eens naar paddo's, gedroogde zijn 100x viezer) mbv aphex twin en blacklights hadden we sfeer gemaakt, muziek goed hard gezet, allebei chillen op de bank perfect stereobeeld aangezien de luidsprekers symmetrisch achter de bank staan. we hebben ongeveer 2 uur durende, opbouwende climax gehad, andere 2 en half/3 uur was in-&uitwerking. de trip was helemaal perfect, geen stress, niets ontbrak eraan.. we hadden genoeg speeltjes, en anders konden we ons ook nog vermaken met het rondspringen op aphex twin ook mooi, het stof op mijn zwarte lakens van het bed leek net een grote sterrenhemel, alle stofjes waren kleine sterretjes owja.. eten was subliem, vooral na de climax (ervoor kan je toch niets binnen krijgen).. paprika chips waren nog nooit zo goddelijk lekker
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 20:34
drama
drama is offline
Citaat:
substantial schreef:
tvs enzo brengen je niet echt in de trip
teminste zo heb ik het ervaren
en met paddows op heb je ook niet echt last van de kou

Trippend wil ik het niet direct noemen maar tijdens de paddootjes vond ik de combi van een PC met filmpjes varierend van WTC attack, JFK aanslag e.d. en ATR Into the Death erg bruut....erg ziek ook
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2002, 21:52
Verwijderd
tijdens de trip hebben wij nog Dude Where's my car gekeken.
was echt zooo cool
hele andere blik op die film (had em al vaak gezien)

maar was zoooo tof
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 22:51
Günther
Günther is offline
soon my friend, soon

*schrijft op hand, paddos bestellen 3 porties hawaiaanse*
Oud 28-12-2002, 12:23
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
soon my friend, soon