Advertentie | |
|
![]() |
|
Zorg ervoor dat er geen mensen langskomen die geen paddo'tjes ophebben, anders gaan die denken dat jij zielig aan t doen ben.
En ja, alle breekbare dingen weg en zorgen dat je genoeg peuken/wiet inhuis hebt. Denk aan de evnetuele vooruitkomende munchies en zorg dat je geen psychoses krijgt, dus lekker in je vel zitten is nog wel het belangrijkst. Ik kan me mijn 1e paddo-trip nog wel herinneren: hartje zomer, ouders zaten in Mexico, samen met mijn broer en nog een homie. Interview met wat plantjes gehad, kaboutertjes voorbij zien komenen in gaten gevallen die volgens mij niet en nooit bestaan hebben. Kortom: een mooie zaak. Hoe ga je ze nemen...eerst thee van trekken of meteen naar binnen sodemieteren? En hoeveel ga je nemen? 1 portie per persoon? Haal je t bij de smartshop?
|
tvs enzo brengen je niet echt in de trip
teminste zo heb ik het ervaren en met paddows op heb je ook niet echt last van de kou en de beste paddotrip had ik met de kerst met sneeuw buiten en overal kerstlichies enzo wat wil je nog meer ![]() binnen kan ik ook wel goed trippen hoor maar het lukt mij altijd beter als ik niet in men eigen huis ben daar ken ik alles al zo goed kga liever naar buiten dingen ontdekken enzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik voel jammer genoeg niet zo veel meer van paddo's neem meestal 2 portie's maar het is beetje trippen en daar houd het mee op maar laaste keer had ik 16 gram philospher stones en toen was ik wel heel erg hard van me pad af ..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Men neme Per Persoon: - 1 portie paddoos (voor mij halve denk ik) - 1 soepmok - 1zakje cup-a-soup (smaak maakt gen zak uit) - 1 kop gloeiend heet water (d.w.z. gekookt water) De paddoos maak je fijn, doe je in een soepmok, zakje soep erbij, water erbij, roeren, opvreten (bij voorkeur iets afgekoeld, anders brand je je bakkes ![]() Tadaaaaaa - echte Magic-Sjampionnen-soep. Maar mensen, we raken off-topic. De hoeveelheid danwel innemen van het fijne spul heb ik geen problemen mee. Dat lukt me wel. Ik wil alleen wat geinige tips, door middel van ervaringen van anderen. De vorige keer was ook leuk, maar het kan altijd leuker (alhoewel ik toen 3 uur zwaar heb liggen trippen, en daarna nog steeds een lachkick had. De greins kreeg ik niet van mn smoel... ![]() Enne , in dat kwartiertje "Dood-Moment" ga je gewoon tv kijken, muziekjes aanzetten, ouwehoeren, vorige trips weer eens naspreken, etc. Eventueel degenen die nog nooit gepaddoot hebben nog eens voorlichten... het komt allemaal vanzelf. Desnoods zet je een videootje aan...wedden dat je hem niet afkijkt( of in ieder geval niet volgt)? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
onze trip was echt ultiem, we konden geen spacebars regelen dus zijn we 2 porties verse hawaiaanse (samen 15 gram) bij de smartshop gaan halen, daarna als omelet met 2 eitjes gebakken en ieder de helft opgegeten (het smaakte niets eens naar paddo's, gedroogde zijn 100x viezer) mbv aphex twin en blacklights hadden we sfeer gemaakt, muziek goed hard gezet, allebei chillen op de bank
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||