![]() |
|
![]() |
ik denk dat je eigen huidskleur houden het gezondste is. je liegt toch alleen maar jezelf en andere mensen voor door er een nepkleurtje op te smeren, vaak is het overduidelijk nep en dan vind ik het mooier om gewoon een beetje bleek te zijn.
|
Ik heb één keer zelfbruiningscrême gebruikt en ik ben niet van plan dat er een tweede keer komt.
![]() M'n gezicht en hals waren nogal geel-gevlekt en dit bleef zo'n 3 dagen zichtbaar. Het merk van deze troep weet ik niet, maar een aanrader is het sowieso niet. Misschien werkt een ander (duur) merk beter, maar waarom zou je in de weer gaan met bruiningscrême als de rest van Nederland ook bleker wordt in de winter?! |
![]() |
|
![]() |
k heb het ook, van loreal ofzo.
een oranje flesje is het, het is net nieuw. en k had eerst andere maar die werkte neit echt goed, maar deze is super! k breng het een uurtje voor ik ga slapen op, en dan kan het goed intrekken en de volegnde ochtend ehb je kleur op je gizicht, je ebnt neit meteen een negerin natuurlijk maar je ziet het wel goed! en je krijgt er , asl ej eht gewoon goed uitsmeert en niet teveel gebruikt, een mooi kleurtje van. alleen meot je daarna wel ff goed je handen wassen anders hebbe de binnekant van je handen de volgende ochtend ook een kleurtje en das niet zo mooi. succes er mee!!! |
![]() |
|
![]() |
Mjah, ik gebruik wekelijks dat soort crème, van de Etos (huismerk). Ik krijg er wel een mooi kleurtje door, niet geel en ook niet superbruin, maar mijn nagels zijn de dag erna dus wel geel. Das nogal vies. En je moet opletten dat je de crème gelijkmatig aanbrengt, anders krijg je wél vlekken/strepen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Trouwtopic! Nona | 454 | 31-01-2011 12:26 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
bruin worden? probleem! hopla16 | 19 | 24-03-2005 14:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
zonnebank druiveke | 31 | 22-03-2004 19:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebrand die bruin worden versnelt? heropsychodream | 24 | 23-07-2003 19:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
bruin worden Phylicia 14 | 19 | 31-05-2003 21:24 |