Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Dat is inderdaad veel werken. Tuurlijk moet je je niet minderwaardig of rot voelen, waarom zou je? Als je een studie niet aankunt, ben je voor mij geen minder mens. Daarbij komt ook nog dat je aan de universiteit studeert; het hoogste niveau wat je vakgebied betreft! Misschien dat Frans toch niet de juiste keuze was of ligt het universitair onderwijs je niet zo - wat wel vaker voorkomt. Kom op, beetje (zelf)vertrouwen houden!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar idd, als het niet lukt hulp zoeken is een eerste stap (bv. bij een decaan of een bijlesleraar). En anders misschien kijken of een andere studie misschien meer geschikt voor je is. Of nog meer tijd in je studie stoppen, als je echt door wilt gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het gaat lukken hoor ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Misschien is deze studie het gewoon niet voor jou, of ligt de universiteit je idd niet zo. Maar dat is toch niet zo erg? Als je voor 1 februari stopt heb je geen studieschuld bij de IBG en kan je nog een half jaar rondkijken voor een andere opleiding op universitair of HBO niveau!
|
als ik er kei hard voor zou werken, zoals jij doet, dan zou ik het heel erg vinden als het niet lukte. zeker als het verder een kei leuke studie is.
maar als het niet lukt, dan lukt het niet. en je kunt moeilijk nog harder werken, je zegt al dat je hier kei moe van wordt. logisch, want je doet echt veel! als ik jou was zou ik even goed nadenken of ik geen leven naast mn studie wil of misschien beter iets anders kan gaan doen. ik zou denk ik het 2e doen, ik wil niet zooo veel tijd aan mn studie besteden ook al is het nog zo leuk. en helemaal niet als ik het dan niet of maar net zou halen. als ik jou was zou ik een afspraak met je studieadviseur maken! |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar als ik nu een tentamen niet haal heb ik geen reden om te balen, het is dan gewoon mijn eigen schuld. als ik er kei hard voor werk en het lukt niet, tsja das dan toch best wel helemaal niet leuk. kortom, ik heb beetje last van faalangst ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met mijn vader. Sneeuwwitje | 21 | 11-01-2010 22:31 | |