Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2002, 20:18
Fallen396
Fallen396 is offline
Ik heb een probleem, ...er is een meisje en ze wilt het aan met me, MAAR ze heeft al een vaste relatie van anderhalf jaar met een andere jongen. Nu komt het, ze wil het namelijk niet uitmaken met die gast omdat ze schrik heeft voor zijn reactie en als die negatief is zou ze niet echt meer welkom zijn bij die jongen en dus ook haar vriendenkring. We kunnen dus ook niet samenzijn omdat iemand dat zou kunnen zien en zou kunnen gaan klikken. Wat ben ik nu verondersteld te doen??? Ik bedoel....die zit constant op mij te lachen in de klas en tijdens de klasdag heeft ze mij tijdens een opdracht echt wel ahum...stevig vastgepakt terwijl het eigenlijk niet nodig was. Ik was al aan het denken gegaan(in de mate dat da mogelijk is ) en het enige waar ik op dit moment op kan komen is naar die gast stappen, al zijn tanden uitslagen en vervolgens die door zijn strot te rammen(maar ja, das nie echt volwassen hè ) Wa moet ik nu van da meisje denken??? Is da nu een naïeve trut die niet ziet dat ge op 16-jarige leeftijd alleen relaties aangaat die misschien elke keer maar een week of 2 weken duren, het is toch alleen maar het kussen en het(ge weet wel).....juist ja waar het om gaat op zo een leeftijd. Ik wil geen naïeve trut maar fysiek is ze wel mooi en ik zou die wel al te graag eens willen.....juist ja. Eerst voelde ik me aangetrokken tot haar, ik dacht dus da da wel over ging na een week, het was gebeterd maar nu ben ik gewoon terug verliefd maar als ik daar eens mee kan ...juist ja dan gaat da juist over.... NOW THE BIG QUESTION: WA MOET IK DOEN?? ZE VASTPAKKEN EN KUSSEN EN....JUIST JA ZODAT IK VAN DIE GEVOELENS AFRAAK(en dus een ruzie ontketenen)OF MET DIE GEVOELENS BLIJVEN ZITTEN EN ZOT WORDEN(als ik da al nie ben )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2002, 20:37
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Wat jij moet doen is de enter toets gebruiken bij het typen van iets
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:45
Verwijderd
hee, lul, man, lul, gewoon neuken die slet, en dan dumpen man lul, en een biertje pakken met die vriend, lul!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 21:02
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef:
Wat jij moet doen is de enter toets gebruiken bij het typen van iets
droge humor hou ik wel van!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 21:09
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef:
hee, lul, man, lul, gewoon neuken die slet, en dan dumpen man lul, en een biertje pakken met die vriend, lul!
Whaha
Precies
Oud 24-10-2002, 22:18
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
droge humor hou ik wel van!
danku danku
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:35
Pletterprater
Pletterprater is offline
Aha... dussssss... mijn interpretatie op dit te lang geschreven verhaal, zodat het voor de lezertjes thuis wat makkelijker te lezen valt:

Jij kent een meid, die meid ziet jou wel zitten, maar wilt een serieuze relatie, ze heeft nu ook een serieuze relatie, maar durft deze niet te breken.

Jij vind haar eigenlijk alleen aantrekkelijk, wilt haar alleen kussen en neuken en na 2 weken weer uitmaken want, dat is gewoon bij jouw leeftijd.

Mag ik hierbij concluderen dat jij een klootzak bent dat je uberhaupt nadenkt over het wel of niet beginnen van een relatie met haar? Oftewel, ignore haar, zeg haar ook dat jij zo iemand bent die maar 2 weken met een meid heeft en dergelijke... wilt ze je dan niet meer... tja ... dan mag je van mij part doen wat je wilt, dan verdient ze niet beter
Oud 24-10-2002, 23:35
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
nare man schreef:
heey lul, oude rukker. gefeliciteert man. we zijn nu een echte kerel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten