Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk ook dat het gewoon een fase is. Ik heb af en toe ook wel eens van die dagen dat ik bij mijn vriend zo iets heb. Dan denk ik: flikker op, blijf nou een keer van me af...
Maar die dagen gaan altijd weer over. Ik moet zeggen dat ik hier alleen geen weken last van heb ![]() Ik wens je veel sterkte, als ik jou was zou ik het nog ff aankijken...
|
![]() |
Same here...the feeling is beetje heel erg weg
![]() ![]() ![]() Maar iig succes ik zal aan je denken en als k de oplossing heb gevonden ga k je die meteen vertellen ![]()
|
![]() |
mensen geloof het of niet, misschien een beetje snel alweer maar het gevoel is weer terug.
Juist op het moment dat ik het écht niet meer zag zitten en nachten wakker lag tot 5 uur, dan lag ik te huilen en te draaien en werd ik echt gek in me hoofd want ik kon niet bij mijn gevoel voor hem. Maar gister zijn we naar een feestje geweest, ik had er geen zin in, ik voelde amper wat voor m, maar toen we daar waren gingen we slijpen en pats! ik werd in ene weer zó verlierd, kreeg kriebeltje en zei heel gemeend 'Ik hou zoveel van je edwin'. ik schrok er erg van, ging naar de wc om na te denken en dacht echt van 'Patries, dit was vast een fase' ik kan namelijk heel snel omslaan van stemming. en vandaag stond hij voor de deur met een hele mooi bos bloemen en een kaartje omdat we een half jaar hebben. Ik was weer helemaal in de zevende hemel. lekker samen geweest, geknuffeld, gezoend etc. Gewandeld, tv gekeken en ontzettend gelachen tot we beide op de grond lagen! nu is hij weg en ben ik zó blij! ik was echt even bang dat ik hem of mezelf voor de gek hield. Juist nu ik dit topic maakte en dacht van 'nee het gaat echt niet goed' komt het goed. daar ben ik onwijs blij om. wel blijf ik me afvragen van, komt dit nog terug en waaróm is dit zo gegaan? want kijk maar zo snel als ik verliefd kan worden en van iemand kan houden, is het bij mij ook weer weg. Heel vervelend, ik voel me af en toe heel verward. Maar ik weet, deze liefde voor hem kan af en toe te lijken verdwijnen, maar dat is het niet, het is ergens ver weg gestopt. maar wat een aantal zeiden van jullie ik zit niet lekker in me vel, helemaal niet eigenlijk. Voel me ellendig en rot, en als hij er was nog erger, maar nu maakt hij me zo vrolijk! verder zit ik verrot in me vel gewoon alles school, stage alles!!!!! maar i kben blij dat ik dan zon vriend heb als hem... ik heb wel gezegd van 'Schat ik ga eraan werken om proberen meer contact met je te hebben' (zoiets zei ik) omdat ik weet dat ik hem kwets als ik een houding heb van 'ROT OP!' terwijl ik het niet meen.... nou ja, ik zit moeilijk in elkaar en heb het daarom ook moeilijk met vooral een relatie hebben met iemand, in dit geval mijn schat! Ik ben zo blij dat juist op dít moment gewoon, dat ik écht dacht dit gaat niet meer goed komen, dat het gevoel gewoon weer terug is.......het zal misschien vast wel weer terugkomen, maar dan weet ik nu dat het gelukkig maar een fase is......
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou ja, dit heb ik 3 weken geleden ook meegemaakt en ik was 'het slachtoffer'. Dat is natuurlijk wat overdreven, maar het is niet leuk.
Ze begon zich te irriteren aan kleine dingetjes en heeft gewoon eerlijk tegen me gezegd dat ze 1 week lang het idee had om het uit te maken, omdat ze het niet meer zag zitten. De dag erna heb ik 2 uur met haar gepraat erover en daarna is ze met een glimlach vertrokken, ze was weer helemaal blij. Ik ben toen voor het eerst helemaal 100% eerlijk geweest tegen Het is nu zelfs zo dat onze band NÓG hechter/sterker is geworden dan voorheen! Ik heb er zelf heel erg mee gezeten en was best wel down, maar dat is nu echt wel voorbij. Ik heb nu ook het idee dat het gewoon tijdelijke fases zijn, die GEEN afbreuk doen aan het totaalbeeld van de relatie, integendeel. Zo lang je eerlijk bent tegenover elkaar, komt het 99% van de gevallen goed! |
![]() |
|
HelpMePlease (en tactic ook) ben echt blij voor je (jullie) hoe het uiteindelijk gelopen is en dat je erachter bent dat het inderdaad just a phase was..
![]() Iig heel veel geluk verder nog ![]()
|
![]() |
ben blij voor je, die fase heb ik ook gehad en ik heb het uitgemaakt!
![]()
|
![]() |
|
|