Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik neem aan dat je niet in duitsland naar school gaat, en dat het dus niet hetzelfde gebouw is ![]() Maar ziet er wel leuk uit ![]() |
![]() |
|
Hoofdgebouw: (hal is net gerenoveert) (er zijn een aantal mooie nieuwe lokalen en een nog een aantal oude) Er is een heel bijzonder lokaal. Het loopt trapsgewijs omhoog en op elke tree staat 1 rij banken.
![]() ![]() Deze zijn op de eerste dag van het nieuwe schooljaar gemaakt, toen de nieuwe hal werd geopent. Er is ook nog een bijgebouw op een andere plaats in de stad, maar daar heb ik geen goede foto's van.
|
Verwijderd
|
Kijk es op www.jfc.nl
Daar kun je rechtsbovenin een plaatje van het gebouw zien, en hier de webcam van de hal tegenover de hoofdingang Daar zie je het nieuwe gedeelte, voor de bovenbouw bedoeld. dat is net 2 jaar geleden gebouwd. dan heb je ook nog een oud muf hok voor de onderbouw (maar die blijven daar helaas niet altijd) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gebouw (lees: het oude gedeelte) is best mooi. Het oude gedeelte is vroeger een klooster geweest, en heeft een beetje de vorm van een kerk. De nieuwe gedeelten zijn lelijk, alleen maar fantasieloos baksteen in rechthoekige vormen, en nog slecht geisoleerd ook. Het nieuwste gedeelte dat nu in aanbouw is, is volgend jaar klaar. Wij leerlingen (leraren ook soms) ondervinden daar veel nadeel (denk aan geluidsoverlast) aan, vooral bij proefwerken en overhoringen. Ook kunnen we elkaar nauwelijks verstaan. Alleen in het oude gedeelte kun je je normaal verstaanbaar maken. De toiletten stinken allemaal, en van een garberobe is geen sprake. Wel hebben we kluisjes, in onze vochtige, tochtige, in de winter regelmatig tot 10 centimeter onderlopende kelder. De trappen in het oude gedeelte zijn veeeel te smal, zoals ook veel gangen in de andere gedeelten dat zijn (in de A-vleugel zijn speciale maatregelen genomen; de leerlingen daar mogen eerder uit de les, zodat de toestroom van de andere leerlingen naar de andere vleugels door de nauwe doorgang zoveel mogelijk ruimte krijgt). De informatica-lokalen zijn gelukkig net vernieuwd.
Kortom, er moet nog veel veranderen, en daarom zitten we in de herrie voor 3 jaar (sic!). En als het allemaal klaar is, is een groot deel van de school nog niet goed geisoleerd (geen dubbel glas etc.) wat mijns inziens de stookkosten flink omhoog kickt. Oh ja, en de kantine is veel te klein, wordt ook uitgebreid, zeggen ze. |
![]() |
|
best mooi
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed ![]() Kuzz Yf
|
![]() |
|
Ons gebouw is niet zo oud, het heeft een U-vorm en best redelijk groot. Begane grond, eerste en tweede verdieping. Het staat voor een deel op poten in het water.
Ik vind het wel een mooi gebouw, niet super mooi, maar ook niet lelijk. Ik vind dat er wel genoeg trappen enzo zijn dus dat zit ook wel goed. De gangen zijn breed genoeg en veel lokalen hebben twee deuren. Nee, ik vind dat onze school wel okay is!
|
![]() |
Ik heb een heeeeeeeeeele mooie school, heb er op vele gezeten, maar deze is t leukst want ze hebben glas in lood raampjes en er wordt minder rotzooi rondgesmeten dan op mijn vorige en mooie schilderijtjes aan de wand. We hebben 2 gebouwen en de 2e is wat minder bijzonder, maar daar zit ik dan ook niet zo veel. Ben heel trots op gebouw, is echt mooi!
|
![]() |
|
|