Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 18:21
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Wat is de meest walgelijke manier ooit waarop je bent versierd, of geprobeerd bent te versieren, in dit geval? Heel ranzig en ordinair was dat meisje die achter me stond in de rij bij de garderobe in een discotheek en zei "dat ze me wilde neuken" Ik heb haar de huid volgescholden en zei dat ze op kon flikkeren
Oud 18-10-2002, 18:23
SuperS
SuperS is offline
sjonge jonge, je moet dan ook direct zeggen dat ze zich vast kan beginnen uit te kleden, en als ze dat niet doet dan moet je pas schelden
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:24
Loezzel
Loezzel is offline
Er kwam ooit een superzatte jongen op me af en die pakte me bij mn middel en duwde me tegen hem aan. Hij wilde me al half en half gaan zoenen. Normaal ben ik niet zo sterk, maar ik schrok er zo van en was zo boos dat hij dat deed, dat ik hem kei hard wegduwde. Die jongen viel bijna op de grond. Ik heb hem ook de huid volgescholden. Ik haat jongens die zo direct zijn en meteen denken dat iedere meid met ze willen zoenen en misschien zelfs meteen nog meer dingen willen doen!
Oud 18-10-2002, 18:25
Feestbeest nummer 1
Citaat:
SuperS schreef:
sjonge jonge, je moet dan ook direct zeggen dat ze zich vast kan beginnen uit te kleden, en als ze dat niet doet dan moet je pas schelden
Owja, het mannetje van 16 zal wel even laten weten hoe het moet, met zijn eindeloze ervaring
Oud 18-10-2002, 18:36
lady_x
lady_x is offline
Ik heb dat ook eens meegemaakt maar zoiets noem ik niet meer versieren hoor die jongen was niet meer zeer nuchter.
Oud 18-10-2002, 18:41
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Owja, het mannetje van 16 zal wel even laten weten hoe het moet, met zijn eindeloze ervaring
ja

feestbeest nummer 1 *proest*
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:44
Feestbeest nummer 1
Citaat:
SuperS schreef:
ja

feestbeest nummer 1 *proest*
Die naam is van jaren terug....
Oud 18-10-2002, 18:47
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Die naam is van jaren terug

duidelijk ja
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:52
AtHell
AtHell is offline
"he jongentje wil je een snoepje"
"nee meneer ik ben al iemands bitch :]"

mwah neuhj iig nog nooit op zown manier die me niet aanstond
Oud 18-10-2002, 19:01
whizzer
whizzer is offline
heb wel een keer een leuke gehad 'wil je met me zoenen?' zo, recht op de man.
Oud 18-10-2002, 23:35
Feestbeest nummer 1
Citaat:
whizzer schreef:
heb wel een keer een leuke gehad 'wil je met me zoenen?' zo, recht op de man.
Dat is of heel leuk of een gigantische afknapper hangt volkomen van de persoon af
Oud 19-10-2002, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Wat is de meest walgelijke manier ooit waarop je bent versierd, of geprobeerd bent te versieren, in dit geval? Heel ranzig en ordinair was dat meisje die achter me stond in de rij bij de garderobe in een discotheek en zei "dat ze me wilde neuken" Ik heb haar de huid volgescholden en zei dat ze op kon flikkeren
bikkelactie...
ik wor nooit versierd...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 09:47
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ook iemand die z'n handen niet thuis kon houden... Ben met m'n stilettohakken op z'n wreef gaan staan. "Oeps! Sorry!"

Toen vatte hij de hint wel.
Oud 19-10-2002, 21:28
Hukkie
Hukkie is offline
Ik vind het walgelijk als een jongen intens loopt te hielenlikken, dan heb ik het gauw gezien. Jongens die via via laten weten dat ze je wel leuk vinden zijn ook afgeschreven en jongens die zeggen dat ze pas een beetje kunnen praten/versieren als ze dronken zijn helemaal. BAH.
Oud 20-10-2002, 12:31
snoopy
snoopy is offline
"Heej schoonheid, heb je al wat te doen?" (sowieso word ik al een beetje kriebelig van het woord schoonheid, door de eerste de beste...) Dat vroeg die jongen, terwijl ik best wel klef met m'n vriend aan het dansen was...

Ow ja, en een keer: "wil je neuken?" "nee, dank je..." "ja, sorry hoor, maar met zulke kleren vraag je d'r om!" Nou, ik had een spijkerbroek en een shirt aan. Het shirtje was niet kort, strak, laag uitgesneden oid!!!! nou ja...
Oud 20-10-2002, 15:21
Denise84
Denise84 is offline
jongens die meteen erg handtastelijk zijn
Oud 20-10-2002, 15:33
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Jongens die via via laten weten dat ze je wel leuk vinden zijn ook afgeschreven en jongens die zeggen dat ze pas een beetje kunnen praten/versieren als ze dronken zijn helemaal. BAH.
Helemaal mee eens. Of jongens die via msn heel aardig en stoer doen en lieve woordjes zeggen maar in real life helemaal niks durven
Oud 20-10-2002, 15:46
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
"he jongentje wil je een snoepje"
"nee meneer ik ben al iemands bitch :]"
Whahaha
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 15:48
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
waarom gaat alles hier over de jongens? Hallo, somme meiden zijn ook echte sletten, hoor! Die zijn net zo erg als die vieze players.
Oud 20-10-2002, 15:51
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Blah, ik word ook nooit versierd. Kben gewoon lelijk denk ik.

Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 15:55
Esmée
Esmée is offline
Laatst, een jongen wenkte me met z'n vinger, zo van 'ik wil wat zeggen', ik er naar toe (stond vlakbij), kijkt ie me aan;
'Ik kan je dus al met 1 vinger laten komen, moet je nagaan wat ik met 2 handen kan...'
Oud 20-10-2002, 15:56
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef:
Blah, ik word ook nooit versierd. Kben gewoon lelijk denk ik.

Dan moet je het zelf eens proberen
Oud 20-10-2002, 15:57
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Dan moet je het zelf eens proberen
Haha, kben veel teverlegen om op iemand af te stappen die ik helemaal niet ken.

Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 16:15
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
ik word ook nooit versiert hoor............ De wereld is oneerlijk verdeeld
Oud 20-10-2002, 17:01
Roos
Roos is offline
Ik liep 's avonds het station in Schiedam af, naar m'n fiets toe.
Word ik opeens vastgepakt door twee volwassen negers met gouden tanden en doekjes om hun hoofd enzo. "Heyy schatje kom jij eens lekker hier".

Ik weet niet hoe ik het heb gedaan, maar ik heb me losgerukt en ben naar m'n fiets gerend.

Toen kreeg ik nog de opmerking "arrogant" naar m'n hoofd trouwens
Oud 20-10-2002, 18:34
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Laatst, een jongen wenkte me met z'n vinger, zo van 'ik wil wat zeggen', ik er naar toe (stond vlakbij), kijkt ie me aan;
'Ik kan je dus al met 1 vinger laten komen, moet je nagaan wat ik met 2 handen kan...'
vind ik best een humoristische uitspraak! Tsja.. als versiertruc issie best wel NOT!, maar ja... als mop issie leuk.
Oud 20-10-2002, 21:24
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
waarom gaat alles hier over de jongens? Hallo, somme meiden zijn ook echte sletten, hoor! Die zijn net zo erg als die vieze players.
We hebben het hier over 'op een ranzige manier versieren', niet over mannelijke of vrouwelijke players.

En IME zijn er *veel* meer mannen die op een rare manier contact proberen te leggen dan vrouwen.
Oud 20-10-2002, 23:48
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik doe zelf nooit versierpogingen, ik ben nog nooit versierd... maaarrrrrr... ben wel een keer in Italië te weten gekomen dat die mannen daar suuuuuper eng kunnen versieren ... ik heb vreselijk medelijden met mijn vriendin ... zucht

Voorbeeld:... een man die niet ophoud met proberen je aandacht te trekken, de hele tijd achter je aan loopt, niet ophoud met versieren als je nee zegt en als je duidelijk hem nee zegt, kwaad word ... als versierpoging (om het bij dit topic te houden ) kun je dan aanzien, dat het dat aanhouden is van de aandacht ...

En ook een keer kuste iemand mijn vriendin (op wang gelukkig) terwijl ze zeer duidelijk maakte dat ze hem niet wilde
Oud 20-10-2002, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef:
Ik doe zelf nooit versierpogingen, ik ben nog nooit versierd... maaarrrrrr... ben wel een keer in Italië te weten gekomen dat die mannen daar suuuuuper eng kunnen versieren ... ik heb vreselijk medelijden met mijn vriendin ... zucht

Voorbeeld:... een man die niet ophoud met proberen je aandacht te trekken, de hele tijd achter je aan loopt, niet ophoud met versieren als je nee zegt en als je duidelijk hem nee zegt, kwaad word ... als versierpoging (om het bij dit topic te houden ) kun je dan aanzien, dat het dat aanhouden is van de aandacht ...

En ook een keer kuste iemand mijn vriendin (op wang gelukkig) terwijl ze zeer duidelijk maakte dat ze hem niet wilde
Psies...vieze mediterrane gluiperds...

Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 12:47
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik zat een x in een bushokje met een vriendin op de bus te wachten.. het was al donker en de bus kwam maar niet..

Toen kwam er een neger op een fiets aan.. die begon half in het engels/nederlands te lullen.. dat hij vrienden wilden worden enzo en hij vroeg waar we woonden..

Op een gegeven moment zei hij.. two beautiful lady's we keken hem vragend aan.. en keken achter ons? waar dan?
die vent is toen weg gefietst..

Ik was ook een x in de stad het was zomer.. dus we zaten even op een muurtje.. kwamen er ook van die gozers bij ons zitten.. ja we willen vrienden worden en we willen je familie ontmoeten.. naja..

En ik HAAT van die player praatjes.. ja ik ben verliefd op je.. ik kom elke dag naar je toe je bent zo mooi bla bla bla..je moet wel erg stupid zijn om daar in te trappen
Oud 21-10-2002, 12:50
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

ach ja die italiaanse mannen
je hoeft maar blond te zijn en ze lopen als hondjes achter je aan..
Oud 21-10-2002, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef:
Er kwam ooit een superzatte jongen op me af en die pakte me bij mn middel en duwde me tegen hem aan. Hij wilde me al half en half gaan zoenen. Normaal ben ik niet zo sterk, maar ik schrok er zo van en was zo boos dat hij dat deed, dat ik hem kei hard wegduwde. Die jongen viel bijna op de grond. Ik heb hem ook de huid volgescholden. Ik haat jongens die zo direct zijn en meteen denken dat iedere meid met ze willen zoenen en misschien zelfs meteen nog meer dingen willen doen!
Precies, dit soort jongens. *ril*

Citaat:
Hukkie schreef:
Ik vind het walgelijk als een jongen intens loopt te hielenlikken, dan heb ik het gauw gezien. Jongens die via via laten weten dat ze je wel leuk vinden zijn ook afgeschreven en jongens die zeggen dat ze pas een beetje kunnen praten/versieren als ze dronken zijn helemaal. BAH.
.. En dit.

(Handig, dat quoten..)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 16:30
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
Of rood

Hm... wat ik het ergste vond? Van die lui die, als je voor ze staat, van achteren tegen je op beginnen te rijden enzo... gatver, krijg je zo'n aangerand gevoel van. Ik heb er nog nooit op geslagen ook, reken maar dat ik dat de volgende keer doe.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Of rood

Hm... wat ik het ergste vond? Van die lui die, als je voor ze staat, van achteren tegen je op beginnen te rijden enzo... gatver, krijg je zo'n aangerand gevoel van. Ik heb er nog nooit op geslagen ook, reken maar dat ik dat de volgende keer doe.
Dat gebeurt niet alleen tijdens het uitgaan ofzo, sommige mensen staan in het OV ook tegen je aan te rijden alsof ze 'iets' van je willen

En ontopic: ik ben nog nooit echt op een walgelijke manier versierd...wel 'ns met een meisje uitgeweest wat me echt constant 'voor de grap' probeerde te zoenen...even is dat wel leuk, maar op 'n gegeven moment is de lol er wel af (als je niks van haar wilt).
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 17:30
Roos
Roos is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:

... je hoeft er niet eens blond voor te zijn.
Oud 21-10-2002, 17:59
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
rosi schreef:
... je hoeft er niet eens blond voor te zijn.
neej, maar als blondines vielen wij wel extra op tussen de italianen.
Oud 21-10-2002, 18:11
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
"He meisje kom effe op mijn lul zitten"

*Denk bij de volgende aan een jongen met een middenscheiding,te veel gel,een bril,gewoon echt een creep en een trainingsbroek*

Telefoon gaat : "Met Ryanne" ... "Met Jeffrey, eh het is vanavond helder en ik vroeg me af of je zin had om sterren met me te kijken in een verlicht parkje of donkere boomgaard..."

*tijdens het uitgaan*

"Pfffff wat een warmte he,ga je mee naar buiten?"

Ik draaide me en wees naar de airco waaronder we stonden
Oud 21-10-2002, 18:20
ratjas
ratjas is offline
eens ff denken, ik heb weleens meegemaakt dat een zat meisje waar ik mee zoende(ja t was carnaval) tegen me aan begon te rijden(gelukkig hield ze haar kleren aan) midden op een plein met ongeveer 1000 mensen om ons heen

en een andere keer stond ik in ut cafee en kwam zo'n meisje voor me staan en begon ze tegen me aan te dansen( maar dan ook echt TEGEN me aan)

een ander keek me zo ongeveer een uur lang aan(serieus bedoeld)

een ander stond quasi geinteresseerd naast haar vriendje naar zijn geflipper op de flipperkast te kijken en zat met haar andere hand aan men kont

valt allemaal nog wel mee opzich.....meestal vond ik t niet zo walgelijk maja had ff zin om te replyen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 18:31
Orion16
Orion16 is offline
Ik wordt nooit versierd..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 20:35
Verwijderd
komt een MEISJE!!! naar me toe..
zegt ze: eh.. ik heb jou net zien dansen en eh.. ik vroeg me af of jij met mij mee naar buiten wil...

HELLUP?!??!?!?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 12:19
noek1111
noek1111 is offline
Hmm ff denken,

vorig weekend nog in de peppermill (grote dancing voor de niet limbo's onder ons)

tijdens het dansen knijpt iets me in m'n achterwerk...toen ik me omdraaide keken die meiden (hoe voorspelbaar) natuurlijk de andere kant op...

en daarna werd ik door een meid aangesproken die me ff wilde koppelen aan 1 van haar vriedinnen...alleen de actie was wat minder; ze duwde me gewoon tegen haar vriendin aan...

Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 12:24.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 13:43
Verwijderd
Citaat:
noek1111 schreef:
en daarna werd ik door een meid aangesproken die me ff wilde koppelen aan 1 van haar vriedinnen...
Dat is toch wel de grootste afknapper die ik kan verzinnen...als iemand je probeert te koppelen. Gadverdarrie, dat vind ik zó kinderachtig...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 18:02
Verwijderd
mensen die expres tegen je oplopen en daarna lief glimlachen en sorry zeggen... je kunt toch wel wat beters verzinnen dan?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
mloezjuh schreef:
komt een MEISJE!!! naar me toe..
zegt ze: eh.. ik heb jou net zien dansen en eh.. ik vroeg me af of jij met mij mee naar buiten wil...

HELLUP?!??!?!?
Cool, dat zou ik grondig overwegen

Dat overkomt mij nou nooit...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
mensen die expres tegen je oplopen en daarna lief glimlachen en sorry zeggen... je kunt toch wel wat beters verzinnen dan?
Dat is zo afgezaagd, dat het bijna weer origineel wordt
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 09:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind bijna alle versiertrucs eng.
Er kwam eens een jongen op me af. 'Mijn vriend daar biedt jullie een drankje aan'. Duh, kom dan ook zelf!
Nog iets dergelijks: Kwam een kleine, enge, oude man naar me toe; 'Mijn vriend, die dikke daar aan de bar, vindt jou erg leuk, maar hij is erg verlegen. Kijk, nu wordt ie al rood! Zou je ook op hem kunnen vallen?' Dat was denk ik nog één van de ergste manieren.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 10:32
Verwijderd
Citaat:
och...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten