Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wor nooit versierd... |
![]() |
|
Ik vind het walgelijk als een jongen intens loopt te hielenlikken, dan heb ik het gauw gezien. Jongens die via via laten weten dat ze je wel leuk vinden zijn ook afgeschreven en jongens die zeggen dat ze pas een beetje kunnen praten/versieren als ze dronken zijn helemaal. BAH.
|
"Heej schoonheid, heb je al wat te doen?" (sowieso word ik al een beetje kriebelig van het woord schoonheid, door de eerste de beste...) Dat vroeg die jongen, terwijl ik best wel klef met m'n vriend aan het dansen was...
![]() Ow ja, en een keer: "wil je neuken?" "nee, dank je..." "ja, sorry hoor, maar met zulke kleren vraag je d'r om!" ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik liep 's avonds het station in Schiedam af, naar m'n fiets toe.
Word ik opeens vastgepakt door twee volwassen negers met gouden tanden en doekjes om hun hoofd enzo. "Heyy schatje kom jij eens lekker hier". Ik weet niet hoe ik het heb gedaan, maar ik heb me losgerukt en ben naar m'n fiets gerend. Toen kreeg ik nog de opmerking "arrogant" naar m'n hoofd trouwens ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En IME zijn er *veel* meer mannen die op een rare manier contact proberen te leggen dan vrouwen.
|
![]() |
Ik doe zelf nooit versierpogingen, ik ben nog nooit versierd... maaarrrrrr... ben wel een keer in Italië te weten gekomen dat die mannen daar suuuuuper eng kunnen versieren
![]() ![]() Voorbeeld:... een man die niet ophoud met proberen je aandacht te trekken, de hele tijd achter je aan loopt, niet ophoud met versieren als je nee zegt en als je duidelijk hem nee zegt, kwaad word ![]() ![]() ![]() En ook een keer kuste iemand mijn vriendin (op wang gelukkig) terwijl ze zeer duidelijk maakte dat ze hem niet wilde
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zat een x in een bushokje met een vriendin op de bus te wachten.. het was al donker en de bus kwam maar niet..
Toen kwam er een neger op een fiets aan.. die begon half in het engels/nederlands te lullen.. dat hij vrienden wilden worden enzo ![]() Op een gegeven moment zei hij.. two beautiful lady's we keken hem vragend aan.. en keken achter ons? waar dan? die vent is toen weg gefietst.. Ik was ook een x in de stad het was zomer.. dus we zaten even op een muurtje.. kwamen er ook van die gozers bij ons zitten.. ja we willen vrienden worden en we willen je familie ontmoeten.. naja.. ![]() En ik HAAT van die player praatjes.. ja ik ben verliefd op je.. ik kom elke dag naar je toe je bent zo mooi bla bla bla..je moet wel erg stupid zijn om daar in te trappen ![]()
||
Citaat:
![]() je hoeft maar blond te zijn en ze lopen als hondjes achter je aan..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
(Handig, dat quoten..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm... wat ik het ergste vond? Van die lui die, als je voor ze staat, van achteren tegen je op beginnen te rijden enzo... gatver, krijg je zo'n aangerand gevoel van. Ik heb er nog nooit op geslagen ook, reken maar dat ik dat de volgende keer doe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ontopic: ik ben nog nooit echt op een walgelijke manier versierd...wel 'ns met een meisje uitgeweest wat me echt constant 'voor de grap' probeerde te zoenen...even is dat wel leuk, maar op 'n gegeven moment is de lol er wel af (als je niks van haar wilt). |
![]() |
|
"He meisje kom effe op mijn lul zitten"
*Denk bij de volgende aan een jongen met een middenscheiding,te veel gel,een bril,gewoon echt een creep en een trainingsbroek* Telefoon gaat : "Met Ryanne" ... "Met Jeffrey, eh het is vanavond helder en ik vroeg me af of je zin had om sterren met me te kijken in een verlicht parkje of donkere boomgaard..." *tijdens het uitgaan* "Pfffff wat een warmte he,ga je mee naar buiten?" Ik draaide me en wees naar de airco waaronder we stonden ![]()
|
![]() |
eens ff denken, ik heb weleens meegemaakt dat een zat meisje waar ik mee zoende(ja t was carnaval) tegen me aan begon te rijden(gelukkig hield ze haar kleren aan) midden op een plein met ongeveer 1000 mensen om ons heen
![]() en een andere keer stond ik in ut cafee en kwam zo'n meisje voor me staan en begon ze tegen me aan te dansen( maar dan ook echt TEGEN me aan) een ander keek me zo ongeveer een uur lang aan(serieus bedoeld) een ander stond quasi geinteresseerd naast haar vriendje naar zijn geflipper op de flipperkast te kijken en zat met haar andere hand aan men kont ![]() valt allemaal nog wel mee opzich.....meestal vond ik t niet zo walgelijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm ff denken,
vorig weekend nog in de peppermill (grote dancing voor de niet limbo's onder ons) tijdens het dansen knijpt iets me in m'n achterwerk...toen ik me omdraaide keken die meiden (hoe voorspelbaar) natuurlijk de andere kant op... ![]() en daarna werd ik door een meid aangesproken die me ff wilde koppelen aan 1 van haar vriedinnen...alleen de actie was wat minder; ze duwde me gewoon tegen haar vriendin aan... ![]()
Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 12:24. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind bijna alle versiertrucs eng.
Er kwam eens een jongen op me af. 'Mijn vriend daar biedt jullie een drankje aan'. ![]() Nog iets dergelijks: Kwam een kleine, enge, oude man naar me toe; 'Mijn vriend, die dikke daar aan de bar, vindt jou erg leuk, maar hij is erg verlegen. Kijk, nu wordt ie al rood! Zou je ook op hem kunnen vallen?' Dat was denk ik nog één van de ergste manieren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |