Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 20:09
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Ik weet niet of ik het wel moet/kan plaatsen en of het wel hier hoort maar ik zat gewoon wat te pennen en dit kwam eruit:

In mijn dromen zie ik altijd van die mannen in witte pakken die mij lichaamsdelen en resten van het wegdek af staan te schrapen, ik zie dit van boven af, ik zie hun wel maar zij mij niet, ik sta op de grond en 2 meter naast me ligt een oog, of het me linker of rechter is dat weet ik niet, ik voel aan me gezicht en heb allebei mijn ogen nog, het hele wegdek is diepdonker rood, ik probeer te realtiveren wat er gebeurt is maar kan het me niet herrineren of is het allemaal een droom, en wordt ik zometeen wakker en is er nix gebeurt?
-----------------------------------------------------------------------------

Soms droom ik dat ik in een bos sta, alleen en verlaten. De bomen zijn zwart en grijs en zo koud als staal, naar mate ik verder het bos inloop wordt alles steeds lichter, de bomen worden groener en de lucht blauwer, ik kijk om me heen en zie langs het pad dat ik loop allemaal paaltjes staan met een tekst erop, maar de paaltjes staan in tegengestelde richting op 1 paaltje staat: 2005 Het gat in de ozonlaag is uitgebreid en delen van de wereld beginen te verbranden.
Het is net als of ik een reis door de toekomst loop, maar ik ga de andere kant op. Nu begrijp ik pas hoe veel ik er bewust en onbewust over nadenk hoe het met de wereld verder zal lopen

Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 20:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2002, 14:59
Vlooienband
Vlooienband is offline
Het is vreemd. En gaaf.
En jah, ik heb het zoeken naar het mooie, 1 kantje lang zijnde bestand opgegeven. Het was allemaal commentaar op dit topic. Helaas.

Over de spelling, als je op onzin iets post, is computertaal niet irritant. Maar als je hier iets post, in bijvoorbeeld de vorm van een verhaal, staat dat onverzorgd. Misshcien is het een tip voor de volgende keer dat je een verhaal plaatst, dat in het ABN te typen. Da's fijner om te lezen
Reageren

Regels voor berichten