Ik weet niet of ik het wel moet/kan plaatsen en of het wel hier hoort maar ik zat gewoon wat te pennen en dit kwam eruit:
In mijn dromen zie ik altijd van die mannen in witte pakken die mij lichaamsdelen en resten van het wegdek af staan te schrapen, ik zie dit van boven af, ik zie hun wel maar zij mij niet, ik sta op de grond en 2 meter naast me ligt een oog, of het me linker of rechter is dat weet ik niet, ik voel aan me gezicht en heb allebei mijn ogen nog, het hele wegdek is diepdonker rood, ik probeer te realtiveren wat er gebeurt is maar kan het me niet herrineren of is het allemaal een droom, en wordt ik zometeen wakker en is er nix gebeurt?
-----------------------------------------------------------------------------
Soms droom ik dat ik in een bos sta, alleen en verlaten. De bomen zijn zwart en grijs en zo koud als staal, naar mate ik verder het bos inloop wordt alles steeds lichter, de bomen worden groener en de lucht blauwer, ik kijk om me heen en zie langs het pad dat ik loop allemaal paaltjes staan met een tekst erop, maar de paaltjes staan in tegengestelde richting op 1 paaltje staat: 2005 Het gat in de ozonlaag is uitgebreid en delen van de wereld beginen te verbranden.
Het is net als of ik een reis door de toekomst loop, maar ik ga de andere kant op. Nu begrijp ik pas hoe veel ik er bewust en onbewust over nadenk hoe het met de wereld verder zal lopen
Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 20:34.
|